Új globális stratégiaalkotási eszközök a Rakuten Viber jóvoltából
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetváltás, valamint a hangalapú kommunikáció globális vezetője egy új üzleti eszközcsomagot indít útjára kis- és középvállalkozások számára.
Azzal, hogy bevezetésre kerülnek az egyre inkább változatos üzleti megoldások, a szuperalkalmazás egy kommunikációs csomópontot jelenthet a vállalkozások széles körének. Ennek a gyakorlati megvalósulása a vállalatok marketingcéljainak támogatásában lesz megfigyelhető, illetve abban, hogy a helyi felhasználók minél jobban fel tudják fedezni az elérhető szolgáltatásokat.
Az online vásárlók 60%-a elhagyná azokat a márkákat, amik a kínált tartalom személyre szabására nem képesek. Ahhoz, hogy a vállalkozások képesek legyenek alkalmazkodni az irányukba támasztott elvárásokhoz, jó megoldás lehet, ha elkezdik azokat az üzenetküldő alkalmazásokat használni, amiket az ügyfeleik preferálnak. Ez kiváló módja lehet annak, hogy személyre szabott felhasználói élményt tudjanak nyújtani. Önmagában csak az Android rendszereken, a maga több, mint 1 milliárd letöltésével, a Viber a vállalkozásokat a potenciális ügyfelek széles körének képes bemutatni. Egyre nagyobb a kereslet az alkalmazáson belül az olyan interakciók iránt, amik a márka és annak felhasználói között történnek, ennek elősegítéséhez pedig a Viber kibővítette az eszköztárát. Ezzel a megoldással a vállalkozások segítséget kaphatnak az új ügyfelek hatékony eléréséhez, hűségük kiépítéséhez, majd megőrzéséhez, és az eladások számának növeléséhez.
A már említett üzleti eszközcsomag felületén az első megoldás a fentebb taglalt célkitűzések eléréséhez egy olyan önkiszolgáló kommunikációs központ lesz a kis- és mikrovállalkozások számára, ahol kényelmesen kapcsolatba léphetnek a helyi ügyfeleikkel, és kezelhetik a tőlük beérkező kérdéseket. Ezek mellett a platform azt is lehetővé teszi, hogy a vállalkozások jobban felfedezhetőek és láthatóbbak legyenek, valamint az értékesítéseik számát is tudják növelni. A felhasználók könnyedén megtalálhatják az üzleti vállalkozásokat a Viber keresőfelületén, vagy egy adott linkre kattintva is meg tudják ezt tenni. Így képesek lesznek felfedezni az adott márka profilját, és beszélgetést is tudnak kezdeményezni. A vállalkozók lehetőségei is bővülnek, hiszen a platform segítségével el tudják választani az üzleti és a személyes beszélgetéseket, ezzel pedig képesek lehetnek növelni az ügyfelek elkötelezettségét, valamint a növekedésüket is elő tudják segíteni.
A Viber új önkiszolgáló üzleti fiókjai már nem csupán gondolati síkon léteznek; elérhetőek Görögországban és a Fülöp-szigeteken is, hamarosan pedig további országokban is debütálnak. A piaci visszajelzések alapján hamarosan olyan személyre szabott árazási tervek is elérhetőek lesznek, amelyek az ingyenes, kezdeti önkiszolgáló üzleti megoldások csoportját bővítik.
„Az üzleti portfóliónk bővítésével elkötelezettek vagyunk amellett, hogy az általunk kínált megoldásokat személyre szabjuk, méghozzá úgy, hogy azok minden vállalkozás egyedi igényeit ki tudják elégíteni, méretüktől függetlenül” – fogalmazott Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételi vezérigazgatója. „A küldetésünk tiszta és világos: személyre szabott szolgáltatásokat nyújtani minden vállalkozás számára, méretétől függetlenül. Azoknak a vállalatoknak, amelyek a növekedést tűzték ki célul, olyan megoldásokat kínálunk, amik közvetlenül az alkalmazáson belül lehetőséget nyújtanak ehhez. A Viber mint növekedési partner segítségével a vállalkozások egy olyan kommunikációs platformra tehetnek szert, aminek használatával képesek lesznek leküzdeni azokat a kihívásokat, amik üzleti tevékenységük során merülnek fel.”
Kapcsolódó cikkek
- Magyar márkanagykövetet választott a Viber
- Diákoknak és tanároknak is jó választás a Viber
- Így készülnek a magyarok az augusztus 20-i hétvégére
- Így tartsd a kapcsolatot a közönségeddel, anélkül, hogy túlterhelnéd őket
- A mindent kézben tartó esküvőszervező
- A Rakuten Viber és a Spotify egyesíti erőit
- A Viber új funkciót vezet be az alkalmazás tárhelyének csökkentésére
- A busójárás inspirálja a Vibert a digitális hagyományőrzésre
- Mit várhatnak a magyar márkák és felhasználók a Vibertől 2023-ban?
- Új chatbotjával szabadítja fel a mesterséges intelligencia képességeit a Viber
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.