Videójátékosokra specializált felületet mutat be a Samsung
A Samsung bemutatja a Gaming ajánlatokat. A videójátékokra és a gaming életstílusra szabott felület a hivatalos Samsung webáruházon keresztül, több mint 30 országban, köztük Magyarországon is elérhető.
A platform egy helyen kínál mindent, amire egy gamernek szüksége lehet. A felhasználók könnyedén böngészhetik a játékra optimalizált termékek széles választékát és ugyanezen a felületen akár meg is vásárolhatják a kiválasztott okostelefont, televíziót, gaming monitort, vagy nagy teljesítményű SSD-t. Az egyéni felhasználói igényekhez igazodva a portál számos, játékokkal kapcsolatos tartalmat is kínál: elérhetők kedvezmények, különleges ajánlatok, valamint olyan eszközhasználati ötletek, amelyek még élvezetesebbé tehetik a játékélményt.
A gamerek fele multi-platform játékos, vagyis egynél több eszközt használ játékra, és hetente átlagosan 16 órát tölt online, videó- vagy mobiljátékkal, mutat rá az Accenture* 2021-es tanulmánya** . A kutatásból kiderül, hogy a gamerek az aktív játékidőn felül hetente átlagosan nyolc órányi játékkal kapcsolatos videótartalmat fogyasztanak és hat órát töltenek gamer közösségekben.
Ezekre a felhasználói szokásokra reagálva alakította ki a Samsung a Gaming ajánlatokat, ahol nemcsak az aktuális termékekről és eszközökről szóló információt teszi elérhetővé, hanem nemzetközi szakértői véleményeket is megoszt.
„A videójáték már nem kizárólag egy kikapcsolódási forma, hanem a felhasználók életmódjának meghatározó részévé vált, különösen az Y és a Z generáció esetében – mondta Evelyn Kim, a Samsung Electronics D2C Center ügyvezető alelnöke. – Számos lépést teszünk annak érdekében, hogy a felhasználóknak kiváló játékélményben lehessen része, a kiválasztástól egészen a használatig. Törekszünk arra, hogy olyan környezetet biztosítsunk, amelyben egyszerű eligazodni és élvezetessé válik a játékokkal kapcsolatos termékek megvásárlása is.”
Az oldalon elérhető többek között a nagy teljesítményű Snapdragon 8 Gen 2 chipjével és 5000 mAh akkumulátorral kifejezetten mobiljátékra optimalizált Galaxy S23 Ultra okostelefon, valamint a legújabb Neo QLED TV. Továbbá megtalálható a felületen az Odyssey OLED G9 monitor, amely a 49 colos hajlított OLED képernyőjével magával ragadó felhasználói élményt nyújt, a zökkenőmentes játékélmény eléréséhez pedig a 990 PRO SSD, amely akár 7450 és 6900 MB/s szekvenciális olvasási és írási sebességet biztosít a PlayStation és a DirectStorage PC-játékok gyorsabb betöltéséhez.
Tekintettel arra, hogy a videójátékipar egyike a folyamatosan növekvő ágazatoknak, a Samsung számos tevékenységgel igyekszik biztosítani vezető szerepét, beleértve a játékokkal kapcsolatos termékei és szolgáltatásai versenyképességének erősítését is. A Samsung Gaming ajánlatok elindítása kulcsfontosságú lépés, amely előkészíti az utat a további növekedéshez.
_________________________
*Az Accenture egy globális IT-szolgáltató vállalat, amely üzleti- és stratégiai tanácsadást, szakértői digitális- és technológiai megoldásokat, valamint outsourcing tevékenységeket kínál több mint 7000 ügyfelének világszerte.
**Gaming: The next super platform c. tanulmány, amelyet 2021-ben publikált az Accenture IT-szolgáltató vállalat: https://www.accenture.com/us-en/insights/software-platforms/gaming-the-next-super-platform
Kapcsolódó cikkek
- A Samsung óriáskijelzőjén kel életre az elismert koreai művész alkotása
- A Samsung eddigi legnagyobb televíziójával bővíti QLED portfólióját
- A Samsung bemutatja a 2023-as Smart Monitor termékcsaládját
- Pajzs az internetes zaklatás ellen
- Itt a Samsung víziója egy biztonságosabb jövőért
- Mesterséges intelligencia alapú Samsung monitorok
- A Samsung a történetében először Szöulban rendezi meg a Galaxy Unpacked eseményt
- A jelen kényelmével a tudatosabb jövőt kívánja építeni a Samsung
- Fenntartható ötlet nyert a Samsung és az EdisonKids versenyén
- Galaxy Buds2 Pro fejlesztéssel támogatja a hallási nehézséggel élőket a Samsung
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.