Az Emirates és az Apple együttműködik
Az Emirates egy évvel ezelőtt indította el innovatív technológiai együttműködését az Apple vállalattal, amelynek keretében valamennyi légiutas-kísérője egyedi Emirates-alkalmazásokkal konfigurált iPhone vagy iPad készüléket kap munkájához. A kezdeményezés nem csupán a professzionális utaskiszolgálásban és a hatékonyabb távoli segítségkérésben, de a továbbképzésben is támogatja az utaskísérő személyzetet.
Az Emirates légiutas-kísérőinek munkáját segítő specifikus applikációk kifejezetten az Apple okoseszközeire lettek fejlesztve. Az egyik ilyen alkalmazás például a Business osztályon segíti az étel-előrendelések áttekintését a gyors és pontos kiszolgálás érdekében. Ezen keresztül tudják ellenőrizni az utasok Skywards-státuszát és profilját is – amelyben például az étkezési- és italpreferenciák szerepelnek –, így a légiutas-kísérők pontos és valós idejű utas-információkat látnak.
Egy másik alkalmazás használatával az utaskísérő személyzet hozzáférhet a percre pontos repülési adatokhoz és az utasnévsorhoz, nyomon követheti az üléshelyek változásait. Az applikációk révén az utaskísérők gyorsan kapcsolatba léphetnek a 0-24 órában készenlétben lévő, speciálisan képzett dubaji szakértői csapattal, egyszerűen elérhetik a frissített üzemeltetési kézikönyveket, nem mellékesen pedig a továbbképzésekben is használhatóak, különböző mikrotanulási modulok formájában.
Az utas-, az utaskísérő- és a repülési adatok biztonságának maximális védelméről az Apple iparágvezető biztonsági rendszere és további biztonságtechnikai intézkedések gondoskodnak.
Kapcsolódó cikkek
- A Telekomnál szeptember 23-tól elérhetők az Apple új termékei!
- 9,7 hüvelykes, megfizethető árú iPad a Telenornál
- Nem forgalmazza többé az Apple az első generációs iPad minit
- Növekvő iPhone, csökkenő iPad eladások
- Kína Tim Cook jóváhagyásával ellenőrzi az Apple termékeit
- Néhány nap múlva érkeznek az új iPadek
- Még márciusban debütál az Office iPad verziója
- Rekordot döntött az Apple az ünnepi időszakban
- Már 80%-os az iOS 7 elterjedtsége
- Meghétszereződött az iOS 7 készülékek aránya
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.