Metaverzum és avatárok: hódít a világ első Web3-as valóságshow-ja
Tizenkét startup verseng a „nagy Web3 vállalkozó” díjért a Binance nemrég bemutatott, Build The Block című új online valóságshow-jában. A világ legnagyobb kriptotőzsdéje az első, aki a metaverzumban készített reality-t.
A Binance nemrég mutatta be forradalmi, Build The Block című új globális digitális sorozatát, amelyben a Web3-as startupok versenyeznek a cég első díjáért. A műsorformátum egyszerre formabontó és formateremtő: a világ legnagyobb kriptotőzsdéjén kívül még senki sem indított reality-t a metaverzumban.
A sorozatban tizenkét startup verseng az első díjért: mindegyik azért küzd, hogy saját projektjén keresztül lenyűgözze a közönséget és a szakmai zsűrit. Utóbbit Yi He, a Binance társalapítója; Yibo Ling, a cég üzleti vezérigazgató-helyettese; Guy Turner, a Coin Bureau társalapítója; Azeem Khan, a Világgazdasági Fórum Kriptó Fenntarthatósági Koalíciójának tagja, és Robby Yung, az Animoca Brands vezérigazgatója alkotja. A műsor házigazdája a műfaj egyik legismertebb arca: Justin Bratton, az Asia’s Got Talent műsorvezetője.
A műsor célja nem csupán a szórakoztatás, hanem az is, hogy a startupok visszajelzést és tanácsokat kapjanak a potenciális befektetőktől. A versenyzőket több mint 900 jelentkező közül választották ki. A résztvevők élőben versenyeznek a teljes egészében virtuális valóságshow-ban egy hatalmas stúdió közönsége és a zsűri előtt. A műsort a Binance Studio, a cég házon belüli globális Web3 kreatív stúdiója készítette. A teljes cselekmény a metaverzumban játszódik, virtuális kamerák segítségével. A sorozat tényleges versenyzői valójában virtuális emberi avatárok.
A műsor hét részben kerül adásba a Binance YouTube-csatornáján és a cég saját platformján, a Binance Live-on. Már az első részben is olyan nagypályás játékosok mérkőznek meg egymással, mint a Mind Network és a Kryptoskatt. A Mind Networköt, amely a mesterségesintelligencia-elemzési lehetőségeit teszi elérhetővé a blokklánc-technológiában, Dr. Mason Song, a Citybank korábbi AI- és blokklánc-vezetője, George Shao az Alibaba adatszakértője és a neves netbiztonsági szakértő, Dennis Song alapította. A kriptovalutákkal kapcsolatos adózási, portfóliókezelési, jelentéstételi teendőkben hatékony segítséget nyújtó Kryptoskatt-ot Sukesh Tedla, a Telos társalapítója, a The Swedish Blockchain Association tagja hozta létre.
Az epizódok visszanézhetők, a finálét június 2-án, pénteken rendezik. A tizenkét versenyző csapat között megtalálható többek között a Web3 finanszírozását lehetővé tevő szoftverfejlesztő cég, adatvédelmet kínáló platform, globális mikrofizetéseket felgyorsító vállalat, illetve blokkláncplatform is. Szerepel a show-ban videójátékot, Web3-alkalmazások belépési korlátait fejlesztő, valamint internetes adatvédelemmel foglalkozó cég is.
„A Build The Block a Binance legújabb innovatív kísérlete, amely az iparág első metaverzumbeli befektetési versenyét hozza létre. A program kiemelkedően sok vállalkozót és startuppert vonzott, hogy bemutathassák Web3-projektjeiket. Bízunk benne, hogy az egyedülálló formátum másokat is további innovációra ösztönöz" – mondta Yi He.
Hozzátette: hisznek a metaverzum és a blokklánc-technológia lehetőségeiben – céljuk, hogy az új platformokon aktív közösséggel együttműködve építsék az internet jövőjét.
Kapcsolódó cikkek
- Árfolyamrekordok dőltek meg áprilisban a kriptopiacon
- Ismeretlen terület a kriptó a magyar nők számára
- Magyarországon regionális összehasonlításban is igen kedvező feltételekkel lehet kriptóba fektetni
- Újabb mítoszokat cáfol a Binance
- Passkey: jelszó nélküli bejelentkezésre áll át a Binance
- Már közel félszáz bitcoin-automata működik Magyarországon
- Itt a kriptoról is mindent tudó ChatGPT és AI-képgenerátor
- A Binance növeli a Web3-ban és a kriptóban dolgozó nők számát
- Binance: a válogatott focista, Szalai Attila is beszáll a kripto-edukációba
- Bizalom, átláthatóság, edukáció: ezek a Binance, a világ legnagyobb kriptotőzsdéjének iparági irányelvei
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bemutatják, mit kell tudni a skizofrén marketing korszakáról
A Marketing Summit témái idén az európai nemzeti marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation által jegyzett European Marketing Agenda pilléreire épülnek. A szakma elismert hazai és nemzetközi szakértői a legújabb marketing, kommunikációs és üzleti trendek, illetve kihívások sikeres megválaszolásán túl a technológiai és AI megoldások eredményes implementációjára is kitérnek majd az eseményen. A Summit Díjátadó Est keretében pedig öt szakmai díj elismeréseit adják át majd a reggeltől késő estig tartó rendezvényen, amelyet szeptember 19-én, a MÜPA-ban tartanak.
A felújított ABB-robotok ragyogó kilátásokat kínálnak a német motorkerékpár-gyártónak
Csillogó tankok, fényes rugóstagok, polírozott króm és porszórásos felületek – a motorkerékpárok esetében elengedhetetlen a vonzó megjelenés. Az egyik német motorkerékpár-gyártónál az ABB robotjai dolgoznak keményen azért, hogy elérjék a járműveknél a kívánt fényezést. Helyüket azonban 8 évnyi fáradhatatlan munka után felújított robotok veszik át.
Napokon belül lejár a NIS2 regisztráció határideje – sok céget érhet kellemetlen meglepetés
Már csak pár napja maradt belépni a nyilvántartásba azoknak a hazai vállalatoknak, amelyekre kiterjed a NIS2, vagyis a felülvizsgált uniós kibervédelmi irányelv – hívja fel a figyelmet az EY. Résen kell lenniük a konszolidált beszámolót készítő társaságok tagvállalatainak is, hiszen elég cégcsoport szinten elérni a meghatározott minimum bevételt és létszámot, hogy rájuk is vonatkozzanak a kötelezettségek. Az óvatlan szervezetek számára a mulasztás súlyos bírsággal, sőt a vezető eltiltásával is járhat.
Indul az Európai Napenergia Akadémia, ahol két év alatt 65 ezer szakembert képeznek ki
2030-ra az Európai Unió célja, hogy 600 gigawatt fotovoltaikus napelem kapacitást építsen ki a kontinensen, amely az EU nettó zéró technológiák iránti keresletének 40%-át fedezné. A jelentős mértékű bővítéshez rengeteg új, ezen a téren szakképzett munkavállalóra van szükség.