A L'Oréal két új, CES 2023 innovációs díjnyertes szépségápolási technológiát mutat be
A L'Oréal a CES 2023 kiállításon két új technológiai prototípust mutatott be, amelyek bővítik a szépség kifejezéséhez való hozzáférést. A HAPTA, az első kézben tartható, ultraprecíz, számítógépes sminkapplikátor, amelyet a korlátozott kéz- és karmozgású felhasználók szépségápolási igényeinek kielégítésére terveztek. A L'Oréal Brow Magic, az első otthoni elektronikus szemöldök sminkapplikátor, amely másodpercek alatt személyre szabott szemöldököt biztosít a felhasználók számára.
„A L'Oréal számára a szépség jövője inkluzív. És ezt a jövőt a technológia teszi még elérhetőbbé" – mondta Nicolas Hieronimus, a L'Oréal Csoport vezérigazgatója. „Az a két fogyasztói technológia, amelyet idén a CES-en mutatunk be, vállalatunk valódi célját képviseli: olyan szépséget teremteni, amely előremozdítja a világot."
Bemutatjuk a HAPTA-t
Becslések szerint világszerte 50 millió ember él korlátozott finommotoros képességekkel. Ez pedig néhány mindennapi kézmozdulatot, például a sminkelést is kihívássá teszi. A L'Oréal tudósai és mérnökei fejlesztése alatt álló HAPTA egy kézben tartható, ultraprecíz intelligens sminkapplikátor a korlátozott kéz- és kar-mozgékonyságú felhasználóknak, amely lehetővé teszi számukra, hogy otthon is stabilan felvigyék a rúzst. A HAPTA az eredetileg a Verily által kifejlesztett technológiát fogja tartalmazni, amely stabilizálja és kiegyenlíti az evőeszközöket, hogy a korlátozott kéz- és karmozgékonyságú emberek számára lehetővé tegye a magabiztos és független étkezést.
A HAPTA kulcsa a beépített intelligens mozgásvezérlés és a testreszabható tartozékok kombinációja, amelyek a felhasználó számára jobb mozgástartományt, a nehezen nyitható csomagolások könnyebb használatát és az egyébként nehezen elérhető precíziós alkalmazást biztosítják – ezáltal pedig a felhasználók magabiztosnak, függetlennek érzik magukat és képesek lesznek a szépség önkifejező erejének élvezetére.
„Az inkluzivitás az innováció és a szépségtechnológiai stratégiánk középpontjában áll" – mondta Barbara Lavernos, a L'Oréal kutatásért, innovációért és technológiáért felelős vezérigazgató-helyettese. „Elkötelezettek vagyunk és szenvedélyesen dolgozunk azon, hogy olyan új technológiákat hozzunk létre, amelyek olyan szépségápolási szolgáltatásokat működtetnek, amelyek minden egyén végső vágyait, elvárásait és kielégítetlen igényeit kiegészítik és elérik."
A HAPTA mágneses rögzítéssel van ellátva, amely lehetővé teszi a könnyű, ergonomikus használatot, 360 fokos forgást és 180 fokos hajlítást. A kattintás funkcióval a felhasználó be tudja állítani a kívánt pozíciót, használat közben végig ebben tud maradni és rögzítheti is a későbbi használatokhoz ezt a személyre szabott beállítást. A HAPTA beépített akkumulátorral (három óra a teljes feltöltésig) és készüléktöltéssel rendelkezik, ami egyórás folyamatos használatot eredményez (kb. 10+ használat).
A HAPTA eszközét a L'Oréal tulajdonában lévő Lancôme márkával 2023-ban kísérleti jelleggel tesztelik, először egy rúzs applikátorral, majd a jövőben további sminkalkalmazásokkal.
„A Lancôme évek óta arra törekszik, hogy minden nő számára az igényeihez igazodó szépségápolási megoldásokat kínáljon. A szépségtechnológia lehetővé tette számunkra, hogy még erőteljesebben teljesítsük ezt a küldetést, forradalmasítva a szépségápolási termékek és szolgáltatások fejlesztésének módját, és lehetővé téve a nagyobb mértékű személyre szabást" – mondta Françoise Lehmann, a Lancôme globális márkaelnöke. „A HAPTA-val még egy lépéssel tovább megyünk, és a szépségápolás használatát még elérhetőbbé tesszük, hiszen mindenkinek egyenlő hozzáférést kell biztosítani hozzá."
Bemutatjuk a L’Oréal Brow Magic-et
Eddig a kívánt szemöldök megjelenés eléréséhez több termékre, időre és szakértelemre volt szükség – a pontos eredmény eléréséhez pedig drága professzionális szolgáltatásokra, például microbladingre (szemöldöktetováló technika). A L'Oréal Brow Magic segítségével azonban az emberek otthon is elérhetik a természetes szemöldökük és arcvonásaik alapján személyre szabott szemöldök kinézetét.
A L'Oréal által a Prinker (a nyomtatott, nem állandó tetoválások úttörője) technológiai céggel közösen kifejlesztett L'Oréal Brow Magic a professzionálishoz hasonló eredményeket tesz elérhetővé otthon is. A 2400 apró fúvókát és az akár 1200 csepp /inch (1 inch=2,54 cm) (dpi) nyomtatási felbontású nyomtatási technológiát használó L'Oréal Brow Magic az első kézi, könnyű, elektronikus szemöldöksminkelő applikátor, amely másodpercek alatt a legpontosabb szemöldökformát biztosítja a fogyasztók számára.
A L'Oréal Modiface AR technológiáját használva a L'Oréal Brow Magic beszkenneli a felhasználó arcát, és ajánlásokat tesz a microblading, micro-shading vagy töltőanyag-hatásokra.
„A L'Oréal szépségipari technológiai programjának erősségét a partnerségek minősége támasztja alá" – mondta Guive Balooch, a L'Oréal globális kutatási és innovációs technológiai inkubátorának vezetője. „Gyakran találunk olyan briliáns technológiát, amelyet a szépségápolástól eltérő területen alkalmaznak. A L'Oréal szépészeti örökségét ezekkel a fejlett technológiákkal ötvözve teljesen új szépségápolási módokat hozhatunk létre – újragondolva az eredeti technológiát, és ezzel együtt a hagyományos szépségápolási élményt is."
A készülék használata:
● Nyissa meg a L'Oréal Brow Magic alkalmazást, és szkennelje be az arcot a Modiface szemöldökolvasóval
● Válassza ki a kívánt formát, vastagságot és hatást
● Ecsettel kenje át a szemöldökét a L'Oréal Brow Magic primer-rel
● Mozgassa a nyomtatót a szemöldökön végig egyetlen, lendületes mozdulattal.
● Vigyen fel egy fedőréteget a szemöldök fixálásához
A L'Oréal Brow Magic által készített szemöldök könnyen eltávolítható egy hagyományos sminklemosóval. A L'Oréal Brow Magic várhatóan 2023-ban kerül forgalomba.
Kapcsolódó cikkek
- A Samsung célja a fenntarthatóbb jövő és az összekapcsolt világ megteremtése
- Az LG 2023-as OLED tévéi a felhasználói élményt és az otthoni szórakozást is új szintre emelik
- A Bosch szenzorai biztonságosabbá és kényelmesebbé teszik az életet
- A Sony kibővíti a szórakozás lehetőségeit
- Még stílusosabb és erősebb lett az LG gram termékcsalád
- Új korszakot nyit a képernyőtechnológia történetében a Samsung
- Az Alienware bemutatta laptop újdonságait a CES-en
- Bemutatkoznak a kijelzőtechnológia következő generációjának éllovasai
- Az LG világszerte bevezeti a frissíthető ThinQ UP háztartási gépeket
- Az LG a CES-en mutatja be luxuskategóriás termékcsaládjának második generációját
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.