Ismét a világot megváltoztató cégek között a Schneider Electric
A Schneider Electric is szerepel a Fortune magazin idei „Change the World” listáján, amely az üzleti stratégiájuk és működésük révén leginkább pozitív társadalmi és környezeti hatásokat kifejtő vállalkozásokat rangsorolja.
A Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat már negyedik alkalommal szerepel a Fortune listáján, amit idén szeptember végén mutattak be. A magazin a mérhető társadalmi hatás, az üzleti eredmények és az innováció mértéke alapján értékeli a jelölteket.
A Fortune minden évben keresi az új, a közelmúltban nagy hatást kifejtő vállalatokat, több hónapot szentelve a jelöltek felkérésére és értékelésére. A magazin újságíróiból álló csapat ezután önállóan vizsgálja meg az egyes jelölteket. A végső listát a Fortune szerkesztői állítják össze a magazin saját tudósításai és elemzései alapján.
A „Change the World” listán való szereplés a legújabb a számos elismerés és díj közül, amelyeket a Schneider Electric minden évben kiérdemel a környezeti, társadalmi és irányítási (ESG) területen nyújtott teljesítményéért. Ezek együttesen tükrözik a vállalat tartós elkötelezettségét nem csak a fenntarthatóság, de olyan innovatív termékek és szolgáltatások nyújtása mellett is, amelyek segítenek a cégeknek, egész iparágaknak, a kereskedelmi és lakóépületek üzemeltetőinek, valamint egész gazdaságoknak abban, hogy energiahatékonyabbá és rugalmasabbá váljanak, világszerte megváltoztatva ezzel az emberek életét.
Kapcsolódó cikkek
- Úttörő megoldást vetett be a Schneider Electric és az Aeven
- Az adatközpontok új korszakát hozza el a STACK és a Schneider Electric együttműködése
- Az MI támogatására optimalizált adatközpontok kialakításához nyújt segítséget a Schneider Electric
- Akár 70 százalékkal is csökkenteni lehetne az irodaépületek szén-dioxid-kibocsátását
- MI-vel teszi hatékonyabbá és fenntarthatóbbá a cégek működését a Schneider Electric
- Összefogott a Schneider Electric és a SUEZ
- A helyi infrastruktúrát is fejleszti a Schneider Electric Dunavecsén
- A Schneider Electric szolgáltatásával erősödhet a kiberbiztonság a gyártóknál
- Ár és elérhetőség alapján választanak villanykapcsolót a magyarok
- Újdonságokkal tér vissza a Schneider Electric „zöld” versenye
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.