Világhírű cég jelenik meg Magyarországon

forrás: Prím Online, 2022. április 11. 09:55

Megkezdte magyar tevékenységét a Unifiedpost Group, a világ egyik vezető felhőalapú üzleti platformja. A világon több mint 1 millió KKV és 2500 nagyvállalat adminisztratív és pénzügyi hátterét biztosító cég egy hazai e-számla szolgáltatóval egyesülve lép be a magyar piacra. A First Businesspost Kft. (1stBP) így 2022 április 1-vel Unifiedpost Kft-re változtatja a nevét. Ezzel az egyik piacvezető európai FinTech, a 32 országban jelenlévő, a belga eredetű Unifiedpost Group tagjává vált.

A két cég egyesülése fontos lépés a Unifiedpost Group expanziós törekvéseinek megvalósítása során, hogy Európa legnagyobb biztonságos kommunikációs és fizetési hálózatát hozza létre. A First Businesspost Kft-t Jakabos Árpád alapította 2008-ban. A menedzsment csapattal együtt, mely Éger István nemzetközi salesért is felelős IT igazgatóból, és a hazai értékesítésért is felelős ügyvezető igazgatóból, Sághy Balázsból állt, a First Businesspot Kft-t. Magyarország piacvezető B2B e-számla szolgáltatójává tette, a régió legnagyobb networkjével. Az egyesülést követően is biztosítva van a folyamatosság, hiszen Éger István és Sághy Balázs a cégnél maradtak, Country Manager és ügyvezető igazgató pozíciókban.

 

Forradalmasítanák az üzleti dokumentum cserét

A First Businesspost Kft hozzáférést biztosít a magyar piachoz a Unifiedpost Group részére, illetve integrálja a csoport megoldásait – Channel, Collect és Banqup – a meglévő termék kínálatába. A nemzetközi Unifiedpost Group új, átfogó termék portfóliója automatizált és fenntartható megoldásokat nyújt az elektronikus számlázásra, beszerzési folyamatokra, fizetési tranzakciókra, a beszállítási lánc biztonságos finanszírozására mind a vállalkozóknak, mind pedig a KKV és a nagyvállalati szektor számára. A cégek és a megoldásaik egyesülése mindkét fél számára új lehetőségeket teremt magasabb hozzáadott értékek létrehozására.

 

„A cégeink egyesülése forradalmasítani fogja a magyar piacot. A Crossnet hálózatunk alapján, a vállalatok képesek lesznek kommunikálni egymással, elektronikusan dokumentumokat cserélni, és különféle szolgáltatások széles körét használni egyetlen csatlakozáson keresztül” – magyarázza Sághy Balázs, a Unifiedpost Kft. ügyvezető igazgatója.

 

unifiedpost.hu
 

 

Multicégeket is érint a változás

A budapesti központú vállalkozásnak jól ismert ügyfelei vannak, közöttük az Audi Hungaria, a Praktiker, a MOL, a Magyar Nemzeti Bank, és az ISS Facility Services.

 

„Valamennyi ügyfelünk előnyére fog válni az egyesülés. A kiterjesztett termékportfóliónk segítségével, beleértve a Channel, Collect és Banqup megoldásainkat, mostantól lefedjük a teljes order-to-cash és procure-to-pay folyamatokat, valamennyi cégméretben és iparágban. Ez további hozzáadott értékeket fog jelenteni az elektronikus számlázás, a beszerzés, és a fizetési tranzakciók terén is” – állítja büszkén Éger István, a Unifiedpost Kft Magyarországért felelős Country Managere.

 

Annak érdekében, hogy a kép teljes legyen, a Unifiedpost Kft a vizuális megjelenését – beleértve a honlapját is (www.unifiedpost.hu) – adaptálta a Unifiedpost Group világához. A Unifiedpost Kft és 30 munkatársa a lokáció tekintetében is előre lépett: a cég központja áprilisban egy új, modern irodába költözött, egy központi és magas presztízsű helyre, Budapest szívében.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01