Egymilliárd hívás feldolgozása nyolc óra alatt

, 2001. március 1. 18:42
Az ICL Prospero szoftvere új interconnect-rendszer teljesítményrekordot állított fel Compaq-platformon.
Az e-business szolgáltatásokra szakosodott ICL jelentette benchmarkteszt eredménye új rekordot jelent a távközlési interconnect-rendszerekkel mutatott teljesítmény terén. A tesztet az Egyesült Államokban, Bostonban, a Compaq cég benchmark-központjában futtatták, és annak eredménye szerint a Prospero - az ICL interconnect és elszámolási rendszere - egy igen nagy teljesítményű Compaq szerveren futtatva, nyolc óra alatt 1024 millió hívási adatot (CDR - Call Data Record) dolgozott fel. Ez túlszárnyalta az eddig e téren publikált, nyolc óra alatt elért 500 milliós CDR–es rekordot.
Kulcsszavak: e-commerce ICL Compaq

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59