A TCL bemutatja legújabb termékkínálatát a 2022-es IFA-n
A TCL Electronics, a globális TV iparág egyik kulcsszereplője és vezető szórakoztatóelektronikai vállalata szeptemberben visszatér a 2022-es berlini IFA-ra, amely 2019 óta az első jelentős offline, fogyasztói és otthoni elektronikai kiállítás. A TCL leleplezi a nagyképernyős Mini LED QLED TV-k legújabb képmegjelenítési technológiáját, élő bemutatókkal és számtalan újonnan érkező termékkel várja a látogatókat.
A TCL globális sajtótájékoztatót is rendez szeptember 1-jén, amelyet egy öt napig tartó kiállítás követ egy több mint 2500 négyzetméteres TCL zónában.
„Izgatottan várjuk, hogy visszatérhessünk az IFA 2022-re, és büszkék vagyunk rá, hogy részesei lehetünk ennek a dinamikus iparágnak. Az új „Inspire Greatness” szlogennel a TCL továbbra is inspirálja az embereket, akik életük legnagyszerűbb pillanatait élhetik át a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal.” – mondta Shaoyong Zhang, a TCL Electronics vezérigazgatója.
A TCL zónát meglátogató látogatók szemügyre vehetik a legújabb kijelzők, soundbarok és az okos hordozható eszközök designját, kiváló teljesítményét és funkcionalitását, valamint az okos háztartási készülékek idén debütáló termékeit és az új TV-k teljes választékát.
IFA 2022-es TCL sajtótájékoztató részletei:
Időpont: 2022. szeptember 1., 14:00 (CEST)
Helyszín: Németország, Messedamm Berlin, 21B csarnok (bejárat a Sommergartenen keresztül, a 21-es és 22-es csarnok között)
Élő közvetítés: TCL Electronics YouTube csatorna
Beszédet mondanak:
Frédéric Langin, értékesítési és marketing alelnök (TCL Europe)
Marek Maciejewski, termékfejlesztési igazgató (TCL Europe)
Olivier Semenoux, a termékmarketing vezetője és a piacvezető igazgató (TCL Europe)
A TCL zónáját az IFA 2022-es kiállításán 2022. szeptember 2-6. között a HALL 21A csarnokban (Németország, Messedamm Berlin) lehet megtalálni.
Kapcsolódó cikkek
- Jönnek az XXL-es TCL televíziók
- A TCL legújabb termékei új szintre emelelik az otthoni szórakozás élményét
- Magasabb QLED-élmény az újonnan érkező TCL C63 szériával
- A TCL a P73 szériával bővíti a 2022-es 4K TV kínálatát
- A TCL innovatív megoldásait díjazták a CES 2022-n
- CES innovációs díjat zsebelt be a TCL csúcstévéje és úttörő robotporszívója
- Három EISA díjat zsebelt be idén a TCL Electronics
- Megérkezett a TCL új termékpalettája
- A TCL a tévé-márkák közt első az IoT eszközök terén
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Vicces vagy hasznos? Így görgeti a Z generáció a közösségimédia-tartalmakat
Bennetek van, ami kell a holnaphoz: így szól a Z generációnak* kibontakozási lehetőséget biztosító platform, a Jövőálló Akadémia szlogenje. Sokat kritizálják a fiatalok online életét, digitalizált mindennapjaikat, akár közösségimédia-függőnek titulálják őket, azonban a kezdeményezés életre hívója, a Samsung átfogó kutatásából** is kiderült, hogy az általánosságban online függőkként aposztrofált fiatalok jelentős részének fontos, hogy edukatív közösségimédia-tartalmat fogyasszon. A tudásszerzés, a hasznos ismeretek elsajátítása iránti igény sok esetben a humorfogyasztást is képes beelőzni.
82%-kal nőtt a BÉT-en jegyzett kibervédelmi cég, a ViVeTech bevétele
82 százalékos növekedéssel, 742,4 millió forintra növelte nettó árbevételét a 2024-es év első hat hónapjában a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett kibervédelmi cég az előző év azonos időszakában elért 408,6 millió forintról. A ViVeTech Nyrt. adózott eredménye ezzel párhuzamosan 67 százalékkal, 91,1 millió forintra emelkedett a tavalyi év első felében elért 54,7 millió forintos szintről – derül ki a társaság által publikált 2024. első féléves jelentéséből.
Innovatív technológiával és szakértelemmel inspirálja a Sony a jövő generációját
Nagy sikerrel rendezték meg a Sony és a Down Alapítvány közös nyári táborát, melynek keretében a részt vevő értelmi fogyatékossággal élő gyerekek és fiatalok megtanulhatták a Sony által rendelkezésre bocsátott fényképezőgépek és kamerák alapszintű használatát. Az együttműködés még tovább folytatódik idén egy vidéki fotós túrával és egy kiállítással.
Kell-e a digitalizáció és az MI a cégekben, vagy divatos pénzkidobás?
Egyre több vállalkozás ismeri fel, hogy időt és kiadást spórolhat a digitalizáció és a mesterséges intelligencia használatával, de csak kevesen vannak, akik a megvalósítással valódi előnyhöz jutnak. Kurinyecz Gergely, digitalizációs szakértő a nagyvállalatok egyedi működésére szabott folyamatainak digitalizációjában szerzett tapasztalatai alapján segít felvázolni a szoftverek adta lehetőségeket, és mutat rá a gyakori buktatókra.