Egymilliárd hívás feldolgozása nyolc óra alatt
, 2001. március 1. 18:42
Az ICL Prospero szoftvere új interconnect-rendszer teljesítményrekordot állított fel Compaq-platformon.
Az e-business szolgáltatásokra szakosodott ICL jelentette benchmarkteszt eredménye új rekordot jelent a távközlési interconnect-rendszerekkel mutatott teljesítmény terén. A tesztet az Egyesült Államokban, Bostonban, a Compaq cég benchmark-központjában futtatták, és annak eredménye szerint a Prospero - az ICL interconnect és elszámolási rendszere - egy igen nagy teljesítményű Compaq szerveren futtatva, nyolc óra alatt 1024 millió hívási adatot (CDR - Call Data Record) dolgozott fel. Ez túlszárnyalta az eddig e téren publikált, nyolc óra alatt elért 500 milliós CDRes rekordot.
Kapcsolódó cikkek
- eBay: 50%-kal nagyobb profit egyre kevesebb aukció mellett
- Apple MacBook Pro-k tizedáron, tévedésből
- Beszerzés - nyíltan
- Az EBay-en árulják a Rednex svéd rockbandát
- Hol kezdődik az online vásárlás?
- Módosítanák az e-kereskedelemmel kapcsolatos törvényeket
- Törvénymódosítás az e-kereskedelemről és a spamről
- Állítólag 5 millió e-mail tűnt el a Fehér Ház hivatalos levelezéséből
- Időjárásálló húsvétinyuszi-sírkő az eBay-en
- Hol a határ? - IV. Elektronikus Kereskedelem Konferencia