Bemutatta új márkanagyköveteit a TCL
A TCL, a kijelző technológia és a megfizethető, prémium okostermékek zászlóshajója két fontos bejelentéssel készül az IFA 2022 rendezvényen: továbbfejlesztette a TCL NXTWEAR S okosszemüvegét a még nagyobb kényelemért, illetve négy labdarúgó sztár is márkanagykövetként csatlakozik a nemzetközi programhoz, ezzel erősítve a TCL kommunikációját a 2022-2023-as szezonban.
TCL NXTWEAR S fejlesztések
A kiterjedt moziélmény a kettős 1080p Micro OLED kijelzővel, valamint az elülső és korrekciós lencsékkel válik elérhetővé, így a TCL NXTWEAR okosszemüveggel minden utazás személyes mozivá vagy magánirodává változik. A TCL NXTWEAR S rengeteg újdonsága tovább gazdagítja a felhasználói élményeket.
A vezérlők módosításával egyszerűbbek lett a beállítások kezelése. A funkciók keresgélése helyett a hangerő a bal száron lévő kerék segítségével változtatható. Míg a jobb száron található tárcsával a fényerőt és a 2D/3D módot állíthatjuk be. A jobb szár hátulján található új, mágneses pogo-pin csatlakozóval az okoseszközökhöz és számítógépekhez való hozzáférhetőség is sokkal könnyebb lett.
A kijelző és a hang is jelentős minőségi fejlesztést kapott. A TCL NXTWEAR S kisebb áramfogyasztás mellett biztosít élénkebb, vibrálóbb színeket. Az újratervezett hangszóró pontosabb, tisztább hangot, az audió pedig moziszerű tisztaságot kínál.
Az újra beállított magas és alacsony frekvenciájú audió által élvezhetőbb a viselése, tökéletes filmnézést és zavartalan utazási órákat tesz lehetővé.
“Odafigyeltünk az ügyfelek és a média visszajelzéseire, hogy javíthassunk az okosszemüvegen” – mondta el Howie Li, a TCL Innovációs Üzletágának ügyvezető igazgatója. „A TCL NXTWEAR S is ékes bizonyítéka annak, hogy a TCL az innováció során a felhasználói igényeket tartja a legfontosabbnak”.
A TCL NXTWEAR S 2022 negyedik negyedévétől lesz kapható a kiválasztott régiókban.
A TCL négy világklasszis labdarúgót igazolt a globális márkanagykövet csapatába
Hosszú távú márkanagykövetnek szerződtettük a brazil csatárt, Rodrygo Goes-t, a spanyol középpályást Pedri Gonzálezt, a francia védőt, Raphaël Varane-t és az angol középpályást, Phil Fodent. Mind a négy sztár részt fog venni a TCL online és offline reklámkampányában, illetve közre fog működni a TCL csatornáin futó exkluzív tartalmakban a 2022/2023-as szezonban és a szezont követően egész évben.
Ezek a partnerkapcsolatok is demonstrálják, hogy a TCL a technológián és a sporton keresztül is kapcsolódni szeretne a közönségéhez. Az aktivitások a klubok és a nemzeti válogatottak meccseit is lefedik, amelyek párhuzamosan futnak a Brazil Labdarúgó-Szövetség támogatásával.
“Nagy örömünkre szolgál, hogy a TCL márkanagyköveteiként üdvözölhetjük a kiemelkedő tehetségeket” – mondta Stefan Streit, a TCL Communication marketing igazgatója. „Ezek az együttműködések is igazolják a TCL elkötelezettségét a „Nagyszerűség inspirálása” iránt. A sport és közösségi tevékenységeink jól tükrözik elhivatottságunkat, hogy kiváló minőségű termékeket és élményeket nyújtsunk ügyfeleink számára”.
Kapcsolódó cikkek
- Az IFA-n mutatta be az okosabb és fenntarthatóbb jövő mindennapjait a Samsung
- Az LG egy 240 Hz-es ívelt OLED gaming monitort mutat be a 2022-es IFA kiállításon
- Asztalba épített légtisztítót mutat be az LG a 2022-es IFA-n
- Idén is tarolt a TCL Electronics az EISA Awardon
- Az LG az IFA-n mutatja be a technológia, életstílus és élmény hármas újragondolására épülő vízióját
- A TCL bemutatja legújabb termékkínálatát a 2022-es IFA-n
- Jönnek az XXL-es TCL televíziók
- Két díjjal jutalmazták a TCL légtisztítóit
- Bemutatta a TCL a 2022-es TV és soundbar kínálatot
- A TCL legújabb termékei új szintre emelelik az otthoni szórakozás élményét
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja
VR Health Champions néven 7,8 millió eurós program indult, hogy felgyorsítsa a virtuális (VR) és kiterjesztett valóság (AR) technológiák bevezetését az egészségügyi ellátásban Európa-szerte. A hároméves projekt célja, hogy lebontsa a piaci, klinikai és szabályozási akadályokat, illetve felgyorsítsa a VR és AR, összefoglaló néven XR (kiterjesztett valóság) alkalmazások fejlődését a kevésbé fejlett régiókban – ehhez az Európai Regionális Fejlesztési Alap régióközi innovációs beruházások (I3) eszköze biztosít társfinanszírozást.