Social Media trendek – 2024. Nincs marketing AI nélkül!
Eldőlt a vita! A digitális marketing területén a mesterséges intelligencia új alkalmazásai forradalmat hoztak, diadalt arattak. Gyorsak, kreatívak, ötletdúsak. A ChatGPT berobbanásától számítva néhány hónap alatt a százszámra megalkotott MI- marketingprogramok egyértelműen bebizonyították a profithozó képességeiket. Az AI-alkalmazások azonban csak a marketingesekkel együtt tudnak fantasztikus eredményt produkálni.
Meg kell tehát tanulni az AI-val dolgozni.
A közösségi média még mindig a legtöbb bevételt hozza a cégek számára. De a leggyorsabban változó világ, melynek követése a siker kulcsa. Mik a legújabb trendek a közösségi média világában?
A Social Media idei őszi, immár 16. nagy találkozójának középpontjában a mesterséges intelligencia alapú megoldások, rendszerek nagyon konkrét, praktikus használata áll. De a social media marketing minden területére kiterjedő forradalmi változásokról is teljes körűen beszámolnak a legjobb digitális marketing szakemberek.
A PP Konferenciaközpont – BKIK éves nagy rendezvényére várják a kkv-vezetőket, tulajdonosokat, döntéshozókat, marketing szakembereket, akik fel szeretnék frissíteni tudásukat a social media eredményes, üzleti célú használata területén.
Részvétel: személyesen Budapesten szeptember 7-én vagy másnaptól videófelvételről 9,5 napon keresztül.
Earlybird díj utolsó napja: augusztus 24.
Részletes program és regisztráció: https://ppkonferencia.hu/konferenciakozpont/social-media-2024/
Kapcsolódó cikkek
- Sikeresebb üzlet – mesterséges intelligenciával
- Rejtett kincsek, a magyar utazók számára! IPW 2023
- Microsoft Inspire: partnerség gyorsítja az AI-transzformációt
- A mesterséges intelligencia már az életünk része – még ha nem is tudunk róla!
- Hazánkban is egyre több orvos munkáját segíti a mesterséges intelligencia
- Online kutatás a mesterséges intelligenciáról
- Mesterséges intelligenciával a tűzkárok ellen
- Háromféle befektetői típust azonosított a mesterséges intelligencia
- Ezekre a készségekre lesz szükségük a munkavállalóknak az MI-korszakban
- Elindult a mesterséges intelligencia által kifejlesztett HELL A.I. gyártása
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Okos klímatechnológia a jövő otthonaiban
A Samsung részt vesz az ISH 2025 rendezvényen, amely március 17. és 21. között zajlik Frankfurtban, és amely a világ vezető szaniter-, fűtési és légkondicionáló (HVAC) ipari szakkiállítása. A vállalat innovatív megoldásokat mutat be, amelyek célja a kényelmet és az összekapcsolhatóságot javítani lakossági és kereskedelmi környezetekben.
A Wolt és a Yettel együttműködése: Mobiltelefonok és tartozékok egy kattintásra
A Yettel új értékesítési csatornát nyitott: elsőként a hazai mobilszolgáltatók közül a Wolt alkalmazásán keresztül is rendelhetők feltöltőkártyás mobiltelefonok, SIM-kártyák és különféle tartozékok a Yettel üzletekből.
A Xiaomi történelmi pénzügyi eredménnyel zárta a 2024-es évet
A Xiaomi Corporation közzétette a 2024. december 31-én zárult pénzügyi évre vonatkozó, auditált konszolidált eredményeit. A Csoport negyedéves bevétele először lépte át a 100 milliárd jüant a 2024. évi negyedik negyedévben, miközben az éves és negyedéves teljesítménye meghaladta a piaci várakozásokat. A Xiaomi éves árbevétele 35%-kal nőtt az előző évhez képest, és elérte a 365,9 milliárd jüant, míg a korrigált nettó nyereség 41,3%-kal, 27,2 milliárd jüanra emelkedett. A 2024 negyedik negyedévében a teljes árbevétel 109 milliárd jüanra nőtt, ami 48,8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, miközben a korrigált nettó nyereség 69,4%-kal, 8,3 milliárd jüanra emelkedett, így jelentősen túlteljesítette a piaci várakozásokat.
6 kreatív tipp a tavaszi fotók tökéletesítéséhez
A tavasz a megújulás időszaka, amikor a természet újjászületik, a fények szelídebbek lesznek, és minden tele van élettel. Ha szeretnéd egyedi módon megörökíteni ezt a gyönyörű évszakot, íme néhány fotózási tipp, amelyeket a HONOR neked válogatott össze:
Az online vásárlások árnyoldala
Az utóbbi években drámaian megnövekedett a bankkártyás visszaélések száma Magyarországon, különösen az online vásárlások terén. Míg a bankok gyorsan reagálnak a problémákra, a csalók egyre kifinomultabb módszereket alkalmaznak az érzékeny adatok megszerzésére és azokkal jogosulatlan tranzakciók végrehajtására. Bár a csalási technikák szinte végtelenek, kevés olyan hatékony megoldás létezik, amely sikeresen csökkentheti a visszaéléseket. A Magyar Nemzeti Bank új technológiája azonban reményt adhat.