Új piaccal bővíti porfólióját a GLAMI divatkereső
A GLAMI divatkereső tovább terjeszkedik Európában, a tech cég az olasz Stileo divataggregátor felvásárlása után Lengyelországban is megjelent.
A GLAMI.hu divatkereső anyavállalata, a GLAMI Group bejelentette, hogy októbertől Lengyelországban is elérhetővé teszi szolgáltatásait. A vállalat, amely olyan kulcsfontosságú helyi és nemzetközi e-kereskedelmi partnerekkel dolgozik együtt, mint például az Ecipo, a Modivo, az Answear, a Sportano, a Spartoo vagy a Remix, jelenleg összesen több mint 4300 európai webáruház több mint 15 millió termékét teszi kereshetővé egyablakos rendszerben.
„Az elmúlt néhány évben a GLAMI jelentős beruházásokat hajtott végre a gépi tanuláshoz kapcsolódó intelligens technológiák alkalmazásába, és kiváló eredményeket ért el a hasonlóságon alapuló személyre szabott termékajánlók és a méretezhető tartalomkezelési modellek fejlesztése terén. A Lengyelországba történő megjelenésünkkel mostantól a helyi e-kereskedelmi szereplők számára is elérhetővé válnak ezek a technológiai megoldásaink, amelyek egyébként csak a legtőkeerősebb vállalkozások számára lennének hozzáférhetők” – mondta Igor Smolny, a GLAMI Group piacfejlesztési vezetője.
A csehországi székhelyű GLAMI Group 2013-as alapítása óta folyamatosan indította el szolgáltatásait a közép- és kelet-európai országokban (Csehország, Szlovákia, Olaszország, Görögország, Románia, Magyarország, Horvátország, Szlovénia, Bulgária, Litvánia, Lettország, Észtország, Törökország, Spanyolország), majd 2022-ben felvásárolta az olasz piac vezető divataggregátor oldalát, a Stileot.
„Azon dolgozunk, hogy a következő hónapokban még több új partner csatlakozzon platformunkhoz tovább gyorsítva ezzel a GLAMI növekedését. A lépés jól illeszkedik hosszú távú stratégiánkhoz, amely szerint célunk Európa legjobb és legelismertebb online divatkereső platformjának felépítése” – nyilatkozta Ján Kešelák, a GLAMI Group vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb magyar cég állhat át a négynapos munkahétre
- A GLAMI divatkereső az AI segítségével teszi kereshetővé a fenntartható divatcikkeket a webshopok kínálatában
- Frissített ötéves tervet terjeszt a közgyűlés elé a Delta Technologies Nyrt.
- Javították a Magyar Telekom hitelkockázati besorolását
- Változás a Magyar Telekom felsővezetésében
- Új kereskedelmi igazgató a CETIN Hungary Zrt.-nél
- A Xiaomi 2023 második negyedéves korrigált nyeresége 147%-kal, 5,1 milliárd jüanra nőtt
- A Lenovo negyedéves bevétele 24 százalékkal esett
- Magyar szakember a Schneider Electric régiós vezetésében
- A Magyar Telekom 2023. második negyedéves és első féléves eredményei
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra platina minősítést szerzett a Bridgestone
A Bridgestone EMEA 2024-ben már a negyedik egymást követő évben nyerte el a vezető globális fenntarthatósági értékelő platform, az EcoVadis legmagasabb, „platina” minősítését, amellyel a világszerte értékelt mintegy 130 000 vállalat közül a legjobb egy százalékba került.
Új fejezet a Galaxy AI fejlesztéseinek történetében
A Samsung új szintre emeli a mobilélményeket a Galaxy eszközök mesterséges intelligenciával támogatott személyre szabhatóságával. Az adatvédelemre épülő One UI 7 szoftverfrissítés és az új Now Bar funkció a hatékonyság mellett könnyebben kezelhető mindennapokat is ígér. Az AI-alapú újítások pedig úgy segíthetnek a felhasználóknak, hogy közben megőrzik a személyes adataik biztonságát.
Tekintélyes terjedelemmel debütált a jubileumi kiadvány: bemutatták a 30. Logisztikai Évkönyvet
December 16-án az UniZone BGE Hallgatói Centrumban debütált a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) jubileumi Logisztikai Évkönyve, amely a hazai logisztikai szektor egyik legmagasabb szintű tudományos szakmai kiadványa. Az MTA által DOI-számmal is ellátott idei kötetben, ez évben több mint 400 oldal terjedelemben, összesen 27 tanulmány kapott helyet.