A Team Vitality bővíti a Philips monitors-szal létrehozott partnerségét
Az MMD, a kijelzők vezető szakértője és a Philips monitors márkalicencpartnere örömmel jelenti be, hogy bővíti a Team Vitality globális e-sportszervezettel meglévő nemzetközi partnerségi kapcsolatát. Korábban a Team Vitality FIFA-csapatát támogató partnerség mostantól a League of Legends-csapatokat is magában foglalja, amelyek részt vesznek a League of Legends Európa-bajnokságon (LEC) és a League of Legends francia ligájában (LFL).
A Philips monitors több évre szóló elkötelezettsége keretében csúcsminőségű monitorokkal látja el a Team Vitality világszínvonalú sportolóit, köztük a nyolcszoros LEC-győztes és a 2019-es világbajnok Luka „Perkz” Perkovićot, valamint a 2021-es LEC-győztes Matyáš „Carzzy” Orságot. Ezenkívül a Philips monitors logója is megjelenik a League of Legends- és a FIFA-csapatok mezein, amikor a legnagyobb európai e-sportversenyeken vesznek részt.
Új stratégiája keretében a konzol gaming mellett a PC gaming felé történő további nyitáson túl a Philips monitors a Team Vitality sportolóinak szakértelmét kutatási és fejlesztési célokra fordítja, hogy a legjobb monitorokat hozza létre a játékosok számára. A Philips monitors a Team Vitality Berlinben és a Stade de France-ban található élvonalbeli képzési létesítményeiben egyaránt biztosít monitorokat.
„Mindig is kiemelten fontosnak tartottuk, hogy a legjobb felszerelést biztosítsuk játékosaink számára a legmagasabb szintű teljesítmény előmozdítása érdekében, ezért nagyszerű, hogy olyan megbízható partnerrel mélyíthetjük el az együttműködésünket, mint a Philips monitors. Ez annak is a bizonyítéka, amit a Team Vitality elért, hogy képesek vagyunk bővíteni meglévő partneri kapcsolatainkat”, – nyilatkozta Nicolas Maurer, a Team Vitality vezérigazgatója.
„Hihetetlen volt támogatni a FIFA-osztagot és az V.Hive létesítményt Philips Momentum konzol gaming monitorokkal a továbbfejlesztett edzési környezet biztosítása érdekében. Rendkívül örülünk, hogy idén elmélyíthetjük a partnerségünket, beleértve a PC gaming monitorokat és a League of Legends-csapatokat is”, – nyilatkozta Xeni Bairaktari, a Philips monitors és IT-kiegészítők globális marketingvezetője és vezető beosztású uniós márkamenedzsere. „A Philips monitors jelentős újdonságokkal és megújult technológiákkal fokozza az erőfeszítéseit, és a Team Vitality-vel való együttműködésünk segít abban, hogy a legjobb monitor-megoldásokat nyújtsuk a gamereknek.”
Kapcsolódó cikkek
- Villámgyors játékélményt kínálnak az új Philips gaming monitorok
- A Philips monitors három új PC gaming monitort mutat be
- Egyensúly a kényelem és a csatlakoztathatóság között
- Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a Philips
- A Philips monitors új gaming monitorokkal jelentkezik
- Új Xboxhoz tervezett Philips Momentum monitorok
- A Super-Wide és a kiváló teljesítmény találkozása
- Philips Momentum, a világ első Xboxhoz tervezett monitora
- Fejlett biztonság egy rendezett munkaállomáshoz
- A Philips bejelenti két új érintőképernyős monitorsorozatát
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.