Ötödik éve a Telekom a legvonzóbb munkahely a telco szektorban
Idén tizedik alkalommal került átadásra a Randstad Award, mellyel a legvonzóbb hazai munkáltatók teljesítményét ismerik el. A világ egyik legnagyobb független munkáltatói márka-felmérésének eredményeként a Magyar Telekom sorozatban ötödik éve érdemli ki a telekommunikációs szektor legvonzóbb munkahelye díjat.
A Randstad Employer Brand Research átfogó, globális munkáltatói márkakutatás közel 163.000, a 18-64 éves korosztályból kikerülő válaszadó véleményét gyűjti össze 32 piac több, mint 6.000 vállalatáról. A felmérés* Magyarországon 7342 munkavállaló bevonásával zajlott, melyben a legnagyobb munkaadók és a különböző szektorok megítélése mellett a munkaerőpiac legfontosabb mozgatórugóit elemezték. Az elmúlt évek tendenciái azt mutatják, hogy a hazai munkavállalók számára az IT, üzleti szolgáltatási és a telekommunikációs szektor a legvonzóbb, valamint a munkabér és a juttatási csomag, valamint az vállalat pénzügyi stabilitása a legfontosabb szempont. A TOP5 munkahelyválasztást befolyásoló tényező között található az állás hosszú távú biztonsága, valamint a munka-magánélet egyensúlya.
A fenti visszajelzések alapján a Magyar Telekom a szektorban elsőként, immár ötödik alkalommal nyerte el a telekommunikációs kategória legvonzóbb munkahelye elismerést. „Hosszú ideje dolgozunk következetesen azon, hogy stabil és szerethető munkahelyet építsünk. Olyan környezetet, ahol az izgalmas feladatok sokszínű vállalati kultúrával és összetartó közösséggel találkoznak, ahol a tudás és a fejlődés érték. Büszkék vagyunk a díjra, melyet immár ötödik alkalommal vehetünk át, hiszen az elismerés a munkavállalók bizalmát tükrözi számunkra.” – mondta a díj kapcsán Friedl Zsuzsanna, a Magyar Telekom Chief People Officere.
Összhangban a kutatás által felszínre hozott szempontokkal, a munka-magánélet egyensúlyát és a hatékony, célorientált munkavégzést szem előtt tartva döntött úgy a Telekom, hogy kezdetben 150, majd 300 fő bevonásával teszteli a 4 napos munkarendet, melynek legfontosabb célja az információgyűjtés. „Abból indultunk ki, hogy a három egybefüggő szabadnap a munkával és a szabadidővel töltött időt kiegyensúlyozottabbá teszi, a kollégák életminősége javul, és jól összehangolt munkaszervezés mellett nagyobb hatékonysággal tudnak teljesíteni a munkahelyükön. A 4 hónapos teszt időszak közvetlen tapasztalatainak, valamint az országos reprezentatív kutatásnak köszönhetően rengeteg információt gyűjtöttünk az új típusú munkarend előnyeiről, a felmerülő kérdésekről és a munkaerőpiac várakozásairól. Belső felmérésünk rámutatott arra, hogy a pilot programban résztvevő munkatársaink 92%-a érezte úgy, hogy munkája mellett elegendő ideje jut a magánéletre és az első tesz-időszak végén 90% válaszolta azt, hogy szívesen folytatná a 4 napos munkavégzést.” – tette hozzá Friedl Zsuzsa.
____________________
* Randstad Employer Brand Research 2023 – sajtóközlemény | Randstad Hungary
Kapcsolódó cikkek
- Tizedik alkalommal ítélték oda a Randstad Employer Brand Research hazai díjait
- Logisztikai innovációval ünnepelte 15 éves együttműködését a Telekom és a Waberer's Csoport
- A Magyar Telekom megtartotta Éves Rendes Közgyűlését
- Álomszobagyár és Digitális Álomszobagyár a Magyar Telekomnál
- A Magyar Telekom 2022. negyedik negyedévi eredményei
- A Magyar Telekom jóváírja Törökországban és Szíriában tartózkodó ügyfelei roaming díját
- Átszervezi IT és telekommunikációs szolgáltatásait a Telekom
- Nullás díjszabás megszűnése: vizsgálatot indított az NMHH a Magyar Telekom szerződésmódosítása miatt
- Inflációkövető díjkorrekció a Telekomnál
- 2023-ban már nem elérhető a telefonkönyv a Telekomnál
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Trendforce: A Kingston Digital vezeti a 2023-as viszonteladói SSD-listát
A memóriatermékek és technológiai megoldások terén globális piacvezető Kingston Technology Company, Inc. flash-memóriákat gyártó leányvállalata, a Kingston Digital Europe Co LLP bejelentette, hogy a TrendForce az első számú SSD-szállítónak nyilvánította a viszonteladói szegmensben a 2023-as év egészét tekintve. A TrendForce által közölt adatok alapján a Kingston termékei tették ki a 2023-ban összesen forgalmazott 118 millió SSD 34 százalékát.