Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2022 díjazottjai!
21. alkalommal rendezték meg a digitális marketing szakma legrangosabb hazai eseményét, Az Év Honlapja pályázatot. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre 227 nevezés érkezett. A szakmai zsűri 68 pályaművet díjazott. Az Év Honlapja Abszolút díj győztese a Virágbéke lett.
Az Év Honlapja ünnepélyes díjátadójára 2023. január 26-án a ’Marketing Awards Night’ keretében a Symbol Budapest rendezvényközpontban került sor. Varga István László, a pályázat alapítója, valamint Bonyhádi Gábor, a zsűri elnöke ünnepélyes keretek között hirdették ki a 2022. év nyerteseit. A díjátadót követően a meghívott vendégek és az örömteli nyertesek egy fergeteges bulival ünnepelték meg ’Az Év Honlapja’ pályázat 20. éves szülinapját.
„Az idei termés rendkívül gazdag lett. Pályázóink rendre komolyan vették az okos eszközök elterjedését és már eleve mobilra tervezett honlapokkal startoltak. Vezető nemzetközi és hazai digitális marketing szakemberek egyöntetű véleménye, hogy az első három legfontosabb marketing eszköz egyike a honlap. Ez a trend várhatóan a jövőben sem változik. A hazai specializált digitális ügynökségek, webfejlesztő csapatok és a KKV weboldalak előretörése már évek óta tart. Ennek eredményeképpen számos kimagasló és szakmailag igényes pályázatot díjazhatott a szakmai zsűri!” – mondta Varga István László, a pályázat alapítója.
A pályázatra a legtöbb nevezés az E-kereskedelem (27), a Szolgáltatás (21) illetve Az Év applikációja (17) kategóriába érkezett. Emellett számos kiváló megoldás született például Az Év Kreatív megoldása, az Ipari web, valamint a B2B weboldalak kategóriában is.
‘Az Év Honlapja’ díjat nyert a Virágbéke – És legyen Virágbéke, a Cubifox, a MindentMent Fogászati Rendelőhálózat, a Kifli.hu, a mateking.hu – matek egyszerűen, a FradiShop és a Herendi Porcelán weboldala mellett a Csodás Magyarország, A rendezvény művészete, az IMM-Data, a Terrán Generon – A napelemes tetőcserép, valamint a Megújult HáziPatika, a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztési Alapítvány, az Áthidaló Iskola Előkészítő Program oldala, valamint a Miskolc.hu, az ITL Group, a Hammreceptek, a PadThai Wokbar és Veszprém desztinációs turisztikai honlapja is.
Idén a PregHello kismama app nyerte ’Az Év applikációja’ díjat. ’Az Év Technológiai Megoldása’ pedig az Utánvét ellenőr lett. A Carnotie – tedd zsebre az autód – lett ’Az Év Kreatív Megoldása’.
Az estről díjjal térhetett haza még a Szállás.hu, a Rossmann Online Drogéria, a Billingo, a Lumenet, a Hollóházi Porcelán Manufaktúra, valamint a MOL Move applikáció, a PastPay, a Sielők.hu, a Baumit és Füzér vára is.
'Az Év Honlapja Abszolút díj' győztese a “Virágbéke – És legyen virágbéke”.
A Közönségdíjat több mint 5500 szavazattal a PregHello kismama app nyerte. Az Internetes Kultúra Fővárosa vándordíjat idén ismét Pécs város tudhatja magáénak!
Gratulálunk a nyerteseknek!
A díjazottak teljes listája az alábbi linken érhető el: https://www.azevhonlapja.hu/dijazottak/dijat-nyert-weboldalak-2022
Kapcsolódó cikkek
- Lezárult a 2022-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- December 1. éjfélig lehet nevezni 'Az Év Honlapja’ pályázatra!
- ’Az Év Honlapja’ pályázat 21. alkalommal keresi a legjobb honlapokat, applikációkat és digitális megoldásokat
- Elindult Az Év Honlapja 2022 Pályázat!
- Indul a 2022-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
- Megvannak ’Az Év Honlapja’ 2021 nyertesei!
- Digitális alkalmazásokat díjazott a Pénzügyminisztérium
- Elindult a marketing.hu
- Rekordszámú nevezéssel zárult a 20 éves jubileumi ’Az Év Honlapja’ pályázat
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.