Meglepő döntést hozott a Vodafone
A várakozásokkal ellentétben a Vodafone Magyarország a KSH fogyasztói árindex alapján meghatározott inflációkövető 22,01 százalékos díjkorrekció helyett jelentősen kedvezőbb, mindössze 15,4 százalékos díjkorrekciót alkalmaz a publikus tarifákat használó lakossági és kisvállalati ügyfelek havi előfizetési díjainak esetében. A vállalat emellett bejelentette, hogy ezen ügyfelek számára nyújtott egyes kedvezmények mértéke is 15,4 százalékkal emelkedik majd 2024 márciusától. Az érintett ügyfelek a decemberi számlalevelekkel együtt kapnak hivatalos tájékoztatást a tarifákat és a kedvezményeket is érintő díjváltozásról.
Az elmúlt hónapok kedvező gazdasági hatásainak köszönhetően - így az infláció csökkenése, vagy a hírközlési szolgáltatókat terhelő közműadó, illetve a távközlési pótadó fokozatos kivezetése –, továbbá az ügyfelek anyagi terheinek mérséklése érdekében váratlan lépést tett a Vodafone Magyarország. A vállalat ugyanis a várakozásokkal ellentétben az előző évi fogyasztói árindex – a díjkorrekció tárgyévét megelőző naptári év augusztus 31. napja és az azt megelőző naptári év szeptember 1. napja közti időszak átlaga – alapján számított 22,01 százalékos díjkorrekció helyett kedvezményes, 15,4 százalékos díjkorrekciót alkalmaz majd a publikus tarifákat használó lakossági és kisvállalati ügyfelek havi előfizetési díjában.
Most először fordul majd elő, hogy az inflációkövető díjkorrekciót a szolgáltató nem a januári, hanem a 2024 márciusi előfizetői számlákban aktiválja majd. Ráadásul a vállalat a díjkorrekcióval megegyező mértékben, azaz 15,4 százalékkal növeli a lakossági és a kisvállalati szegmensben az előfizetők által igénybe vehető egyes kedvezmények mértékét is. Mindezeknek köszönhetően a Vodafone Magyarország éves szinten közel 40 százalékkal mérsékli a lakossági és kisvállalati ügyfelek anyagi terheit a 22,01 százalékos automatikus díjkorrekcióhoz képest.
A Vodafone a hazai távközlési szolgáltatók közül elsőként reagált a külső gazdasági tényezők kedvező alakulására.
Kapcsolódó cikkek
- A tanévkezdést támogatja a Vodafone új akciója
- Húszszázalékos kedvezménnyel érhető el a Vodafone legnépszerűbb tarifacsomagja
- Korlátlan belföldi mobilinternetet kínál az új Mobilnet XXL díjcsomag
- Életműdíjas színművész tűnik fel a Vodafone Anyák napi videójában
- Erősíti otthoni kínálatát a Vodafone Magyarország
- Tesztelték a hazai szolgáltatók hang- és adatszolgáltatásainak teljesítményét
- A megnövekedett adatigényhez igazítja lakossági mobilinternet portfólióját a Vodafone
- Ismét lehet jelentkezni a Vodafone Alapítvány innovációs pályázatára
- Online útmutató, hogy jól segíthessünk
- Idősotthonoknak adományoz tableteket és okostelefonokat a Vodafone
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.