5 milliárddal nagyobb árbevételt vár 2021-22-es üzleti évére a Delta Technologies Nyrt.
A Budapesti Értéktőzsdéhez ma eljuttatott kibocsátói közleményében a Delta Technologies Nyrt. arról számolt be, hogy a cég 17,2 milliárd forintról 22-26 milliárd forintra emelte éves árbevételi várakozásait.
Legalább 22 milliárd forintos éves árbevételt vár 2022. június 30-án záródó üzleti évére a Delta Technologies Nyrt. igazgatósága, ugyanakkor ez a szám akár 26 milliárdra is nőhet, ha még ebben az időszakban teljesítésre és kiszámlázásra kerülnek a nemrégiben elnyert közbeszerzési és egyéb nagy vevői rendelések.
Természetesen a megugró árbevétellel párhuzamosan a nettó eredmény tekintetében is javulást prognosztizál a Delta, noha féléves gyorsjelentésben még 323 millió forintos veszteségről kellett számot adni. A nettó eredmény az üzleti év végével már pozitívba fordulhat: legalább 720 millió forintos, de akár 1,030 milliárd forintos célkitűzés is teljesülhet.
Ez a frissen meghirdetett, csoportszintű árbevételi célsáv a bázisra vetítve 28-51 százalékkal magasabb, mint a korábbi 17,2 milliárd forintos várakozás, melyet még 2020 nyarán fogalmazott meg a 2021-22-es üzleti évre vonatkozóan a cég vezetése. Az új célszámok azt is jelentik, hogy a korábban vázolt növekedési stratégiában csak 2024-25-re tervezett éves árbevétel már a most végződő 2021-22-es üzleti évben teljesülhet. Arról azonban, hogy a több évre előre tekintő célszámokat módosítsák-e felfele, és milyen mértékben, egyelőre nem döntött a társaság. Ezt attól teszik függővé, hogy a jelenlegi bizonytalansági tényezők – az orosz-ukrán háború, az inflációs folyamatok, a gazdasági növekedést befolyásoló egyéb faktorok – előre jelezhetősége hogyan alakul.
Kapcsolódó cikkek
- Elismert szakemberekkel újította meg menedzsmentjét a Unisys
- A Magyar Telekom 2022. első negyedéves eredményei
- 20 éves a Wagner Solar
- A Bosch eurómilliárdokat fordít a klímasemleges technológiákra
- A Schneider Electric lett a Jövő vállalata!
- Közel két és fél milliárdért kaphatnak új laptopokat az általános iskolások és tanáraik
- A Seco Zöld Alapja már több mint egy évtizede ér el fenntarthatósági célokat
- A DACHSER először érte el a 7 milliárdos árbevételt
- Fokozza a termelést a Skeleton
- A Microsofttól igazolt új kereskedelmi és marketingigazgatót a ViVeTech
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.