A Fujitsu ügyfélélmény-átalakítási modellje aranyérmes lett

forrás: Prím Online, 2022. július 24. 11:43

A Fujitsu arany fokozatot szerzett a European Customer Experience Awards 2022 díjprogramban ügyfélélmény-átalakítási (CX) modelljével a régióban elért gyors és jelentős fejlődésnek köszönhetően. A díjprogram elismert független iparági CX-szakértőkből álló zsűrije élő online esemény keretében hirdetett eredményt.

A Fujitsu CX Performance Center (CXPC) csapata arany fokozatot szerzett „Az év CX-csapata” kategóriában és ezüstöt „A legjobb B2B-stratégia” kategóriában. Az európai ügyfélélmény-átalakítási projektekre összpontosító győztes csapat kevesebb mint két éve működik, 11 CX-coachcsal és több mint 30 ügyfélcsapattal 8 európai országban. A coachok nagymértékben javítják a Fujitsu ügyfeleinek nyújtott élményt. A Fujitsu szeretné ezt a programot valamennyi ügyfélcsapata gyakorlatába beépíteni az európai régióban a következő hónapok során. 

 

A Fujitsu CX Coaching programjának lényege, hogy a különféle háttérből érkező coachok a Fujitsu munkatársi csapatainak szerves részeként javítják az ügyfélélményt Európa-szerte minden munkanapon. A CXCP 2020-as megalapítása óta a Fujitsu mérhető eredményjavulást ért el az ügyfelek visszajelzéseiben és különféle iparági felmérésekben* – pontszámát és rangsorban elfoglalt helyét tekintve egyaránt javította teljesítményét a hasonló vállalatokhoz képest. A Fujitsu infokommunikációs-technológiai (IKT) cégként szerzett NPS (Net Promoter Score) eredménye 31 pontot javult, míg digitális átalakulást támogató vállalatként 25 ponttal nőtt a pontszáma, ami azt is jelzi, hogy a Fujitsu e két attribútum szerinti megítélése konvergenciát mutat. A Whitelane kutatóügynökség által szintén ebben a naptári évben készített független IT-outsourcing jelentések megállapították, hogy a Fujitsu jelentős előrelépést ért el az általános ügyfélegedettségi pontszámok terén egész Európában, különös tekintettel az Egyesült Királyságra. Ugyanebben az időszakban a vállalat több mint 20 millió dollár árbevételre tett szert az átalakítást támogató tevékenységek, köztük a CX-coaching pozitív hatásának köszönhetően. 

 

A program a legmagasabb szintű vezetés támogatását élvezi 

Az ügyfélélmény átalakítása iránt elkötelezett CXCP működését a Fujitsu legmagasabb szintű európai vezetője, Paul Patterson, a Fujitsu európai régiójának vezérigazgatója is támogatja. A globális régiók teljesítményét személyesen a Fujitsu vezérigazgatója és digitális átalakulásért felelős vezérigazgató-helyettese, Takahito Tokita felügyeli Tokióból. 

 

„A Fujitsu küldetésének tartja az iparágvezető ügyfélélmény biztosítását, és azt szeretné, hogy ügyfelei kiváló teljesítményt nyújtó, megbízható digitális átalakulási partnerként tekintsenek rá. A programunk elindítása után szűk két évvel elnyert arany fokozat a belső kulturális átalakulás iránti elkötelezettségünk elismerése. Bizonyítja, hogy CX-programunk a maga nemében egyedülálló, és pozitívan befolyásolja az ügyfeleinknek nyújtott élményt. A Fujitsu meggyőződése szerint az átalakulást támogató CX-coaching kézzelfoghatóan javítja az ügyfélélményt, erősíti az ügyfélhűséget, növeli az üzleti nyereségességet és fokozza a fenntarthatóságot” – nyilatkozta Paul Patterson.

 

A Fujitsu által elnyert CX-díj az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatások terén elért fejlődést tükrözi. Az Egyesült Királyságban a vállalat közvetlenül is kínál CX-tanácsadási szolgáltatásokat ügyfeleinek. Ennek során az egyedi és konkrét ügyféligények alapján modellezi a költségeket. 

 

__________________

* A Fujitsu a „Qualtrics Voice of the Customer” felmérés és a Whitelane IT Outsourcing benchmarkjai szerint méri az ügyfélélményt.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz

Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást. 

2024. november 5. 10:18

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59