Itt a világ első PCI v6-os tanúsítvánnyal rendelkező önkiszolgáló POS terminálja
A felügyelet nélküli fizetési megoldások piacán vezető szerepet betöltő Ingenico bemutatta a világ első PCI PTS v6.x tanúsítvánnyal rendelkező önkiszolgáló POS terminálját. A Self-Modular bevezetésével az Ingenico Self Series termékcsaládja immár teljes körűen képes kiszolgálni az összes olyan beltéri és kültéri önkiszolgáló alkalmazási területet, mint például az étel-ital automaták, a parkolóautomaták, a jegy- és bérlet automaták, vagy az elektromos jármű töltőállomások kártyás fizetési igényei.
A felügyelet nélküli fizetési megoldások piaca erőteljes növekedést mutatott az elmúlt években, mivel a világjárvány hatására új alkalmazási területek jelentek meg, valamint a felhasználói oldalon megnőtt a hatékonyság, a kényelem, a gyorsaság és a biztonság iránti igény. Mindez párhuzamosan az érintés nélküli fizetés gyors ütemű globális terjedésével, valamint a fizetési limitek növekedésével új fejlesztési lehetőségeket hozott az önkiszolgáló fizetési szektor számára.
Az új Ingenico Self-Modular POS a legzordabb környezeti körülményeknek is ellenáll, kompaktságának és kétmodulos konfigurációjának köszönhetően könnyen integrálható bármely meglévő értékesítés ponton. A Self/8000 (PIN Pad és érintésmentes olvasó) és a Self/7000 (smart hibrid érintőolvasó) típusok az „all-in-one” terminálokat tartalmazó Self sorozat új tagjaiként csatlakoznak a tavaly bemutatott a Self/2000, Self/4000 és a Self/5000 modellekhez. A termékcsalád így teljesen átfogó és sokoldalú megoldást kínál a fizetési pontok felszereléséhez beltéren és kültéren egyaránt. Az új modul a termékcsalád többi tagjához hasonlóan TETRA OS operációs rendszert használ.
„Az innovatív felügyelet nélküli hardver eszközöket, valamint a fizetési és üzleti szolgáltatások portfólióját tartalmazó Self család a piacon egyedülálló módon minden önkiszolgáló felhasználási területre nyújt megoldást. A PCI PTSv6 tanúsítványának és a méretezhető architektúrának köszönhetően a Self Series teljesen jövőbiztos megoldást kínál a piaci szereplők számára” – mondta Vincent Bernard, az Ingenico önkiszolgáló termékekért felelős vezetője.
„A következő lépés, hogy megkönnyítsük ezeknek a felügyelet nélküli fizetési termináloknak a telepítését és távfelügyeletét. A Self Series natívan kompatibilis az innovatív és hatékony PPaaS (Payments Platform as a Service) fizetési koordinációs megoldásunkkal, amely elősegíti az önkiszolgáló piac növekedésének támogatását, valamint a legegyszerűbb és leghatékonyabb módon történő skálázását” – tette hozzá hozzá Michel Léger, az Ingenico üzleti megoldásokért és innovációért felelős alelnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Az Ingenico megkezdte a hűségprogramok Apple Pay támogatásának integrálását
- Az Ingenico Paolo Temporitit nevezte ki Közép-Kelet Európáért felelős ügyvezetőnek
- Bemutatkozott a forradalmi AXIUM POS terminál platform
- Az Ingenico csatlakozott a Worldline-hoz
- 5 jótanács kiskereskedőknek 2021-re
- Tájékozatlanok a kiskereskedők az elektronikus fizetések kötelező bevezetésével kapcsolatban
- Gyakran nehezítik tévhitek az elektronikus fizetések terjedését
- Új Magyarországért felelős értékesítési igazgató az Ingenico Group-nál
- Hangvezérelt fizetés okoshűtővel? Így fogunk fizetni 2020-ban!
- Ingenico terminálokon fut majd az Alipay Magyarországon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.