Az LG a 2023-as CES-en mutatja be új, minimalista formatervezésű háztartási készülékeit
Az LG Electronics (LG) a 2023-as CES kiállításon egy új, minimalista kialakítású készülékcsaládot, köztük egy mosógépet és egy szárítógépet mutat be. Az új termékcsalád formatervezés szempontjából visszanyúl egészen az alapokhoz, vagyis nélkülöz mindenfajta felesleges dizájnelemet az időtálló, minimalista esztétika érdekében. A különleges, tartós kialakítású termékek az LG fenntarthatóság iránti erős elkötelezettségét is tükrözik, mivel kívül-belül újrahasznosított anyagok felhasználásával készülnek, gyártásuk pedig kevesebb alkatrészt és energiafelhasználást igényel.
Az LG minimalista készülékei bármilyen dekorációhoz, színkombinációhoz vagy lakberendezési trendhez jól passzolnak. A termékcsalád szürkeárnyalatos színpalettája és a díszítőelemek hiánya modern, mégis klasszikus megjelenést kölcsönöz a termékeknek, így azok tökéletesen illeszkednek bármilyen környezetbe. Egyszerű formatervezésük mellett az LG készülékei elegánsan letisztult kezelőfelületeket kaptak, amelyek használatát könnyen megszokják majd a felhasználók.
Az LG célja tevékenysége minden területén csökkenteni a környezetre gyakorolt hatást, az új készülékeket éppen ezért a fenntarthatóság jegyében tervezte meg. A felhasznált alkatrészek és öntött elemek számának csökkentése révén az LG minimalista kialakítású termékeinek előállítása kevesebb időt, erőforrást és energiafelhasználást igényel. Az új termékcsalád minden egyes modelljének belső és külső alkatrészei, valamint csomagolása is újrahasznosítható anyagokból készül.
A hűtőszekrényt, mosógépet, szárítógépet, tűzhelyet és mosogatógépet tartalmazó új készülékpaletta része az LG innovatív, bővíthető termékcsaládjának. A bővíthetőség azt jelenti, hogy a felhasználók az LG ThinQ alkalmazásban található Upgrade Centerből új funkciókat tölthetnek le eszközeikre, így bővítve azok képességeit.
„Minimalista kialakítású készülékeink fenntarthatók, stílusosak és könnyen kezelhetők, ezáltal új értéket teremtenek a vásárlók számára” – mondta Lyu Jae-cheol, az LG Electronics háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának elnöke. „Célunk, hogy a továbbiakban is olyan korszerű, gondosan megtervezett megoldásokat kínáljunk, amelyek alkalmazzák innovatív technológiáinkat, mégis tükrözik elkötelezettségünket a fenntarthatóság iránt.”
Kapcsolódó cikkek
- Az LG MoodUP hűtőszekrénye színesebb életstílust hoz a konyhába
- Továbbfejlesztett ételkészítési és mosogatási technológiák
- Az LG a 2023-as CES-en fenntarthatósági és társadalmi vízióját is bemutatja
- Az LG vezérigazgatója a 2023-as CES kiállításon osztja meg a vállalat jövőjével kapcsolatos vízióját
- Akár ingyen is használhatják az Apple TV+ alkalmazást az LG tévék hazai tulajdonosai
- Az LG idén is bekerült a Dow Jones Fenntarthatósági Indexbe
- Az LG bemutatja a világ első 240 Hz-es OLED paneljével szerelt UltraGear gaming monitorait
- Elsőként az LG készülékeire érkezik az RTL+ okostévé-alkalmazás
- Két monitor egy állványon
- Több tucatnyi elismerést kaptak az LG innovációi a CES 2023 bíráitól
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.