Az LG a CES-en mutatja be luxuskategóriás termékcsaládjának második generációját
Az LG Electronics (LG) a 2023-as CES kiállításon mutatja be LG SIGNATURE háztartásigép-termékcsaládjának második generációját. A kifinomult, időtlen dizájnnal és innovatív technológiákkal érkező termékek egy kényelmesebb, stílusosabb és fenntarthatóbb otthon kialakításához járulnak hozzá. Az érdeklődők a Las Vegas-i kiállításon az LG standjának SIGNATURE zónájában tekinthetik meg az új készülékeket.
Hét évvel a debütálása után az LG SIGNATURE termékcsalád ezúttal is újradefiniálja az ultra-prémium kategóriát, mégpedig azzal, hogy elegáns, rendkívül fejlett technológiai megoldásokkal megalkotott készülékeket, egyben lakberendezési megoldásokat kínál, amelyek új mércét állítanak fel a teljesítmény, a formatervezés és a felhasználói élmény terén. A készülékcsalád második generációja hű marad a márka filozófiájához és a kézműves termékekre jellemző kimagasló minőséghez, mindeközben azonban olyan egyedi funkciókkal és technológiákkal bővült, amelyek még nagyobb kényelmet kínálnak a felhasználóknak, az új színek, anyagok és készülékborítások pedig még elegánsabb és letisztultabb megjelenést kölcsönöznek az otthonoknak.
A CES-en kiállított modellek között van a vadonatúj LG SIGNATURE négyajtós franciaajtós hűtőszekrény Dual InstaView ajtóval, egy mosó- és szárítógép páros 7 collos LCD-érintőképernyővel, egy, a sütő fölött elhelyezhető mikrohullámú sütő okos InstaView ajtóval, valamint egy dupla kapacitású sütő beépített kamerákkal, valamint automatikus idő- és hőmérsékletbeállítási funkcióval. A kiállításon megtekinthető LG SIGNATURE termékek között szerepel továbbá egy légkondicionáló, egy légtisztító készülék, egy OLED televízió, valamint egy borhűtő is.
A berendezett nappaliból, mosóhelyiségből és konyhából álló LG SIGNATURE kiállítási zónát az olasz Molteni&C dizájner bútormárkával együttműködésben tervezte meg a vállalat. Az együttműködésnek köszönhetően az LG SIGNATURE termékcsalád kifinomult formatervezésű, fejlett technológiai megoldásokkal felszerelt termékeit a Molteni&C lenyűgöző bútordarabjai egészítik ki a stílusosan berendezett helyiségekben.
„A második generációs LG SIGNATURE készülékek egy intelligens, fenntartható és luxusminőségű otthon megteremtéséhez járulnak hozzá exkluzív technológiáink, számos fejlett, a kényelmet és hatékonyságot szolgáló funkciójuk, valamint gyönyörű, modern megjelenésük révén" – mondta Lyu Jae-cheol, az LG háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának elnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Magával ragadó hangzással és sokoldalú funkciókkal érkeznek az LG új hangprojektorai
- Az LG a 2023-as CES-en mutatja be új, minimalista formatervezésű háztartási készülékeit
- Az LG MoodUP hűtőszekrénye színesebb életstílust hoz a konyhába
- Továbbfejlesztett ételkészítési és mosogatási technológiák
- Az LG a 2023-as CES-en fenntarthatósági és társadalmi vízióját is bemutatja
- Az LG vezérigazgatója a 2023-as CES kiállításon osztja meg a vállalat jövőjével kapcsolatos vízióját
- Akár ingyen is használhatják az Apple TV+ alkalmazást az LG tévék hazai tulajdonosai
- Az LG idén is bekerült a Dow Jones Fenntarthatósági Indexbe
- Az LG bemutatja a világ első 240 Hz-es OLED paneljével szerelt UltraGear gaming monitorait
- Elsőként az LG készülékeire érkezik az RTL+ okostévé-alkalmazás
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.