Dr. Törőcsik Mária a Magyar Marketing Szövetség életműdíjasa
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) amellett, hogy évente díjazza a legkiválóbb marketing és digitális megoldásokat, a szervezet legfontosabb elismerését, a Tonk Emil Életműdíjat is kiosztja az eredményes szakmai életutak méltatásául. A 2023-as díjazott, Dr. Törőcsik Mária számára Hinora Ferenc az MMSZ elnöke, valamint Dr. Papp-Váry Árpád alelnök nyújtotta át az elismerést a szeptember 14-i Marketing Summit keretében, a Várkert Bazárban.
Az MMSZ Tonk Emil Életműdíja az MMSZ egyik legfontosabb díja, amellyel a szervezet egy kiteljesedett, a marketingszakma egésze érdekében végzett, eredményes szakmai életutat ismer el. Az idei díjazott, Dr. Törőcsik Mária a Pécsi Tudományegyetemen egyetemi tanára, akinek Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke, valamint Dr. Papp-Váry Árpád alelnök nyújtotta át az elismerést az idei Marketing Summit-on, a Várkert Bazárban.
Dr. Törőcsik Mária több évtizede oktat marketinget, marketingstratégiát, vásárlói és fogyasztói magatartást, valamint márkastratégiát a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán. Jól érti a generációk nyelvét, a fogyasztók magatartását, tanácsadó és piackutató cégéhez több tucat ügyfél fordult az elmúlt évtizedekben. Kiemelkedőek a vásárlói és fogyasztói magatartásra, valamint életstílusra és a generációkra vonatkozó kutatásai. A Magyar Marketing Szövetség rendezvényein sok százan hallgatták plenáris előadásait, könyvein keresztül pedig sok ezer emberhez jutottak el gondolatai.
Szakértelme széles körű elismerését jól mutatja, hogy megalakulásakor ő lett az Országmárka Tanács szakmai elnöke, és hosszú éveken át más kiváló szakemberekkel dolgozott az országkép javításán. Tagja a Magyar Marketing Szövetségnek, a Magyar Reklámszövetségnek és a Magyar Tudományos Akadémia Marketingtudományi Albizottságának.
Szeretettel gratulálunk Dr. Törőcsik Máriának életutat átívelő szakmai sikereihez, és további sok lendületet, jó egészséget kívánunk szakmai munkájához!
Kapcsolódó cikkek
- Marketing Summit 2023: márkák, üzlet és mesterséges intelligencia
- Megalakult a Magyar Marketing Szövetség Női Marketing Tagozata
- Rekordot döntött a Marketing Diamond Awards
- 2022-ben is keresik az év legjobb marketing-megoldásait!
- Dr. Fazekas Ildikó kapta a Magyar Marketing Szövetség Életműdíját
- Válságban is megkerülhetetlen lesz a marketing!
- Idén a Várkert Bazárban lesz a Marketing Summit Hungary
- A hazai nagyvállalatok közel fele már az üzleti stratégiájába emelte az ügyfélélményt
- Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
- Lehet-e 2022 az egyensúlykeresés éve?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
A vivo, a világ egyik legdinamikusabban növekvő okostelefon-márkája, most Magyarországra is megérkezett
A magyar piacra lépést a Dunán, a különleges atmoszférát biztosító River Diva rendezvényhajón ünnepelte meg a vivo, ahol a márka hazai partnerei és a vivo európai vezetői, köztük Changjun Li, a vivo európai vezérigazgatója, Daizhong Tian, a vivo ausztriai és magyarországi ügyvezetője, valamint Martin Wallner a vivo ausztriai és magyarországi alelnök, egyedülálló élmény keretében ismertették a vivo új terveit Magyarországon.
MediaMarkt: Rekordköltés várható Black Friday alatt
A Black Friday Magyarországon is az egyik legkiemeltebb vásárlási alkalmak egyike, de a MediaMarkt megbízásából készített legfrissebb kutatás szerint a korábbi évekhez képest átalakult az emberek hozzáállása. A felmérés – amelyet a Publicis Group Hungary finanszírozásával és a PwC kivitelezésével készített a vállalat-, azt mutatja, hogy az akciós árak kereslete továbbra is kiemelkedő, azonban maga a „fekete péntek” már egyre kevésbé bír különleges jelentőséggel.
A Seco Machine Library azonnali forgácsolási adatokat ajánl a felhasználóknak
A Seco bemutatott egy innovatív webalapú eszközt, amely termékspecifikus, azonnali, kiváló minőségű forgácsolási adatokat ajánl az ügyfeleknek a gépadataik alapján. A Seco Machine Library leegyszerűsíti az adott gépekhez megfelelő szerszámok azonosítási, beszerzési és optimalizálási folyamatát.
Januártól a 4iG Csoport 'One' márka alatt egyesíti távközlési kereskedelmi szolgáltatásait
Utolsó szakaszához érkezik a 4iG Csoport távközlési portfóliójának teljes megújítása, illetve egységesítése. A cégcsoport sajtóeseményen jelentette be, hogy 2025. január 1-jétől kivezeti a magyarországi piacról a Vodafone, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech márkákat, és a társaságok ezt követően egységesen One márkanév alatt nyújtják lakossági és vállalati távközlési szolgáltatásaikat.