A Sony újrahasznosított műanyagból készített zajszűrős, vezeték nélküli fülhallgatót
A LinkBuds S modellje új használati koncepciót tesz lehetővé, és két világ legjobbját nyújtja felhasználójának. A fülhallgató tökéletes ahhoz, hogy egész nap kapcsolatban maradjon használó az online és offline világgal, köszönhetően az ultrakicsi és könnyű kialakításnak, valamint a természetes környezeti hangzásnak. Az eszköz a LinkBuds innovatív környezeti hangtechnológiájával jött létre, amellyel használója képes interakcióba lépni a körülötte lévő világgal, a kiváló minőségű zajszűréssel pedig biztosítja, hogy a kedvelt tartalmáról semmi se vonhassa el a figyelmet.
A fejhallgató integrálja az adaptív hangvezérlést, amely intelligens funkció a felhasználó tartózkodási helyétől függően módosítja a környezeti hangbeállításokat, így teremtve meg az ideális hallgatási élményt. A hanggal való interakció módja egyre sokszínűbbé válik és fejlődik – például a fülhallgatók zene és a játékok közbeni használatán vagy a konferenciahívásokon való részvételek nyomán –, ezért a Sony továbbfejleszti a LinkBuds sorozatot és annak más partnercégek alkalmazásaival történő használatát is, hogy olyan optimális hangélményt biztosítson a vásárlók számára, amely tükrözi napjaink életstílusát.
Új „bolygókék” szín
A kényelmes LinkBuds S egy új „Bolygókék” színben kerül az üzletekbe, amelynek teste és tokja műanyag vízadagolókból származó újrahasznosított gyantaanyagok felhasználásával készült. Az anyagot eredetileg a Sony fejlesztette ki egy új kialakításra törekedve, azzal a céllal, hogy kiterjessze a vízadagoló ballonokból származó újrahasznosított anyagok felhasználási lehetőségeit, és kihasználja öntapadó tulajdonságait. Az így kapott anyag a LinkBuds S „Earth Blue” terméken gyönyörű, egyedi márványmintázatot hoz létre, mely minden változaton másképp fest.
A „Bolygókék” modell mellett a teljes LinkBuds sorozat műanyagmentes csomagolással is rendelkezik, ráadásul a fejhallgatók autóalkatrészekből újrahasznosított anyagokat tartalmaznak, ami tükrözi a Sony elkötelezettségét termékei környezeti hatásainak csökkentése iránt.
A Sony Csoport hosszú távú környezetvédelmi tervet hajt végre „Road to Zero” néven, amelynek célja, hogy 2050-re nullára csökkentse ökológiai lábnyomát. Ennek részeként a Sony létrehozta a „Green Management 2025” elnevezés alatt középtávú környezetvédelmi céljait, amelyek 2021-től 2025-ig vannak hatályban. A kezdeményezés célja az olyan folyamatok felgyorsítása, mint az újrahasznosított műanyagok bevezetése, a termékek energiafogyasztásának csökkentése, a műanyag elhagyása az újonnan tervezett kisméretű termékek csomagolásából, valamint a megújuló energiaforrások bevezetése.
Adományozási program az óceánvédelmi tevékenységek támogatására
A műanyag éves termelése az elmúlt 50 év alatt körülbelül húszszorosára nőtt, míg az újrahasznosított műanyag mennyisége megközelítőleg 9% maradt. A Sony az összes LinkBuds S termék eladásának egy százalékát a Conservation International (CI) nemzetközi civil szervezetnek ajánlja fel, amely 1987 óta eddig 70 országban dolgozott azon, hogy társadalmak számára felhívja a figyelmet a természet és a globális biodiverzitás felelősségteljes és fenntartható gondozását az emberiség jóléte érdekében.
A Sony minden egyes eladott egység árából 2 dollárt a CI óceánvédelmi tevékenységeinek támogatására adományoz. Ez azt jelenti, hogy minden egyes vásárlással közel 58 824 négyzetméternyi óceánt védünk meg, ami a Conservation International számításai szerint körülbelül 47 olimpiai méretű úszómedencének felel meg.
„A természetben semmi sem légüres térben történik. Az egy helyen bekövetkező szennyezés az egész óceánra hatással lehet” – mondta Anastasia Khoo, a Conservation International marketingvezetője. „A műanyagszennyezés önmagában is probléma, de szerepet játszik az óceánt érő egyéb stresszhatások súlyosbításában is, az éghajlatváltozástól a túlhalászásig. Az emberiség az egészséges óceánoktól függ, és az ehhez hasonló erőfeszítések hozzájárulnak a szükséges finanszírozáshoz, valamint a fogyasztók tudatosságának és elkötelezettségének növeléséhez.”
Többpontos kapcsolat funkció
Ezenkívül a LinkBuds sorozat minden modellje szoftverfrissítést kap, amely a többpontos Bluetooth-kapcsolat funkció segítségével lehetővé teszi, hogy egyszerre két eszközhöz is csatlakozzanak. Ha például éppen zenét játszik a számítógépén, és az okostelefonja bejövő hívást fogad, a készülék automatikusan átkapcsol az okostelefon hívására, és biztosítja, hogy kapcsolatváltás nélkül, kihangosítva telefonálhasson.
A LinkBuds sorozat valamennyi modellje 2022 novemberében kap szoftverfrissítést a Multipoint Bluetooth kapcsolat támogatása érdekében, míg a díjnyertes WF-1000XM4 fülhallgató is részesül a kényelmesebb Bluetooth funkcióból ezen a télen.
Elérhetőség
A LinkBuds S „bolygókék” modellje 2022 novemberétől elérhető a Sony viszonteladóinál.
Kapcsolódó cikkek
- Erőteljes, valósághű hangzással érkezik a Nothing új fülhallgatója
- Mesterséges intelligencia alapú autofókusszal érkezik a Sony új kamerája
- A Sony vlog kamerája magasabb szintre emeli a kreatív erőt
- A Sony egy új 4K Super 35 kamerával bővíti Cinema Line kínálatát
- Bemutatkoznak a Logitech új webkamerái és fülhallgatói
- Az Apple új termékei mostantól megvásárolhatók az iSTYLE üzletekben
- Bulihangszóró a Sonytól
- A Sony elhozza a tökéletes 360 fokos térbeli hangzás élményét
- A Sony bemutatja az Xperia 5 IV okostelefont
- Két OPPO termék is "Best Product" elismerést kapott
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A jövő konyhái és fürdőszobái: Innovációk a Las Vegas-i KBIS kiállításon
Nemrégiben került megrendezésre a világ egyik legjelentősebb konyha- és fürdőszoba kiállítása, a Las Vegas-i Kitchen and Bath Industry Show (KBIS). A lenyűgöző esemény izgalmas betekintést nyújtott a jövő konyháinak és fürdőszobáinak világába. Az innovatív bemutatók között szerepeltek távolról vezérelhető mosógépek, szervizasszisztensek, valamint olyan sütők, amelyek az elérhető alapanyagok alapján ajánlanak recepteket. Az LG is részt vett a kiállításon, ahol legújabb fejlesztéseit mutatta be.
A Samsung bemutatja legújabb AI-megoldásait a World of Samsung eseményen
A Samsung, mint az összekapcsolt eszközélmények éllovasa, március 18-tól Frankfurtban, Németországban rendezi meg a World of Samsung eseményt. A rendezvény keretében bemutatkoznak a vállalat legújabb, mesterséges intelligencia által vezérelt fejlesztései. A Samsung televíziós, audiotechnikai, okosotthon-, gaming-, mobil- és digitális eszközei révén demonstrálja, hogyan válhat a technológia a mindennapok gördülékeny és támogató társává a mesterséges intelligencia segítségével.
Prémium dizájn és funkcionalitás: Fedezze fel az új Equip monitortartókat
A dortmundi központú Digital Data Communications GmbH (DDC), amely a LevelOne, Equip és Conceptronic márkák tulajdonosa, bemutatja hat új monitortartóját. Ezek az eszközök akár 49 hüvelykes képátlójú és összesen legfeljebb 40 kg-os kijelzők megtartására is alkalmasak. Az új tartók az Equip ergonomikus irodai terméksorozatának bővítését jelentik, és már egykaros, valamint dupla karos változatban is elérhetők, a modern formatervezés kedvelői számára is minőségi megoldásokat kínálva.
Az LG újabb nagy sikerei az iF Design Awardon
Az LG Electronics (LG) 36 elismerést zsebelt be a világ egyik legjelentősebb dizájnversenyén, a 2025-ös International Forum (iF) Design Award díjátadóján. A vállalat eredményei közül kiemelkedik az Arany Díj, amelyet az LG új átlátszó televíziója, a LG SIGNATURE OLED T kapott a legjobb formatervezés kategóriában.
Személyre szabott hűtés és fűtés mesterséges intelligenciával
Az LG bemutatta legújabb, ARTCOOL AI Air névre keresztelt légkondicionálóját, amely modern megjelenésével és fejlett technológiájával tűnik ki. Ez a lakossági klímaberendezés a mesterséges intelligenciát kihasználva tanulmányozza a felhasználói szokásokat, hogy személyre szabott működést és hatékonyabb energiahasználatot biztosítson.