A hazai mellett nemzetközi képzőbázisokkal bővül az Airwin
Szokatlan területen folytatja terjeszkedését a TLF Capital Zrt. A portfóliójára eddig jellemző szektoroktól némiképpen eltérő iparág felé tekint és a terjeszkedést szó szerint felfelé folytatja. A társaság a magyar Airwin külföldi piacokra lépését támogatja egy repülési oktatásra épülő franchise modell kiépítésével.
A tőkebefektetéssel és üzleti mentorálással foglalkozó, családi tulajdonú befektetési holding portfoliója Magyarország egyik vezető és további növekedés előtt álló pilótaképző cégével bővült 2022-ben, amely a hazai erősödés mellett a nemzetközi piacra lépést tűzte ki stratégiai célként. A 2016-ban alapított, száz százalékban magyar tulajdonban lévő Airwin egy pilótaképzésre épülő franchise modellt épít ki a határokon túl.
Az Európai Repülésbiztonsági Ügynökség előírásai szerint auditált – kifejezetten erős nemzetközi tapasztalatokkal bíró, egyedi gépparkkal rendelkező és jelenleg is külföldi terjeszkedésben lévő társaság – magyar iskolaként Európában elsőként nyitott külföldi oktatási bázist Portugáliában. Az Airwin azonban nem csak határon túl terjeszkedik, hanem magyar felsőoktatási intézményekben is: az Óbudai Egyetemen már elindult a pilótaképzés és a tervek szerint ősszel kezdődik más egyetemen is.
Az Airwin kimagasló minőségű oktatást biztosít a teljes körű, hivatásos légitársasági pilótaképzés, a magánpilóta képzés, illetve az oktatói képzés terén is, valamint megoldást kínál a repülőgép bérlésre is. A jövőbeli tervek azonban még ennél is ambiciózusabbak. Mivel a kereskedelmi űrrepülés hajnalán vagyunk, így ezen a téren is jól felkészült személyzetre lesz szükség és a közforgalmi légi személyzeti képzésben azonosított kulcs kompetenciákat a vállalat képes lehet implementálni a polgári emberes űrrepülési képzési programokba, azaz a jövőben akár kereskedelmi űrhajós alapképzés is megvalósulhat az Airwin a már jelenleg is több évre visszanyúló tapasztalata birtokában.
„Az Airwin jelen pillanatban egy nagyon erős növekedési ponton van, biztató a vállalat előtt álló növekedési pálya is. Az oktatási tevékenységét magas szolgáltatási színvonal jellemzi, és egyedülálló gépparkkal várja a tanulókat. Ez a kulcsa annak, hogy a diákok piacképes tudással kerüljenek ki a munkaerőpiacra és megállják a helyüket a botkormányok mögött” – hangsúlyozta Langár Bence, a TLF Capital alapítója. Hozzátette: „A TLF Capital egy szakmai tudáson alapuló és befektetései során a tudást is kereső family office, ezért befektetői szempontból annak is nagy jelentősége van, hogy a pilótaiskola már több hazai egyetemmel működik együtt, akkreditációk birtokában van, sőt kiemelendő, hogy a felsőoktatási intézményekkel közösen szervezett képzés diákhitellel finanszírozható.”
„Már 2016-ban, az Airwin alapításakor egy teljesen más koncepcióban gondolkoztunk, mint hazánk és több Kelet-Európai ország repülőiskolái. Amellett döntöttünk, hogy magasabb színvonalú szolgáltatást biztosítunk, igaz magasabb áron is. Emiatt tudatosan elengedtük a kevésbé fizetőképes piacokat. Új repülőket vásároltunk, egy professzionális csapatot építettünk és az integrált légitársasági pilótaképzés irányába indultunk el. Ehhez azonban több partnerre is szükségünk volt, többek között légitársaságokra és felsőoktatási intézményekre, illetve szükségünk volt egy, a növekedéshez szükséges befektetői partnerre is. Így találtuk meg a repülés szerelmesét, Langár Bencét. A TLF Capital alapítója befektetési és üzleti szakértőként, elsősorban a franchise rendszer kiépítése terén segít bennünket a működő modell kiépítéshez” – mondta Bánki Róbert, az Airwin igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Innovatív képzési programban vehetnek részt a hallgatók a Széchenyi István Egyetemen
- A jövő szakembereit a Magyar Telekom támogatásával képzik
- Együttműködési megállapodást kötött a CETIN Hungary és az Óbudai Egyetem
- Átadták Magyarország első mesterséges intelligencia ipari tanszékét
- Gyakorlati tudást és munkatapasztalatot kínálnak a Széchenyi István Egyetem duális képzései
- A hallgatók számára is előnyös a Széchenyi István Egyetem egyre erősebb jelenléte a ZalaZONE parkban
- Elkezdődött Gépészeti Szakterületek Nemzetközi Hallgatói Konferenciája
- Az európai iskolák el vannak maradva a digitális készségfejlesztés terén
- A Codecool végzősei mostantól eldönthetik, hogy hol szeretnének dolgozni
- 3D modellezés, robotika, VR a pedagógusképzésben az Apor Vilmos Katolikus Főiskolán
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Itt van Magyarország 50 legjobb munkáltatója
Magyarországon új digitális kiadvány jelenik meg, amely a munkaerőpiacra fókuszálva évente bemutatja az ország 50 legjobban értékelt vállalatát. A rangsor olyan cégeket sorol fel, amelyek munkakultúrájuk, juttatásaik és karrierlehetőségeik terén a legkiemelkedőbbek a dolgozók szerint.
Digitális kompetenciák fejlesztése: A Codecool és a Corvinus Egyetem közös projektje
Sikeresen zárult a „Piacvezérelt kutatás-fejlesztési és innovációs projektek támogatása – Integrált digitális kompetencia fejlesztő és felmérő, valamint munkaerő-közvetítő platform fejlesztése” című projekt (azonosító: 2020-1.1.2-PIACI-KFI-2020-00067), amelyet a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Alap támogatásával a Codecool és a Budapesti Corvinus Egyetem valósított meg. A 2021-ben indult kutatás-fejlesztési együttműködés célja egy olyan digitális platform létrehozása volt, amely ötvözi a digitális kompetenciák fejlesztését, munkaerő-felmérést és munkaerő-közvetítést, ezzel hatékonyabbá téve a képzési és munkaerőpiaci folyamatokat.
Kiváló kép- és hangélmény a TCL C-szériával
A tavasz újítása a TCL-től: a QD-Mini LED technológia most már az egész C-szériás tévékínálatban elérhető, így még több otthonban biztosít prémium szórakozást.
Mesterséges intelligencia a marketing szolgálatában
A Microsoft adott otthont a Magyar Marketing Szövetség Marketing Döntéshozók Klubja legutóbbi rendezvényének, mely március 20-án zajlott, és a mesterséges intelligencia marketingben betöltött szerepét és lehetőségeit helyezte középpontba. A rendezvény üzenete az volt, hogy az AI nem csupán a jövő technológiája, hanem már most is olyan eszközként működik, amely jelentősen növeli a marketingmunka hatékonyságát. A Microsoft szakértői gyakorlati példákon keresztül mutatták be, hogyan integrálható az AI a marketing- és értékesítési folyamatokba, elősegítve azok optimalizálását és gyorsítva az üzleti döntéshozatalt.
2026-ra a világ legnagyobb fulfilment áruházává válik a soroksári IKEA
Egy évvel az átfogó felújítás bejelentése után a soroksári IKEA egyesíti azokat az új megoldásokat és fejlesztéseket, amelyeket a legnagyobb lakberendezési kiskereskedő már világszerte tesztelt, és 2026-ra a világ legnagyobb IKEA fulfilment áruházává válik.