A SES bemutatta első sporteseményekre szabott műholdas platformját
A SES új műholdas platformjának köszönhetően a vállalat gyorsan növekvő sport és sporteseményhez köthető ügyfelei mostantól a lehető legjobb minőségben tudják eljuttatni a legfontosabb és legizgalmasabb sporteseményeket az európai és a MENA-régió béli képernyőkre.
Az új, sporteseményekre szabott platform egész Európában, a Közel-Keleten, valamint Észak-Afrikában is nagy teljesítményű, széles sávú lefedettséget biztosít. A SES dedikált platformja a legújabb DVBS2x műholdvevőt alkalmazza, ezzel lehetővé téve a médiajogtulajdonosok és az engedélyezett közvetítők számára a megnövekedett átviteli sebességet, a hálózati hatékonyságot, a rugalmasságot és a fokozott biztonságot is. A platform az ügyfelek széles körét, többek között a műsorszolgáltatókat, a sportligákat, valamint a nemzeti és nemzetközi sportszövetségeket is támogatja a világszerte zajló jelentős sportesemények, köztük még az idei év téli sportjainak és motorsportjainak közvetítésében is.
A WRC Promoter az egyik első az EMEA (Európa, Közel-Kelet és Afrika) régióban, aki használatba vette az újonnan bevezetett platformot. "Mivel rendezvényeink száma folyamatosan növekszik, örömmel bővítjük partnerségünket a SES-el és használjuk ezt az új platformot az európai és MENA (Közel Kelet és Észak Afrika) régióbeli terjesztéshez. Az elmúlt öt év során a SES megbízható és magas szintű SLA-t szolgáltatott, ezzel is biztosítva, hogy tartalmaink eljussanak a motorsport-rajongókhoz az egész régióban" – mondta Florian Ruth, a WRC Promoter tartalom- és kommunikációs vezető igazgatója.
"A sport és az élő események újraéledésével egyre nagyobb szükség van arra, hogy partnereink a legfontosabb sporttartalmaikat a lehető legjobb képminőségben tudják eljuttatni a szurkolókhoz. Ez az első alkalom, hogy a SES-nél elindítottunk egy sportra és sporteseményekre fókuszáló platformot az európai és a MENA (Közel Kelet és Észak Afrika) régióban. A geostacionárius pálya, valamint az üvegszálas és IP-infrastruktúránk lehetővé teszi számunkra, hogy továbbra is a lehető legszélesebb közönséghez jussunk el, ezzel is bizonyítva elkötelezettségünket partnereink iránt” – mondta Michele Gosetti, a SES sport és rendezvényekért felelős értékesítési vezetője.
A sport és a rendezvények terén vezető szerepet betöltő SES naponta több mint 700 órányi prémium sportműsort közvetít, és több mint 500 sport- és rendezvényügyféllel dolgozik együtt. A SES a sportágak széles skáláját közvetíti, a férfi és női profi futballtól, az amerikai futballon, teniszen, golfon és kriketten át egészen a kerékpározásig. Ezek közé tartoznak a folyamatos mérkőzések és az olyan kiemelt bajnokságok mérkőzései, mint az NFL, Premier League és a női Serie A, valamint a speciális érdeklődésre számot tartó sportágak, például a motorsportok.
Kapcsolódó cikkek
- Az űrbe készül a Széchenyi-egyetem
- A SES és a CANAL+ új földi szolgáltatási megállapodással bővíti kapcsolatát
- Sikeres évet zárt 2021-ben a SES
- Két új csúcstechnológiás műholdat rendelt a SES
- A HIGH VIEW megújította szerződését a SES vállalattal
- A SES globális vezető pozíciót tölt be a műholdas tartalomközvetítés terén
- Megerősödni látszik a SES vezető tartalomközvetítői pozíciója
- Űrtávközlési vállalatot alapított a 4iG
- Az Orange és a SES új korszakot nyit a műholdas kapcsolatok innovációjában
- Folytatódik a tudományos munka az Antarktiszon lévő Palmer kutatóállomáson
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.