Integrált gumiabroncs- és flottakezelési megoldást indít a Bridgestone
A Bridgestone bevezeti a Fleetcare integrált gumiabroncs- és flottakezelési megoldást, amelyet a flották üzletmenetének felgyorsítására terveztek. A Bridgestone Total Tyre Care továbbfejlesztése, a Fleetcare a Bridgestone legjobb abroncsválasztékát és abroncskezelési megoldásait ötvözi a Webfleet-tel, Európa vezető flottatelematikai megoldásokat kínáló rendszerével. A Fleetcare segítségével a flottatulajdonosoknak lehetőségük van arra, hogy az egyetlen partnertől származó csomagnak köszönhetően csökkentsék teljes üzemeltetési költségüket.
Az egyes flották egyedi igényeihez és követelményeihez igazítva
A flották a mobilitás jövőjébe lépve maximális hatékonyságot és kényelmet követelnek a fenntarthatósági szempontok figyelembevételével. A Bridgestone portfóliója gyorsan fejlődik annak érdekében, hogy megfeleljen ezeknek az igényeknek, új társadalmi és fogyasztói értéket teremtsen.
A Fleetcare számos előnyt biztosít a flottaügyfelek számára, többek között a teljes üzemeltetési költség csökkentését, az időmegtakarítást, a jogszabályoknak való megfelelést, valamint a fenntarthatóság, a biztonság és a védelem fokozását.
A Fleetcare egyedülálló üzleti előnyöket biztosít az IoT és az adatvezérelt szolgáltatások révén. A rendszert azon tehergépjármű flották vezetői számára fejlesztették ki, akik olyan átfogó és moduláris megoldáscsomagot keresnek, amely képes a költségellenőrzést és az automatizálást a mindennapi munkájukba illeszteni, és megkönnyíteni a döntéshozatal folyamatát.
A mostantól elérhető Fleetcare forradalmasítja a flottapiacot azáltal, hogy adatalapú, integrált és összekapcsolt abroncs- és flottakezelési megoldásokat kínál egyetlen megállapodás keretében, egyetlen partner által szállítva. A kombinált gumiabroncs- és járműadatok felhasználásának köszönhetően a Fleetcare intelligensebb és előrelátóbb karbantartási megoldásokat biztosít, amelyek optimalizált teljesítményt és nagyobb kényelmet nyújtanak.
Az ügyfelek változó igényeinek figyelembevétele
A bevezetéssel kapcsolatban Mark Tejedor, a Bridgestone EMIA Másodlagos abroncspiac üzletág és OE alelnöke így nyilatkozott: „A flották számára jelenleg a költséghatékonyság, a kényelem és a fenntarthatóság a három fő prioritás. Ha sok szolgáltatót veszünk igénybe, mindig kihívást jelent, hogy mindegyik prioritásra a lehető legnagyobb hatást érjük el. Megértjük, hogy ez a flottatulajdonosok és üzemeltetők egyik legnagyobb nehézsége, ezért fejlesztettük a Total Tyre Care-t Fleetcare-ré, amely egy integrált megoldás az összes gumiabroncs- és flottakezelési igényre.”
„A Fleetcare bevezetésével olyan egyedi és moduláris megoldást kínálunk, amely számos kulcsfontosságú üzleti igényt elégít ki, a költségektől a megfelelőségig, a biztonságtól a fenntarthatóságig. A Fleetcare a bevált flottakezelési és abroncskezelési megoldásaink közötti együttműködésnek köszönhetően segíteni fogja flottaügyfeleink üzletmenetének felgyorsítását. Ez a bevezetés pedig csak a kezdet, további izgalmas fejlesztések vannak a láthatáron."
A projekt összhangban van a Bridgestone E8 kötelezettségvállalásával, amely tengelyként határozza meg a vállalat működését miközben kiérdemli a jövő generációinak bizalmát. A Bridgestone E8 kötelezettségvállalása 8 értéket határoz meg (energia, ökológia, hatékonyság, bővítés, gazdaság, érzelem, könnyítés és erősítés), amelyeket a Bridgestone a fenntartható társadalom megvalósítása érdekében a munkavállalókkal, a társadalommal, a partner és az ügyfelekkel közösen fog megteremteni. A Fleetcare igazodik az „Ökológia: Elkötelezettség a fenntartható gumiabroncs technológiák és megoldások fejlesztése iránt, amelyek megóvják a környezetet a jövő generációi számára", „Hatékonyság: Elkötelezettség a termelékenység maximalizálása iránt a mobilitás fejlesztése révén", „Gazdaság: Elkötelezettség a mobilitás és az üzleti tevékenységek gazdasági értékének maximalizálása iránt, „Energia: A karbonsemleges mobilitási társadalom megvalósítása iránti elkötelezettség", „Bővítés: A mobilitás és az innováció iránti elkötelezettség, amely az embereket és a világot előre viszi", és „Könnyítés: Elkötelezettség a kényelem és a nyugalom megteremtése iránt a mobilitási életben".
Kapcsolódó cikkek
- Teljesítmény és esztétika egy abroncsban
- Év Gyára díjat nyert a Bridgestone Tatabánya
- A Bridgestone hiperhatékony gumiabroncsot fejleszt a Mercedes-Benz VISION EQXX számára
- PET-palack újrahasznosításával készít gumiabroncsot a Continental
- Áremelkedés várható a gumiabroncsok piacán
- A Bridgestone bejelentette E8 kötelezettségvállalását 2030-ig
- A Bridgestone egyedi abroncsokat fejleszt a Maserati új modelljére
- A Bridgestone felfüggeszti minden oroszországi tevékenységét és Oroszországba irányuló exportját
- Megszerezte első tesztgyőzelmét az új Continental SportContact 7 gumiabroncs
- Csúcsteljesítmény fenntarthatóságra fejlesztve
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.