Videójátékosokra specializált felületet mutat be a Samsung
A Samsung bemutatja a Gaming ajánlatokat. A videójátékokra és a gaming életstílusra szabott felület a hivatalos Samsung webáruházon keresztül, több mint 30 országban, köztük Magyarországon is elérhető.
A platform egy helyen kínál mindent, amire egy gamernek szüksége lehet. A felhasználók könnyedén böngészhetik a játékra optimalizált termékek széles választékát és ugyanezen a felületen akár meg is vásárolhatják a kiválasztott okostelefont, televíziót, gaming monitort, vagy nagy teljesítményű SSD-t. Az egyéni felhasználói igényekhez igazodva a portál számos, játékokkal kapcsolatos tartalmat is kínál: elérhetők kedvezmények, különleges ajánlatok, valamint olyan eszközhasználati ötletek, amelyek még élvezetesebbé tehetik a játékélményt.
A gamerek fele multi-platform játékos, vagyis egynél több eszközt használ játékra, és hetente átlagosan 16 órát tölt online, videó- vagy mobiljátékkal, mutat rá az Accenture* 2021-es tanulmánya** . A kutatásból kiderül, hogy a gamerek az aktív játékidőn felül hetente átlagosan nyolc órányi játékkal kapcsolatos videótartalmat fogyasztanak és hat órát töltenek gamer közösségekben.
Ezekre a felhasználói szokásokra reagálva alakította ki a Samsung a Gaming ajánlatokat, ahol nemcsak az aktuális termékekről és eszközökről szóló információt teszi elérhetővé, hanem nemzetközi szakértői véleményeket is megoszt.
„A videójáték már nem kizárólag egy kikapcsolódási forma, hanem a felhasználók életmódjának meghatározó részévé vált, különösen az Y és a Z generáció esetében – mondta Evelyn Kim, a Samsung Electronics D2C Center ügyvezető alelnöke. – Számos lépést teszünk annak érdekében, hogy a felhasználóknak kiváló játékélményben lehessen része, a kiválasztástól egészen a használatig. Törekszünk arra, hogy olyan környezetet biztosítsunk, amelyben egyszerű eligazodni és élvezetessé válik a játékokkal kapcsolatos termékek megvásárlása is.”
Az oldalon elérhető többek között a nagy teljesítményű Snapdragon 8 Gen 2 chipjével és 5000 mAh akkumulátorral kifejezetten mobiljátékra optimalizált Galaxy S23 Ultra okostelefon, valamint a legújabb Neo QLED TV. Továbbá megtalálható a felületen az Odyssey OLED G9 monitor, amely a 49 colos hajlított OLED képernyőjével magával ragadó felhasználói élményt nyújt, a zökkenőmentes játékélmény eléréséhez pedig a 990 PRO SSD, amely akár 7450 és 6900 MB/s szekvenciális olvasási és írási sebességet biztosít a PlayStation és a DirectStorage PC-játékok gyorsabb betöltéséhez.
Tekintettel arra, hogy a videójátékipar egyike a folyamatosan növekvő ágazatoknak, a Samsung számos tevékenységgel igyekszik biztosítani vezető szerepét, beleértve a játékokkal kapcsolatos termékei és szolgáltatásai versenyképességének erősítését is. A Samsung Gaming ajánlatok elindítása kulcsfontosságú lépés, amely előkészíti az utat a további növekedéshez.
_________________________
*Az Accenture egy globális IT-szolgáltató vállalat, amely üzleti- és stratégiai tanácsadást, szakértői digitális- és technológiai megoldásokat, valamint outsourcing tevékenységeket kínál több mint 7000 ügyfelének világszerte.
**Gaming: The next super platform c. tanulmány, amelyet 2021-ben publikált az Accenture IT-szolgáltató vállalat: https://www.accenture.com/us-en/insights/software-platforms/gaming-the-next-super-platform
Kapcsolódó cikkek
- A Samsung óriáskijelzőjén kel életre az elismert koreai művész alkotása
- A Samsung eddigi legnagyobb televíziójával bővíti QLED portfólióját
- A Samsung bemutatja a 2023-as Smart Monitor termékcsaládját
- Pajzs az internetes zaklatás ellen
- Itt a Samsung víziója egy biztonságosabb jövőért
- Mesterséges intelligencia alapú Samsung monitorok
- A Samsung a történetében először Szöulban rendezi meg a Galaxy Unpacked eseményt
- A jelen kényelmével a tudatosabb jövőt kívánja építeni a Samsung
- Fenntartható ötlet nyert a Samsung és az EdisonKids versenyén
- Galaxy Buds2 Pro fejlesztéssel támogatja a hallási nehézséggel élőket a Samsung
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A fiatalokat célzó digitális kampányáért kapott nemzetközi díjat a K&H
A digitális reklámozás kategóriában nyert bronzérmet a Mediaspace Global Changemakers' Awards díjátadón a K&H Bank. A rangos nemzetközi megmérettetésen a "Bank of Legends" kampányt ismerték el.
Kevesen élnek a Black Friday bevált trükkjeivel, de a HONOR segíthet
Az európaiak rendkívüli erőfeszítéseket tesznek, hogy megtalálják a legjobb árakat, ám egy új kutatás rávilágít arra, hogy a Black Friday őrületébe keveredett vásárlók kihagyják azokat az alapvető trükköket, amelyekkel nagyokat lehet spórolni az ünnepi ajánlatokon.
A Neumann Társaság átadta az év informatikai szakembereinek és kutatóinak járó hagyományos díjait
Tizenhárom hazai informatikus szakember kiemelkedő munkásságát díjazta a Neumann Társaság és a HUN-REN SZTAKI a „Velünk élő robotok – a sebészrobottól a robotkutyáig” című konferencián. A rangos eseményen adták át a társaság hagyományos elismeréseit, amelynek keretében a hazai informatika kiemelkedő kutatóinak és oktatóinak tevékenységét ismerik el.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
A Rakuten Viber új biztonsági megoldásokat vezet be
A Rakuten Viber, a biztonságos globális üzenetküldési megoldások úttörője és Európa vezető szuperalkalmazása új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében. A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.