A Daniella Villamosság az UNICEF-fel együtt segít a rászorulókon
A háromszoros Magyar Brands és Business Super Brands díjas, idén 30 éves fennállását ünneplő Daniella Villamosság életében mindig is központi szerepet játszott a társadalmi felelősségvállalás. Rengeteg nemes ügyet támogattak már anyagi és tárgyi adományokkal, de gyakran nyújtanak szakmai segítséget is. Ezúttal az UNICEF-fel együttműködve segítenek azoknak a rászoruló és szükségben szenvedő gyerekeknek, akik – többek között a szomszédos háborús helyzet okán is – bajba kerültek és támogatásra szorulnak.
Az idén 30 éves fennállását ünneplő Daniella Villamosság működésének mindig is központi eleme volt az ember tisztelete, és a családias működésből fakadó összetartás, összefogás – nem csupán az üzleti célok eléréséért, de a jó ügyért is. Így számos jótékonysági program zárult már sikerrel – ilyen volt a COVID19 járvány kitörésekor az Országos Mentőszolgálat támogatása is. A felelős nagyvállalat 2022. év elején útjára indította Daniella Villamosság Talentum Alapítvány névre keresztelt szervezetét is, amelynek célja, hogy hazánkban és nemzetközi szinten egyaránt támogassa a műszaki szakmai területeken folyó oktatási, kutatás és fejlesztési tevékenységeket. Ezen belül a nagy múltú vállalat lehetőséget ad a tudástranszfer létrejöttére a műszaki képzésben résztvevők, oktatók és együttműködők, valamint az e területen már működő cégek számára is.
A nemes célok összekötnek
2022. február 24-e óta 2,2 millió gyermek kényszerült otthona elhagyására a szomszédos országból, és 3 millió gyermek él Ukrajnában belső menekültként. A Daniella Villamosság éppen ezért legújabb jótékonysági programját az UNICEF-fel közösen álmodta meg, hiszen a szervezet több száz országban küzd a gyermekek jólétéért.
„Az elmúlt 30 évben cégünk a folyamatos megújulásnak és partnerközpontú működésének köszönhetően sikeresen fejlődött, mára piacvezető a hazai villamossági piacon. Ez talán annak is köszönhető, hogy a Daniella Villamosság életében mindig is központi tényező volt az ember tisztelete, hiszen mindig megértéssel, tisztelettel fordultunk vevőink, partnereink, kollégáink felé. E küldetésünkkel összhangban számos alkalommal valósítottunk meg jótékonysági akciókat is – együttműködve környezetünkben több szervezettel. Az elmúlt időszak eseményei arra sarkalltak minket, hogy felelős nagyvállalatként még nagyobb figyelmet fordítsunk ezen irányú törekvéseinkre. A Daniella Villamosság Talentum Alapítvány is a fiatal szakemberek képzését és piacra segítését hivatott támogatni, de úgy éreztük, hogy a jövő generációiért szeretnénk még többet tenni. Ebben külön öröm és megtiszteltetés, hogy egy olyan nagy múltú és kiterjedt szervezettel dolgozhatunk együtt, mint az UNICEF.” – mondta el Hadnagy Ernő, a Daniella Kereskedelmi Kft. ügyvezetője.
Ha önzetlenül adunk, tágasabbá válik a világ
A Magyarországon 45 éve működő gyermekjogi szervezet, az UNICEF mindig ott segít, ahol erre a legnagyobb szükség mutatkozik. A szervezet munkája most különösen fontos Ukrajnában, mivel az országot ért támadások elképesztő mértékben veszélyeztetik a civil lakosságot: nők és gyermekek milliói élnek közvetlen életveszélyben.
„Az UNICEF küldetése világszerte a nehéz sorsú, háborúktól, természeti katasztrófáktól, éhínségtől, járványoktól, gazdasági és társadalmi válságoktól sújtott gyerekek támogatása, minden gyerek legfőbb érdekeinek képviselete. Munkatársaink a világ több mint 190 országában dolgoznak a legkiszolgáltatottabbakért, de az ukrajnai háború áldozatainak segítése ezen belül is az egyik legkiemeltebb feladatunk jelenleg – hangsúlyozza Mészáros Antónia, az UNICEF Magyarország ügyvezető igazgatója. – Az ENSZ gyerekvédelmi szervezeteként életbevágó tevékenységet végzünk – de ez csak úgy lehetséges, ha a társadalom és az üzleti élet tudatos, felelőségteljes tagjai támogatnak minket benne. Ezért vagyunk hálásak az olyan cégeknek, amelyek – mint a Daniella Villamosság– nagylelkű adományukkal hozzájárulnak ahhoz, hogy a lehető legmagasabb emberi és szakmai színvonalon végezhessük a munkánkat. A kiállásuk példamutató, ezúton is szeretnénk megköszönni a segítségüket.”
Az UNICEF több mint 100 országban végez humanitárius munkát a gyermekekért. 2022-ben is példaértékű a szervezet magyarországi irodájának munkája, amely többek között az Ukrajnában élő hátrányos helyzetű gyerekeknek is segít a háború idején. Támogatják az egészségügyi szolgáltatásokat, az élelmezést, a tiszta vízhez való hozzáférést, az immunizációt, az oktatást, a gyermekek és családjaik védelmét. Az UNICEF ezúttal a Daniella Villamossággal karöltve dolgozik azon, hogy a felajánlások segítségével védelemben és biztonságban éljenek a nehéz helyzetbe került gyermekek.
Az adománygyűjtés az a szikra, amely elindítja a változást
Az együttműködés keretein belül első körben a Daniella Villamosság egy hónapos jótékonysági sajtó- és közösségi médiakampányt indít augusztusban, továbbá anyagi jellegű felajánlást tesz, melynek alapját az 1 hónapon belül rögzített B2B rendelési sorok száma, tehát az üzleti partnerei által generált teljes bevétele adja. A várhatóan több milliós befolyt összeget a nagyvállalat saját erőforrásából megduplázza a gyermekek támogatása céljából. Emellett a cég mind a 31 telephelyén UNICEF gyűjtőpontokat alakít ki, ahol további anyagi támogatások felajánlását teszi lehetővé. A Daniella Villamosság a gyűjtőpontokat a Waze applikáción keresztül is láthatóvá teszi, így a lehetőség akár több hónapon keresztül is rendelkezésre áll. A Daniella Kft. kezdeményezéséhez akár partnercégek is kapcsolódhatnak, így a támogatás mértéke még nagyobb arányú lehet.
Kapcsolódó cikkek
- A jövő szakembereit támogatja a Daniella Talentum Alapítványa
- Újra pályát vált Szabó Simon?
- 1,5 millió megtekintést ért el két hét alatt az UNICEF Magyarország kampánya
- TikTokon kampányol az online bántalmazás ellen az UNICEF Magyarország
- Gigaberuházás keretében érkezik a robotizáció a hazai villamossági piacra
- Mobillal a gyermekbántalmazások ellen
- MagyarBrands díjas lett a villamossági piac szakértője
- UNICEF útmutató gyerekeknek és szülőknek
- UNICEF Magyarország HelpApp – Azonnali segítség telefonnal
- Netes zaklatás elleni programot indít az UNICEF Magyarország
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.