Idén is ütős Black Friday-t szervez az eMAG
2022. november 18-án a nem megszokott gazdasági helyzetben tartja meg a cég tradíciójának megfelelően 24 órán át tartó Black Friday-át az eMAG: a fekete pénteki leárazásban résztvevő termékekből összesen 420 ezer termék lesz készleten – a becslések szerint együttesen 3 milliárd forintnyi kedvezménnyel. Az idei Black Friday slágerei az energiatakarékos háztartási gépek és a rezsicsökkentést célzó okos kiegészítők lehetnek, de várhatóan sokan hozzák előre majd a karácsonyi ajándékok beszerzését is, míg az impulzusvásárlások előreláthatóan az idei szezonban háttérbe szorulnak. A fekete pénteki rendelések gyors teljesítését a már több mint 600 helyszínen elérhető easybox-hálózat és az új dunaharaszti logisztikai bázis első ütemében elkészült raktár működésbe lépése segíti.
A szokatlan gazdasági helyzet ellenére az eMAG a kilencedik alkalommal, idén is megtartja a szigorúan egyetlen napig tartó Black Friday-át, amely 2022. november 18-án a kora reggeli órákban veszi majd kezdetét. Ezen a napon a fekete pénteki akcióban résztvevő termékekből összesen 420 ezer termék lesz készleten, amelyekre a vállalat becslései szerint hozzávetőleg 3 milliárd forint értékű összkedvezmény lesz elérhető az eMAG és az eMAG Marketplace partnerek ajánlataival. biztosít fekete pénteki kedvezményt.
“A szezonban mindig nagy sikernek örvendő műszaki termékcsoporton kívül a divat, szépségápolás, játék és baba-mama kategóriákban is jelentős készletekkel és kiemelt akciókkal készülünk az idei Black Friday-re. Kínálatunkat idén is bővítik majd eMAG Marketplace partnereink termékei, akik számára – főként a jelenlegi gazdasági helyzetben – óriási lehetőséget biztosít egy ilyen nagy volumenű e-kereskedelmi esemény. A több millió várható fekete pénteki rendelés kiszolgálásában idén a több mint hatszázra bővült easybox csomagautomata-hálózat lesz segítségünkre, amely a vásárlóinknak egy rugalmas, és nem utolsósorban olcsó szállítási módot kínál” – mondta el Várkonyi Balázs, az eMAG igazgatótanácsának elnöke.
Sásdi Norbert, az eMAG kereskedelmi igazgatója szerint idén a Black Friday slágerei az energiatakarékos berendezések, háztartási gépek és az olyan otthoni kiegészítők lesznek – a ledes fényforrásoktól az okoseszközökig –, amelyek alkalmazásával csökkenteni lehet a rezsiköltségeket. A mindig népszerű műszaki, IT, háztartási és szépségápolási termékeken túl különleges ajánlatok is szerepelnek majd az idei kínálatban; különböző programokra és rendezvényekre szóló jegyeket, egészségügyi szolgáltatásokat, járműveket, érméket, vagy akár aranyrudakat is beszerezhetünk azon a bizonyos pénteken.
Tévéből és hűtőgépből is az energiatakarékosakat keresik majd
A fentiekhez igazodva az idei fekete pénteken az eMAG mintegy 32 ezer darabos akciós háztartási kis- és nagygépes készlettel készül, emellett közel 18 ezer leárazott televízió is a kínálat része lesz. A vállalat szerint a tévécsere idén nem csupán a katari futball-világbajnokság, hanem az energiatakarékosság miatt is sok hazai háztartásban lehet téma: a tavaly megújult uniós energiacímkék alkalmazása révén könnyen lehet a nyolc-tíz éves készüléknél kevesebb áramot fogyasztó modellt találni.
A műszaki fronton ezen felül mintegy hétezer laptoppal és csaknem nyolcezer okostelefonnal is készül az eMAG. Mivel várhatóan sokan hozzák előre a karácsonyi ajándékok megvásárlását a Black Friday-re, fontos szerephez jut a 40 ezer akciós játék és baba-mama termék a pelenkától egészen a babakocsiig.
Idén az elérhető több mint 70 ezer leárazott termékkel kiemelt szerepet kap az eMAG Black Friday-án a ruha és divat termékkategória is, amelynek kapcsán érdekesség, hogy a világtrendekhez igazodva az év végére várhatóan a magyar online kiskereskedelemben is átveszi a vezető szerepet a műszaki kategóriától a GKID piackutató cég előrejelzése szerint. A ruha- és cipővásárlást az eMAG azzal könnyíti meg, hogy egyszerű és ingyenes visszaküldést tesz lehetővé az easybox csomagautomatákon kereszül, így a nem megfelelő méretű termék visszajuttatása sem jár vesződséggel.
Átlátható fekete pénteki kedvezmények
Tavalyhoz hasonlóan az eMAG idei Black Friday-án az európai uniós előírásoknak megfelelően egy-egy termék gyártója által ajánlott árat (RRP) is feltünteti a fekete pénteki akciós ár mellett. Ha a Black Friday ár felett egy áthúzott ár szerepel, az a megelőző 30 napban alkalmazott legalacsonyabb árat jelenti – szintén az uniós direktíva alapján. Az egységes jelölés átlátható árakat és könnyű összehasonlítást tesz lehetővé a fogyasztók számára, akik ezáltal tudatosan válogathatnak a különböző online platformok által kínált ajánlatok közül.
Két héten belül, már Dunaharasztiból is érkeznek majd a fekete pénteki rendelések
Az eMAG a jövő év folyamán már egy új, közel 117 ezer négyzetméter alapterületű, számos automatizált megoldást alkalmazó logisztikai központból szolgálja ki vásárlóit. A hihetetlen sebességgel épülő létesítmény első pillére októbertől segíti a gyors kiszállítást, a raktárbázis ezen területe így már az idei Black Friday rendeléseinek egy részét is ellátja majd.
“Eredeti stratégiánkat követve a nyereséget és bevételt az ügyfél-elégedettséget és hatékonyságot célzó szolgáltatásaink fejlesztésébe fektetjük be. Ennek köszönhetően hoztuk létre a Sameday-jel együttműködésben a mára már több mint hatszáz helyszínt lefedő easybox-hálózatunkat, illetve a Dunaharasztin épülő logisztikai központunkat, amely amellett, hogy már az első fázis elkészültével rengeteg munkahelyet teremt, lehetővé teszi majd a minél gyorsabb, rugalmasabb és költséghatékonyabb ügyfél-kiszolgálást” – mondta Daniel Spiridon, az eMAG ügyvezető igazgatója.
A Black Friday rendelések kiszállítását idén december 2-ig vállalja az eMAG, a cég várakozásai szerint a rendelések 70 százalékát pedig mindössze 5 napon belül feladják a megrendelőknek. Idén a legkedvezőbb kiszállítási lehetőség egyértelműen az országszerte több mint hatszáz helyszínén elérhető easybox hálózatának csomagautomatában való átvétel.
Kapcsolódó cikkek
- GLAMI: a magyarok közel fele tervez divatcikkeket vásárolni Black Friday alkalmával
- Ragaszkodunk a minőséghez: az infláció ellenére sem szeretnénk mindig az olcsóbbhoz nyúlni
- Black Friday 2022: a megélhetési válság ellenére is növekedhet a magyarok költekezési kedve
- Nagyon népszerűek a easybox csomagautomaták
- Új felsővezetővel erősít az eMAG
- Az eMAG megerősíti magyarországi menedzsmentjét
- Regionális márkavízióra és szlogenre vált az eMAG
- Főleg új hűtővel, mosógéppel és fagyasztóval spórolnának a rezsin az eMAG-vásárlók
- Jobban fogy a napelem, de még többen rendeltek kandallót az eMAG-tól júliusban
- Teljesen átírták az online eladásokat az eMAG-nál az új rezsicsökkentési szabályok
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.