A CareAR további innovációkat és felvásárlást jelentett be

forrás: Prím Online, 2021. december 10. 11:07

Novemberben, a kaliforniai Santa Clara-ban tartott Augmented World Expo-n a CareAR, A Xerox Company – a kiterjesztett valóságot (AR) és mesterséges intelligenciát (AI) alkalmazó vizuális támogató platformmal rendelkező vállalat, amely a szakértelemhez valós idejű hozzáférést biztosít az ügyfelek, az alkalmazottak és helyszíni technikusok számára – bejelentette a CareAR Instruct és a Drone support elindítását, valamint a CraftAR felvásárlását.

 

A CareAR Instruct debütálása

A CareAR Instruct egyedülállóan alkot és konszolidál mindenféle, kontextussal szállított oktatási tartalmat, ezzel lehetővé téve az önmegoldó és önkiszolgáló élményt. Az új és meglévő 2D-s és 3D-s tartalmakat, beleértve a PDF-fájlokat, a tudásbáziscikkeket és a videókat, vizuálisan megjeleníti egy személyre szabott, AR-alapú, önvezérelt oktatási munkamenetben. A mesterséges intelligencia által támogatott vizuális állapotfelismerés az Instruct kínálat része, amely biztosítja, hogy minden lépés megfelelően és következetesen kerüljön végrehajtásra, lehetővé téve a rendkívül pontos eredményeket.

 

 

„A piaci potenciál hatalmas, és a visszajelzések elképesztőek. Függetlenül attól, hogy kicsomagolásra, alkatrészcserére vagy a szükséges lépések sorozatának követésére használják a telepítési vagy karbantartási műveletek során, a CareAR Instruct mind az ügyfeleket, mind a szakképzett műszaki szakembereket gazdagabb képességekkel ruházza fel ezen feladatok elvégzésére” – mondta Chetan Gandhi, a CareAR Chief Product Officer-e. „A CareAR Instruct egy intuitív és hatékony eszköz, amely növeli a felhasználók intelligenciáját azáltal, hogy szükség esetén azonnal elérhetővé teszi a tudást."

 

 

A CraftAR felvásárlása

A CraftAR egy vezető képfelismerő platform, amely AR-rel gazdagított élmények létrehozására, kezelésére és átadására szolgál. A CraftAR rendkívül egyszerű megközelítést tesz lehetővé a képfelismerés és AR-élmények alkalmazásokba ágyazása során, ami magával ragadó AR-élményt nyújt. A CraftAR felvásárlása tovább erősíti a CareAR képességeit a szolgáltatási-, támogatási-és marketingélmények gazdag vizualizációjának biztosításában.

 

Drone Support

A CareAR most már a drónokat is vizuális AR-rel támogatja, tovább bővítve a támogatott eszközök körét az asztali számítógépektől a drónokig, beleértve a mobiltelefonokat, táblagépeket és okosszemüvegeket. A több résztvevős vizuális AR kollaborációs munkamenet lehetővé teszi a résztvevők számára, hogy valós időben érzékeljék, mit lát a drón, így megalapozottabb döntéseket hozhatnak. A Drone Support vizuális hozzáférést biztosít a nehezen elérhető helyekhez, például hidakhoz, tornyokhoz és háztetőkhöz. Biztonsági szituációkban az elsősegélynyújtók is hasznát vehetik a dróntámogatásnak. Az AR-rel való vizuális együttműködés és a földrajzi helyadatok feldolgozásának képessége a szervíz és a támogatottság új szintjeit biztosítja. Ezenkívül a CareAR Drone Support élő HD videót, képek és felvételek tartalomrögzítését biztosítja kiterjesztett szolgáltatásként vagy támogatási munkafolyamatként.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01