Szövetségre lépett a H1 Systems és a MyActionCam
A mintegy 30 éve alapított H1 Systems piacvezető a hazai adatközponti, a különböző energetikai és biztonságtechnikai megoldásokban, a világ leg-energia és költséghatékonyabb szervertermének megalkotója a svédországi Bodenben, valamint az ázsiai régió legfejlettebb TIER3 minősített szerverközpontjának tervezője a vietnámi Ho Chi Min City-ben. A műszaki tervezéssel, kivitelezéssel és üzemeltetéssel kapcsolatban is belső kompetenciákra építő középvállalat nagy hangsúlyt fektet az új és innovatív műszaki területek integrációjára, amely stratégia sikerességét az ügyfél elégedettség magas szintje is igazolja a stabil piaci jelenlét mellett.
A MyActionCam 2008-as indulása óta kulcsszerepet tölt be a drónok és a viselhető videó eszközök magyarországi bevezetésében és piacvezető a vállalati drón szolgáltatások területén. A szintén magas szakmai kompetenciákkal bíró cég a minősített pilótaképzés, az egyetemi kurzusok és a szaktanácsadás mellett a drónkoalíció alapító tagjaként a szabályozási környezet piaci igényekhez való alakításának hatékony támogatásával is hozzájárul a terület fejlődéséhez, amely nemcsak ügyfeleik, hanem a teljes piac számára is markáns hozzáadott értékkel bír. A vállalati és állami szegmens mellett a fogyasztói területen is aktív MyActionCam egyfajta viszonyítási pont a technikai eszközök szervizelésében, üzemeltetésében és az ügyfelek számára nyújtott egyéb szolgáltatások terén is.
A vállalatok hasonló értékrendjének, szakmai hozzáértésének és a különböző szegmensekben elért piacvezető pozícióinak köszönhetően az akvizíció valódi lépéselőnyt biztosít a jövő technológiáira nyitott ügyfelek számára. A precíziós drón és gépi látás megoldások a mesterséges intelligencia közreműködésével hatalmas fejlődési lépcsőt jelentenek a mezőgazdaság, az energiaipar vagy a védelmi ipar számára, amely területeken a két cég tovább kívánja erősíteni kompetenciáit és pozícióit. A már folyamatban lévő K+F tevékenységek és a vállalatok egyéb innovációs törekvései mellett új üzleti területekre is kiterjedő portfólió kidolgozása, valamint a régiós piacon való terjeszkedés is a közös stratégia fontos részét képezi.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar tanácsadó-startup is ott van a régió leggyorsabban növekvő technológiai vállalatai között
- Az LG idén is bekerült a Dow Jones Fenntarthatósági Indexbe
- Az i4p a Deloitte Technology Fast 50 listáján
- Először került magyar cég a fejvadászok toplistájának élére
- Majd ötödével nőtt egy év alatt a Huawei márkaértéke
- Szervezeti változásokat jelentett be az LG Electronics
- Lezárult a Szallas Group felvásárlása
- Ötödik éve a Magyar Telekom a legvonzóbb munkahely a telekommunikációs szektorban
- A Magyar Telekom 2022. harmadik negyedéves eredményei
- A Lenovo zsinórban a tizedik negyedévben növelte nyereségességét az előző évhez képest
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.