Új designnal és iOS applikációval folytatja a Crew Call
A korábbi tőkebevonásnak és a tizenhét főre duzzadt kreatív csapatnak köszönhetően új köntösben már nemcsak weben, de iOS applikáció formájában is elérhető a filmszakmában és médiában dolgozók, valamint a potenciális megrendelőiket összekötő platform, a Crew Call.
Megújult külsővel és iOS applikációval rukkolt elő a Crew Call, amelynek segítségével gyorsan és egyszerűen megtalálhatják a megbízók a számukra legideálisabb filmszakmában, médiában dolgozó szakembert. A platform teljesen új designt kapott és emellett már az AppStore-ban is elérhető az applikáció változata.
„Az elmúlt közel egy évet nemcsak a már meglévő funkciók tökéletesítésével, redesingnal töltöttük, hanem a Crew Call applikációjának fejlesztésével. Mindezek mellett tovább csiszoltuk a már meglévő funkciókat, így mind a stábszervezők, mind a crew tagok – akár a pályakezdők is – könnyen, gyorsan hozhatják létre szakmai profiljukat. A crew tagok saját naptárukban vezethetik a ráérésüket, így minden stábszervező láthatja, hogy mikor, mennyi szabad kapacitással rendelkeznek. A stábszervezők a többszempontú keresőrendszerünknek köszönhetően akár egy adott időszakra, akár egy többéves szakmai tapasztalatra való szűréssel pillanatok alatt megtalálhatják a regisztrált felhasználók között azt a munkaerőt, akire éppen szükség van” – mondta a Crew Call soft launch eseményén a Crew Call alapítója, Palotás Gábor András.
Az eseményt kerekasztal-beszélgetés nyitotta meg, amelyben a filmszakma/televíziózás jelene és jövője került terítékre. A beszélgetésben – az alapító mellett – részt vett Balika Gergő a Mid Atlantic Films képviseletében, Erdős Ákos a Paprika Studios vezérigazgatója és Ruzsinszki Ádám General Manager of Productions az Origo Studio képviseletében.
„Ahogy a beszélgetés, úgy a Crew Call célja is az, hogy kapcsolatot tudjon létesíteni a szakma képviselői között. Szeretnénk, ha a crewcall.hu valódi segítséget tudna nyújtani nemcsak a munkaerő-elosztásban, de a későbbiek folyamán az adminisztrációs és ügyviteli feladatok digitális térbe történő átültetésével. Gőzerővel dolgozunk mindezen és az applikáció Android verzióján is” – tette hozzá Palotás Gábor András.
Fotók: Labancz Viktória
Kapcsolódó cikkek
- Több mint 15 ezren töltötték már le a Kerékpárosbarát alkalmazást
- Órákon belül választ ad a bőrbetegek problémájára egy magyar fejlesztés
- Applikáció segít eldönteni, hogy mivel teszteljünk tridémia alatt
- Szabó Bence a Fishindában látja a horgászat jövőjét
- Magyarországon is kapható a világ első nyilvánosan értékesített professzionális robotkutyája
- Öt hasznos app síeléshez és snowboardozáshoz
- Karácsonykor is életet menthet ez az applikáció
- Mesterséges intelligencia alapú applikáció a terápiás célú étrendekhez
- Magyar csapat változtatja ünnepi hangulatúvá a népszerű alkalmazást
- Mobilalkalmazás a mentális egészség támogatására
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.