Először került magyar cég a fejvadászok toplistájának élére
A fejvadászcégek között a HumanField Vezető- és Specialistakiválasztó Kft. lett az első a Budapest Business Journal (BBJ) – Book of Lists friss rangsorában. Idén először került magyar cég a lista élére. Dr. Molontay Patrik ügyvezető igazgató a munkaerőpiaci trendekről meglepő tényeket is közölt, előfordul, hogy a jelöltek már a jelenlegi fizetésük dupláját jelölik meg bérigényként.
A piacvezető fejvadászcég 2015-ben került be először a BBJ rangsorába, 2018 óta pedig a legnagyobb magyar vezetőkiválasztó cégként szerepel a HumanField a listán, most pedig a nemzetközi versenytársakat is nagy fölénnyel maguk mögé utasították. A lista a 2021-es árbevételi adatok alapján készült, azonban a 2022-es év első féléves részeredményei alapján prognosztizálható, hogy jövőre a HumanField még jelentősebb előnnyel fogja vezetni a fejvadászcégek nagy presztízzsel bíró rangsorát.
A jelenlegi munkaerőpiaci helyzetet górcső alá véve a HumanField ügyvezető igazgatója elmondta: némi elbizonytalanodás ugyan érzékelhető a vállalatok toborzási igényeit illetően, ám a jelöltek részéről ez hatványozottan megfigyelhető. „Ha valaki most kíván egy hiányszakmában specialista vagy vezetői pozíciót betölteni, még az energiaválság kitörése előtti időszakhoz képest is nagyobb kihívásokkal kell szembesülnie. Nem ritka jelenség, hogy a biztos munkahelyük elhagyását kockáztató jelöltek a jelenlegi fizetésük dupláját jelölik meg bérigényként” – emelte ki a HumanField vezetője.
Hozzátette: „Talán soha nem volt olyan kihívásokkal teli a munkáltatók helyzete mint napjainkban. Ennek pedig az az oka, hogy a munkavállalói lojalitás folyamatosan csökken, bár ezt a képet a jelenlegi bizonytalan gazdasági környezet átmenetileg némiképp árnyalja. A munkabér továbbra is kulcsfontosságú tényező a jelölteknél, de a rugalmas munkaidő és a home office lehetősége mára már egyre több szektorban nem kiváltság, hanem elvárás a munkavállalók többsége részéről.”
Az első helyezést így értékelte Dr. Molontay Patrik ügyvető igazgató: „Óriási eredménynek tartom, hogy magyar cégként, minden nemzetközi hátszél nélkül tudunk piacvezetők lenni. Komoly visszaigazolás, hogy nem volt hiábavaló az elmúlt tíz év kitartó és kemény munkája, amit a csapatom és én a cég építésébe fektettünk. Reményeim szerint ez a kiemelkedő eredmény az ügyfeleink számára is azt erősíti meg, hogy jó helyre tették le a voksukat, amikor minket választottak stratégiai partnerüknek.”
A cégvezető elárulta, hogy nemzetközi terjeszkedést egyelőre nem tervez, inkább Magyarországon szeretnék tovább erősíteni a pozíciójukat, valamint még inkább növelni az elismertségüket és a megbecsültségüket.
Kapcsolódó cikkek
- Majd ötödével nőtt egy év alatt a Huawei márkaértéke
- Szervezeti változásokat jelentett be az LG Electronics
- Lezárult a Szallas Group felvásárlása
- Ötödik éve a Magyar Telekom a legvonzóbb munkahely a telekommunikációs szektorban
- A Magyar Telekom 2022. harmadik negyedéves eredményei
- A Lenovo zsinórban a tizedik negyedévben növelte nyereségességét az előző évhez képest
- Takács István lesz a Continental országos kommunikációs vezetője
- Milliárdos eredmény és ambiciózus jövőkép a Deltától
- Új vezetők a NetLocknál
- Tarolt a Schneider Electric a B2B szektor befektetői kapcsolatait értékelő listáján
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.