Külföldi szakmai befektető érkezett a Growww Digitalhoz
Tulajdonrészt vásárolt a Growww Digital Kft.-ben a lengyel Bluerank, a közép- és kelet-európai régió egyik vezető független performance ügynöksége. A december végén létrejött komoly volumenű szakmai befektetés célja a Growww Digital ambiciózus növekedési terveinek és nemzetközi terjeszkedésének támogatása. Az új tulajdonosok érkezésével egy időben távozik az egyik alapító tulajdonos.
„Ilyen jellegű és nagyságrendű szakmai befektetés ritka a régióban, mint a fehér holló. Ezért is roppant megtisztelő számunkra a Bluerank bizalma. A megerősödött nemzetközi szakmai háttérrel célunk, hogy középtávon a magyar e-kereskedők első számú exportpartnerévé váljunk” – jelentette ki Szabó László, a Growww Digital ügyvezetője.
A Bluerank szakmai befektetőként lép a budapesti digitálismarketing-ügynökségbe, amely így jobban ki tudja szolgálni a régió piacait, kiaknázva a geográfiai szinergiát. Az üzletbővítés mellett tudásátadásban, piacismeretben és szakmai tapasztalatcserében is partnerségre lépnek. Emellett új know-how-k, exkluzív licencek, mint a Google Analytics 360 marketingplatform válnak elérhetővé a Growww Digital számára, hogy növekedési terveit valóra váltsa.
„Az elmúlt hét évben átlagosan 75 százalékos bevételnövekedést értünk el ügyfeleink számára az általunk kezelt marketingcsatornákon. Ezt szeretnénk tovább javítani a megújult és kibővült erőforrásaink révén. Szeretnénk a magyar e-kereskedők legjobb partnere lenni bel- és külföldön egyaránt. Hiszem, hogy a Bluerankkel szövetségben ezt a missziónkat teljesíteni tudjuk” – jelentette ki Szabó László, a cég társalapítója.
Kilép a társalapító Dunder Krisztián
A tulajdonrészek változása érintette a Growww Digital másik társalapítóját, Dunder Krisztiánt is, aki kilép a cégből, mert alkotó emberként úgy érzi, a cégépítésben vállalt szerepe a befektető érkezésével a csúcsára ért. A szakember két évtized online üzletfejlesztési munka után pályát módosít és új kihívásokat keres.
A Growww Digital köszöni és elismeri Dunder Krisztiánnak a cég építésében végzett felbecsülhetetlen értékű munkáját, jövőbeni feladataihoz, az előtte álló kihívásokhoz sok sikert kíván!
A kilépő társalapító tulajdonrészét a Bluerank és a menedzsment két tagja, Bitay Zsolt operatív igazgató és Flekács Zoltán performance divízióvezető vásárolta meg, valamint növelte részesedését a társaságban a társalapító Szabó László, aki az ügyvezetői feladatokat is ellátja a jövőben. A tranzakciót több hónap előkészítés előzte meg, melyet M&A tanácsadóként az Absolvo Consulting Kft. és jogi tanácsadóként a Jalsovszky ügyvédi iroda támogatott.
Kapcsolódó cikkek
- Vezetőváltás a dentsu Hungary élén
- Új marketing vezető az SAP Hungary csapatában
- Beolvadás a WTS Klientnél
- 2023-ban is folytatja fejlesztéseit Magyarországon a Schneider Electric
- A Dentsu újabb jelentős lépést tett a teljes karbonsemlegesség felé
- Szövetségre lépett a H1 Systems és a MyActionCam
- Magyar tanácsadó-startup is ott van a régió leggyorsabban növekvő technológiai vállalatai között
- Az LG idén is bekerült a Dow Jones Fenntarthatósági Indexbe
- Az i4p a Deloitte Technology Fast 50 listáján
- Először került magyar cég a fejvadászok toplistájának élére
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.