Díjnyertes oktatóprogram segít a matekban most már az általános iskolásoknak is
Immár nem csak a középiskolás és egyetemi tananyagok érhetőek el a többszörösen Év honlapja-díjat nyert e-learning platform tanulási felületein. Elindult az általános iskolásokat segítő felső tagozatos tananyag, ami a tesztidőszakban ráadásul ingyenesen hozzáférhető.
A többszörös Év honlapja-díjas magyar fejlesztésű e-learning platform, a mateking.hu mostantól a felső tagozatos általános iskolásoknak és a központi gimnáziumi felvételire készülőknek is segít abban, hogy a matek végre ne ne okozzon gondot. Az újdoságot tesztidőszakban ingyenesen próbálhatják ki a tanulók.
Nemrég kezdődött el az új tanév, és valószínűleg rengeteg család szembesült azzal, hogy a gyerekek nyáron sokmindent elfelejtettek, és korrepetálásra, plusz gyakorlásra van szükségük. A matematikával ráadásul rengeteg diáknak gyűlik meg a baja, és sokszor a szülők sem tudnak segíteni a feladatokban. A matekkal küzdő diákoknak jelenthet nagy segítséget egy olyan gyakorlási lehetőség, amit bármikor, bárhol előkaphatnak és tanulhatnak kedvük szerint akár egyedül is.
Új időszámítás a matekoktatásban
„A 200 ezernél is több felhasználóval rendelkező mateking.hu oktatatási platform eddig csak a középiskolások és egyetmisták életét könnyítette meg, most viszont az általános iskolások (és szüleik) is fellégezhetnek, mert végre elkészült az általános iskolai tananyag-csomag is. Úgy döntöttünk, hogy a tesztidőszak alatt ingyenesen elérhetővé tesszük a teljes 5. 6. 7. és 8. osztályos tananyagot, valamint a központi gimnáziumi felvételi felkészítő anyagot is. Több mint három éve várunk erre a pillanatra, ugyanis a járvány első hulláma során, egyértelművé vált, hogy szükség van az általános iskolás matekingre. Akkor teljesen ingyenessé tettük a teljes középiskolai anyagot, és hónapokon keresztül több tízezer diák tanult belőle. De sajnos az általános iskolásoknak akkor még nem tudtunk segíteni. Így hát elhatároztuk, hogy megcsináljuk.
Az 5-7 perces epizódokat kimondottan úgy alakítottuk ki, hogy ne legyen megterhelő egy általános iskolásnak, valamint teletömtük vizuális elemekkel, hogy könnyen fenntartsuk a kisebbek és a kamaszok figyelmét is“ – mondta el Mosóczi András matematika tanár, a mateking.hu e-learning platform alapítója.
Mitől más a Mateking-matek?
A mateking csapata azt tűzte ki célul, hogy a „matekmumust“ felszámolják, vagyis a diákok számára megmutassák a matektanulás lehet könnyű szórakozás.
„Célunk, hogy olyan oktatási anyagot tegyünk le az asztalra, amitől a jövő generációja akár két jeggyel jobb eredményt érhet majd el a matekérettségin. Bennünket az lelkesít és az hajt, hogy minél jobb oktatási programot rakjunk össze, amit szeretettel használnak a tanulók“ – teszi hozzá Mosóczi András.
Az általános iskolások a tesztidőszak alatt ingyenesen próbálhatják ki a jelenleg elkészült 500-nál is több nekik szóló epizódot.
Kapcsolódó cikkek
- Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- A kreativitás új dimenziói: két új kategória ’Az Év Honlapja’ pályázaton
- Tud róla az ügyfeled, hogy követi a weboldalad?
- 2023-ban immár 22. alkalommal indul 'Az Év Honlapja' pályázat!
- A digitalizáció soha nem érhet véget
- Az NMHH az internet „vörös lámpás” negyedét elemezte
- Az online platformokról elérhető tudás összegzésére törekszik az NMHH új honlapja
- Frissítette arculatát a GLAMI divatkereső
- Tájékoztató weboldal a vármegye- és országbérlet előnyeiről
- Ezekre a webcímekre figyeljen, ha nem akarja, hogy átverjék
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.