Mit keres egy bébi vizsla a tárcában?
2022 első új magyar kriptovalutája a BabyVizsla. A digitális pénz a tervek szerint két hetes tesztfázissal indult volna, de a kereskedés már az első napon 40millió forintos forgalmat mutat. A „kisvizslát” létrehozó magyar programozók a nemzetközi DOGE és BABYDOGE példáját követték, ami Elon Musknak köszönhetően hihetetlen árfolyamnövekedést produkál.
A legnépszerűbb magyar token, a Hungarian Vizsla Inu inkubátor programjában született meg a BabyVizsla nevű kriptovaluta.
„2022. január 5-én vált elérhetővé a nagyközönség számára. A tervek szerint 2 hetes tesztfázissal indult volna a BabyVizsla, viszont az emberek kikémlelték és már az első órában több mint 500%-ot növekedett, a kereskedés pedig hamar 40 millióra növekedett” – mondta Szabó Krisztián, aki testvérével, fiatal informatikusokkal és a HVI csapat támogatásával hozta létre a digitális fizetőeszközt.
„A token célja hasonló mint a HVI-nek, azaz befektetési és jótékonysági token. Árvaházakat és gyermekotthonokat szeretnénk megsegíteni. Mindent megteszünk azért, hogy felkerüljünk az altcoin világ térképére. Aktívak vagyunk, viccesek és támogatóak, több éves tapasztalattal” – tette hozzá Krisztián, aki azt is elárulta, hogy a Baby Vizsla összes tokenmennyisége 50,000,000,000,000. A holder reward, azaz jutalom pedig nem kevesebb mint 7% és a nagytestvér HVI-bek kerül kiosztásra.
Elon Musk útján
A név alapján arra lehet következtetni, hogy párhuzam van a BabyVizsla és a BABYDOGE coinok között, aminek Elon Musk az egyik legnagyobb rajongója. Közösségi médiás posztjaival rendszeresen mozgatja az árfolyamot, hatalmas emelkedést elérve.
„Valóban a DOGE után a BABYDOGE is világszenzáció volt. Hasonló projekt miatt nem akartunk elszakadni a HVI által képviselt értékektől és valóban nálunk is fontos szerepet játszik a trend és divat. Szeretik nagyon külföldön ezeket a neveket és akkor már meg is volt a kapcsolat. A BABYDOGE indulása után 6 hónappal már sokmillió százalékos növekedésen ment át, fura azt mondani, hogy valójában egy fél éves token. Hasonló mértékekben reménykedünk mi is” – mondta Szabó Krisztián.
Gyerekeken segítenének
A BabyVizsla jótékonysági kriptovalutaként a forgalmi jutalékok egy jelentős részét jó célra szeretné fordítani.
„Szeretnénk élményeket és programokat szervezni, amelyekkel olyan lehetőségeket biztosítanánk a rászoruló gyermekeknek, amilyenekre egyébként sajnos nincs lehetőségük. Karácsonyi, nyári és egyéb programok, kívánságok teljesítése, emellett olyan fejlesztés, amely összekapcsolja az állattulajdonosokat baráti közösségek kialakításával” – árulta el az alapító.
Emellett a fő céljuk, hogy a tokenüket minden releváns digitális tőzsdén jegyezzék, mert a magas holderszám magas tranzakciós értéket generál, és ez létrehozza az alapjukat az árvák megsegítésére.
Nagy vizsla mellett
A BabyVizsla létrehozásában az eddigi legnagyobb magyar kriptovaluta-sikertörténet, a Hungarian Vizsla Inu is segédkezett.
„Az inkubációs projektek időben eltolva folynak, hogy az egyes projektek sem egymás elől ne vegyék el a figyelmet, illetve teljes támogatást kaphassanak. Óriási a siker, a CryptoChip (BVC) már a Coinmarketcap és az IndoEx tőzsde is listázta és brutálisat emelkedett. Tervek szerint a BabyVizsla is hasonló utat fog bejárni és egymást döntögetik majd a rekordok” - mondta Kádár Dániel, a Hungarian Vizsla Inu gazdasági és jótékonysági menedzsere.
Kapcsolódó cikkek
- Mik azok az RSI botok?
- A Hungarian Vizsla Inu idei éve
- Pontgyűjtés helyett jön a kriptovaluta
- December elején nyit az első magyar kriptotőzsde
- Lezárult az új magyar kriptovaluta privát értékesítése
- A művészetet támogatja az új magyar kriptovaluta
- Új magyar kriptovaluta jelent meg a piacon
- Kínai tőzsdén a vizsla
- Elkészült a világ első kriptovaluta söre
- 50.000 dollár közelében egy Bitcoin
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.