Beolvadás a WTS Klientnél
WTS Klient Gazdasági Tanácsadó Kft. néven, egy társaságként folytatja működését a komplex gazdasági tanácsadással foglalkozó Klient cégcsoport januártól. Az átalakulás a cégcsoport adótanácsadó, könyvelő és bérszámfejtő, pénzügyi-számviteli tanácsadó és business automation üzletágainak beolvadásával zajlott le 2022 végén.
A WTS Klient 2022-es újjászületési folyamatának beteljesedését fémjelzi a jogi lépés, amelynek során a WTS Klient márkanév alatt eddig is együtt működő cégcsoport tagjai – a WTS Klient Könyvelő Korlátolt Felelősségű Társaság, a WTS Klient Adótanácsadó Kft., a WTS Klient Service Solutions Kft. és a WTS Klient Business Automation Kft. – 2022. december 31-én beolvadnak a WTS Klient holdingcégébe, a Klient Holdingba, amely januártól WTS Klient Gazdasági Tanácsadó Kft. néven folytatja működését.
A változás egyrészt csupán formális és adminisztrációs teherkönnyítést jelent, nem érinti a WTS Klient ügyfeleivel és munkatársaival való közös munkáját. Másrészt viszont annak az átalakulási folyamatnak a része, amellyel a WTS Klient 2022 tavaszán elindult azon célja felé, hogy a következő években vezető szerepet töltsön be a számviteli és adózási tanácsadási piac magyarországi konszolidációjában. Az átalakulás első lépéseként márciusban a prágai központú pénzügyi befektető, az ARX Equity Partners többségi tulajdonrészt szerzett a Klient Holdingban és új vezetői struktúra állt fel. A senior partneri és üzletágvezető partneri kinevezések mellett Robert Stöllinger, a WTS Klient Felügyelőbizottságának új elnökének személye lett a biztosítéka annak, hogy a cégcsoport töretlen organikus fejlődése újabb lendületet vegyen.
Az 1998-ban, magyar magánszemélyek által alapított könyvelőiroda, a Klient 2012-ben hozta létre adótanácsadói üzletágát, és egy évvel később csatlakozott a világ egyik vezető adó- és pénzügyi tanácsadó hálózatához, a WTS Globalhoz. 2022 tavaszára egy 120 főt foglalkoztató, több mint 1,7 milliárd forint éves árbevételű, öt társaságból álló cégcsoporttá nőtte ki magát. Az új tulajdonos megjelenésével párhuzamosan a WTS Klient növekedése is felgyorsult, árbevétele több mint 15 százalékos növekedéssel év végére a meghaladta a 2 milliárd forintos határt, és alkalmazotti létszáma is 130-ra emelkedett. A stratégiai célként kitűzött technológiai újítások és a legmodernebb IT-megoldások gyors alkalmazása részeként 2022-ben automatizált áfa- és szja-bevallás-készítő IT megoldásokat fejlesztett ki, továbbá megvalósította az automatikus számlabeolvasást a könyvelési rendszerbe. A WTS Globallal való együttműködés keretében pedig a hálózat tagcégeinek közös, gyakran 60-80 országra kiterjedő ajánlatának teljes IT vezérelt online-platform megoldását is kidolgozta.
Az elmúlt fél évben megújult a cég HR-stratégiája is, az iroda és a munkafolyamatok digitális-technológiai fejlesztése mellett a HR-folyamatok optimalizálása, a munkáltatói márkaépítés vették át a prioritást. A COVID utáni időszak kihívásait figyelembe véve megvalósították a munkaszervezést az ennek megfelelő IT-megoldásokkal, és piacképes kompenzációs csomagokat nyújtanak munkavállalóiknak megemelt cafetéria-juttatással, ingyenes orvosi vizsgálatok korlátlan biztosításával és személyre szabott képzési támogatással.
„Bízunk benne, hogy mind munkavállalóink, mind pedig a piac értékelik az ebben az évben tett erőfeszítéseinket, és hogy a cégcsoportunk tagjainak egy cégbe olvadásával még inkább erősíteni tudjuk az adó-, pénzügyi és IT-tanácsadási, könyvelési és bérszámfejtési üzletágaink immár egy egységes cégben való harmonikus együttműködését” – mondta el az átalakulás kapcsán, és a 2022-es évre visszatekintve Lambert Zoltán, a cég ügyvezető partnere.
Kapcsolódó cikkek
- 2023-ban is folytatja fejlesztéseit Magyarországon a Schneider Electric
- A Dentsu újabb jelentős lépést tett a teljes karbonsemlegesség felé
- Szövetségre lépett a H1 Systems és a MyActionCam
- Magyar tanácsadó-startup is ott van a régió leggyorsabban növekvő technológiai vállalatai között
- Az LG idén is bekerült a Dow Jones Fenntarthatósági Indexbe
- Az i4p a Deloitte Technology Fast 50 listáján
- Először került magyar cég a fejvadászok toplistájának élére
- Majd ötödével nőtt egy év alatt a Huawei márkaértéke
- Szervezeti változásokat jelentett be az LG Electronics
- Lezárult a Szallas Group felvásárlása
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.