Az LG cipőtárolási és cipőápolási megoldásokat mutat be az IFA kiállításon
A millenniumi és a Z generáció körében egyre nő a drága designer, luxus és limitált kiadású tornacipők iránti kereslet. Az LG belső kutatása megállapította, hogy az ezek iránt érdeklődők nagy hasznát vennék egy olyan megoldásnak, amelynek segítségével nagyobb törődést kaphat lábbelijük.
Az LG Styler ShoeCase egy átlátszó panelekből álló cipőtároló, amelyben kényelmesen és mutatósan elhelyezhetők a lábbelik. Amellett, hogy a szerkezet ideális környezetet teremt a nedvesség és a szövetet elszínező UV-fény elleni védelem révén*, a 360 fokban elforduló forgótányér és a moduláris kialakítás – amellyel akár négy szint, vagyis négy pár cipő egymásra helyezése is megoldható – lehetőséget biztosít a cipőrajongók számára kedvenc darabjaik bemutatására.
A szintén az IFA kiállításon debütáló LG Styler ShoeCare a vállalat számos korszerű háztartási készülékéhez hasonlóan – beleértve a mosogatógépeket és a gőztechnológiával működő Styler ruhaápolási megoldást – a bevált TrueSteam technológiát alkalmazza a cipők felfrissítésére. A készülék emellett a zeolit ásvány kedvező tulajdonságait felhasználó ún. Zeo-Dry szűrőt kapott, amely felszívja a nedvességet és eltávolítja a szagokat a lábbelikből.**
Az új LG Styler ShoeCare megoldás 10 különböző cipőtípus ápolására alkalmas, így többek közt bőr, velúr és sportcipők kezelését is rábízhatjuk. A készülék a lábbeli típusától és anyagától függően szabályozza a TrueSteam használatát a cipő felfrissítéséhez. Mindemellett csendes és hatékony működés jellemzi: a 37 perces standard ciklus alatt egyszerre akár négy pár cipő is felfrissíthető, amit mindössze 35 decibeles hangerő mellett teljesít az eszköz.
Az LG Styler ShoeCare megkapta a vállalat saját Moving Nozzle elnevezésű fúvótechnológiáját is, ami kiszárítja a felfrissítendő cipők belsejét, és könnyedén beállítható abba a magasságba, amelyik részen elhelyezett lábbelit épp kezelni szeretnénk. A Dual Care System funkció segítségével ráadásul egyszerre két különböző anyagból készült lábbeli is megtisztítható.
A még kényelmesebb cipőápolás érdekében a felhasználók a ThinQ alkalmazáson keresztül számos szolgáltatást igénybe vehetnek az LG Styler ShoeCase és ShoeCare készülékeken. Az LG intuitív applikácója segítségével mindkét készülék távolról vezérelhető és felügyelhető, de a vállalat különböző életmódmárkák bevonásával olyan új funkciókon is dolgozik, amelyek a ThinQ alkalmazás frissítési központjában lesznek elérhetők a későbbiekben.
„Az új LG Styler ShoeCase és ShoeCare teljes körű cipőápolási megoldást jelent a lábbelik higiénikus tisztítására, tárolására és bemutatására" – mondta Lyu Jae-cheol, az LG Electronics háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának elnöke. „A legújabb általunk fejlesztett technológiákat, valamint a kényelmes vezérlést és kialakítást ötvözve olyan úttörő termékeket mutathatunk most be, amelyek ideálisak a cipőgyűjteményük kezelésére, és a megfelelő és élvezetes megoldást kereső felhasználók számára. Továbbra is a jobb otthoni életet szolgáló innovatív megoldások bemutatása a célunk.”
Az 2022-es IFA kiállítás látogatói a Messe Berlin 18. csarnokában található LG standon felfedezhetik a vállalat legújabb innovációit, köztük a Styler ShoeCase és a ShoeCare termékeket.
A termékek elérhetősége régiónként változhat.
_______________
* Az LG Styler ShoeCase paneljei az ultraibolya fényt elnyelni képes bevonattal vannak ellátva, ami segít megelőzni a napfény vagy a fluoreszkáló világítás okozta elszíneződést.
** A Styler ShoeCare Zeo-Dry szűrője zeolitból készül, amely egy általában párátlanításra és szagtalanításra használt nagyteljesítményű szárítóanyag. Az abszorpciós funkció regenerálódik, amikor a nedvességet vagy szagrészecskéket tartalmazó ZeoDry szűrőre hő és nyomás hat.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG termékei új lehetőségekkel és élményekkel formálják át a mindennapokat
- 30 éve költöztek be az első LG termékek a magyar otthonokba
- Az LG megszilárdítja vezető pozícióját a prémium televíziók piacán
- Az LG egy 240 Hz-es ívelt OLED gaming monitort mutat be a 2022-es IFA kiállításon
- Az LG csatlakozik a Home Connectivity Alliance-hez
- Asztalba épített légtisztítót mutat be az LG a 2022-es IFA-n
- Soha nem volt még ilyen kevés eszközre szükség a lenyűgöző játékélményhez
- Az LG az IFA-n mutatja be a technológia, életstílus és élmény hármas újragondolására épülő vízióját
- Három havi ingyenes Stadia Pro hozzáférést ad az LG
- Az LG és a SoundHound megoldásával akár beszélgethetünk is majd az autónkkal
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.