BroadVision: erősödő jelenlét Kelet-Európában
, 2001. március 2. 07:56
A BroadVision amerikai szoftvergyártó cég kombinált alkalmazások integrált készletét fejleszti ki és szállítja elektronikus kereskedelmi interakciók és tranzakciók lebonyolítására. A cég az elkövetkező három évben megerősíti jelenlétét Kelet-Európában, elsősorban Lengyelországra, Szlovákiára,Csehországra, Horvátországra, Szlovéniára, Romániára és Magyarországra fog összpontosítani. 2000 elejétől ebben a régióban már öt elektronikus kereskedelmi projektet valósítottak meg helyi és nemzetközi partnerekkel - mint pl. a Hewlett Packard - együttműködve.
A BroadVision alkalmazásait világszerte vállalatok és kormányhatóságok használják, hogy az interneten és drót nélküli készülékeken keresztül interakciókat és tranzakciókat folytassanak. A BroadVision elektronikus kereskedelmi alkalmazási készletével a vállalatok nagy hatékonyságú kapcsolatokat hozhatnak létre és tarthatnak fenn az ügyfelekkel, a beszállítókkal és a munkatársakkal és így versenyképesebbé és rentábilisabbá válhatnak.
A BroadVision professzionális alkalmazókat szolgál ki, és ebben világszerte több mint 100 partnerszervezet támogatja, amelyek tanácsadással, oktatással és segédprogramokkal hozzájárulnak ahhoz, hogy ezek az alkalmazások több mint 34 országban értékes üzemi tényezővé váljanak. A BroadVision 1993-ban alakult, 1996 óta szerepel a tőzsdén (Nasdaq), 1999 óta jegyzik a Neuer Markton Frankfurtban, és 1998 óta nyereségesen működik. A forgalom 2000-ben 413,9 millió dollárt tett ki. Az International Data Corporation szerint a BroadVision világszerte több mint 1000 ügyféllel piacvezető az elektronikus kereskedelmi szoftver területén. A vállalat 2000 októbere óta szerepel a Standard & Poor 500 indexben.
Kapcsolódó cikkek
- eBay: 50%-kal nagyobb profit egyre kevesebb aukció mellett
- Milliárdos bevételt vár új szoftverétől a SaveAs Kft.
- Minden tizedik ember az interneten vásárol
- Ausztriában rohamléptekkel terjed az internetes vásárlás
- 18 milliárd forint körül alakul az internetes kiskereskedelmi forgalom
- E-kereskedelem: három éve a legnagyobb arányú növekedés
- Többet költ az online-vásárló
- A KarstadtQuelle internetes forgalma átlépte a kétmilliárd eurót
- Szövetség alakult az elektronikus kereskedelem támogatására
- Axelero Marketline - tavaly 18 százalékkal nagyobb forgalom