Nyíregyháza triplázott – 2022-ben is a Marketing fővárosa lett!
A Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által, már nyolcadik alkalommal kiírt Városmarketing Gyémánt Díj pályázat eredményhirdetésére szeptember 15-én, a Marketing Summit Hungary 2022 konferencián – a marketing szakma csúcstalálkozóján – került sor. Ebben az évben 146 nevezés érkezett, 24 várostól. Idén is a rendezvény, esemény kategóriában érkezett a legtöbb, 54 pályázat.
Minden pályamunkákat a szakmai zsűri két tagja a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a hatásosság és a forrásfelhasználás hatékonysága alapján értékelte. Városmarketing Gyémánt Díj gyémánt elismerését. Idén 93 gyémántot adtak át.
Az idei év fődíjasa, Nyíregyháza városa lett, és így ismét viselheti Marketing fővárosa 2022 kitüntető címet. A díjakat Prof. Dr. Piskóti István, a program vezetője, a zsűri elnöke, Hinora Ferenc az MMSZ elnöke és Dr. Papp-Váry Árpád, az MMSZ alelnöke adta át Zagyva Gyulának, a Város-Kép Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatójának. A város 20 elismerésben részesült.
Városmarketing nagykövete különdíjat Pécs városa kapta, a nagyszámú pályázataiért, mellyel bizonyította, hogy komplex marketingtevékenységet folytattak az elmúlt esztendőben. A Kisvárosi első elnevezésű díjat újból Vásárosnamény városa tudhatja magáénak, hiszen a díj legaktívabb nevezőjének bizonyult kisváros kategóriában. A Marketingaktív Megye díj Szabolcs-Szatmár-Bereg megyét illeti.
A Gyémánt Ranglista azt mutatja, hogy a díj 2015. évi megalapítása óta a települések összesen hány gyémántot szereztek. A ranglistán az 5. helyen áll Siófok 35 gyémánttal, őt követi 4. helyen Budapest XIII. kerület 38 gyémánttal, a 3. helyen Győr és Vásárosnamény áll 40-40 gyémánttal, a dobogó 2. fokán Miskolc áll 48 gyémánttal. A ranglistát Nyíregyháza városa vezeti 64 gyémánttal.
„Városmarketing stratéga” különdíjat ez évben először hirdették meg, ahol a városmarketing, márkaépítés tervezési, stratégiai, szervezeti menedzsment megoldások bemutatását kiemelt elismerésben részesítették. Öt különdíj került kiosztásra a szakmai zsűri döntése alapján: Pécs, Szolnok, Hévíz, Budapest XIII. kerület, valamint Győr városok marketing megoldásai részesültek külön elismerésben.
A sikeres pályázók közül – Nyíregyháza, Pécs, Gyöngyös, Budapest XIII. kerület, Vásárosnamény, valamint Szabolcs-Szatmár-Bereg megye – az Observer Budapest Médiafigyelő Kft. is különdíjjal, hat, illetve három hónapos médiafigyelési szolgáltatással jutalmazta.
Kapcsolódó cikkek
- Dr. Fazekas Ildikó kapta a Magyar Marketing Szövetség Életműdíját
- Válságban is megkerülhetetlen lesz a marketing!
- Elindult Az Év Honlapja 2022 Pályázat!
- Indul a 2022-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Egyre inkább a vízió része az ügyfélélmény
- Idén a Várkert Bazárban lesz a Marketing Summit Hungary
- A hazai nagyvállalatok közel fele már az üzleti stratégiájába emelte az ügyfélélményt
- Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
- Megvannak ’Az Év Honlapja’ 2021 nyertesei!
- Digitális alkalmazásokat díjazott a Pénzügyminisztérium
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az AI már a konyhaajtón kopogtat
Az újgenerációs Samsung háztartási eszközök többek közt a konyha fogalmát is újraértelmezhetik a mesterséges intelligencia segítségével. Az AI lehetőségeknek és SmartThings funkcióknak köszönhetően számos konyhai készülékünk még hatékonyabban végezheti feladatait.
Az AS5402T elnyerte a PCMAG „Editor’s Choice” díját
Az ASUSTOR AS5402T modelljét a PCMAG ismét „Editor’s Choice” kitüntetéssel díjazta. Az ASUSTOR idén számos nagyra értékelt zászlóshajó NAS-modellt dobott piacra, beleértve – de nem kizárólagosan – az AS5402T is.
Több minőségi időre vágynak az apák a gyerekeikkel
Hétköznapokon az apák több mint kétharmada átlagosan kevesebb mint két órát, hétvégenként több mint öt órát tölt a gyerekeivel. A gyerekekkel rendelkezésre álló minőségi idő az apák többsége szerint nem elegendő – így gondolják a Yettel apák napja kapcsán készült felmérésében részt vevő válaszadók. A megállapításokat nemzetközi tapasztalatok is alátámasztják: az apaszabadság az apa, az édesanya és a gyermek számára is hasznos, és még a munkáltatónak is előnyökkel jár.
Hogyan spóroljunk pénzt a labdarúgó-Eb-n?
Sokan utaznak Magyarországról Németországba, hogy a helyszínen szurkolhassanak a nemzeti válogatottnak, vagy hogy a többi izgalmas mérkőzés valamelyikét megnézzék. Minden utazáskor érdemes szem előtt tartanunk néhány gyakorlati tippet a költéseink kapcsán, például hogyan spórolhatunk a legtöbbet euró-övezetben, amikor kártyával fizetünk. Érdemes átgondolni azt is, hogyan és hol tartsuk a pénztárcánkat, illetve, hogy milyen fizetési módokat használjunk, hogy biztonságban tudjuk pénzünket.