Már a MagNet Banknál is fizethet Apple Pay-jel
A friss szolgáltatás bevezetésével nem csak egy új, biztonságos, kényelmes fizetési mód vált elérhetővé a MagNet Bank ügyfelei számára Apple készülékeikkel, hanem egyúttal a sikeresen végrehajtott kártya digitalizációval egy olyan, az Edisonplatform program által díjazott szervezet munkáját támogathatják a bank pénzén, amely a hátrányos helyzetű gyermekek digitális felzárkóztatásáért dolgozik.
2023. november 14-én a MagNet-re jellemző támogatási programok tárházához csatlakozott a kártya digitalizációhoz kötött PayPlus Program is. Ennek keretén belül minden egyes első, ügyfél által kezdeményezett sikeres kártya digitalizálása után a közösségi pénzintézet egyenként automatikusan 300 forinttal segíti a BAGázs Egyesület munkáját.
A betéti kártyák első digitalizálása után járó jutalom minden birtokolt kártyára vonatkozik, ebből kifolyólag a több bankkártyával rendelkező ügyfelek megsokszorozhatják a szervezetnek juttatott támogatási összegüket. A Bank azt reméli, hogy bankkártyás ügyfelei aktívak lesznek a digitalizációban, és ezáltal többmillió forintot adományozhat erre a fontos ügyre.
Közösségi szavazással a digitális felzárkóztatásért
A közösségi döntési folyamatába a Bank ezúttal nem ügyfeleit, hanem munkatársait vonta be. A szavazásra bocsátott szervezetek kiválasztásához pedig az Edisonplatform szakértelmét hívta segítségül, így az általuk javasolt, és jó szívvel ajánlott társadalmi szervezetek közül választotta ki a pénzintézet munkavállalói közössége a nyertes szervezetet. A MagNet ügyfelek dolga mindössze annyi, hogy sikeresen digitalizálják a kártyájukat, és a támogatás garantált.
MagNet támogatási programok
A MagNet támogatási programjai egytől-egyig digitális felületeiken zajlanak, az ügyfelek a NetBank felületükön tudják az egyes támogatási döntéseiket beállítani. A támogatásban részesülő szervezetek tevékenységeiket tekintve pedig széles spektrumot fednek le a környezetvédelemtől a társadalmi ügyek felkarolásáig.
Erős Barbara – a Bank Társadalmi Hatás és Közösségi Kapcsolatok terület-vezetője szerint: “A most induló MagNet PayPlus Program a digitalizációs törekvéseket helyezi kiemelt fókuszba, nem csak a bank, hanem a választott társadalmi szervezet tekintetében is. A digitális világból kiszoruló és ezáltal életút, tanulási és karrier hátrányba kerülők megsegítésére hívtuk életre a programot.
A Programban időszakonként szavazás útján cserélődnek majd a jövőben a szervezetek. A BAGázs Közhasznú Egyesület a mobilfizetés bevezetését követő 3 hónapban lesz kedvezményezettje az addigi sikeres kártyadigitalizációkból gyűlt összegnek. Bízunk benne, hogy ügyfeleink élnek a mobilfizetés adta lehetőséggel, és ezáltal sok támogatást juttathatunk a BAGázs Egyesület részére.“
Két – MagNet betéti kártyákat érintő – program a fontos célokért!
A Bank 2010. óta futó Segítő Bankkártya Programja a fizikai kártyás vásárlások összegének egy részét támogatásként az ügyfél által választott társadalmi szervezetnek adja. A mobilfizetésre ösztönző PayPlus Program ezen nem változtat: természetesen a MagNet Bank ügyfelei továbbra is élhetnek a Mastercard betéti kártyáikhoz kapcsolt támogatási lehetőséggel is: a Segítő Bankkártyáikhoz beállított civil kezdeményezettnek juttatott támogatás az Apple Pay-jel elvégzett mobilfizetések során is érvényesül.
Különleges ügyféljogok
A MagNet Bank értékalapú, közösségi filozófiája – a piacon unikálisan –, a pénzügyi szolgáltatásokhoz kapcsolt átfogó támogatási programokban is megmutatkozik: a pénzintézet ügyfeleit különleges ügyféljogokkal ruházza fel, amely jogokkal élve: az ügyfelek a számlanyitástól, a számlavezetésen, hitelfelvételen és betétlekötésen át az egyszerű hétköznapi bankkártya használatig a pénzügyi szolgáltatások számos területén rendelkezhetnek: akár a számlavezetési díjuk mértékéről, a banki nyereség egy részének szétosztásáról, vagy hogy a pénzintézet melyik hitelfelvevőt, vagy társadalmi szervezetet segítse fontos, világjobbító céljuk elérésében.
Kapcsolódó cikkek
- Az Ingenico megkezdte a hűségprogramok Apple Pay támogatásának integrálását
- Így demokratizálta a fintech megoldásokat az OTP Mobil
- K&H: több mint 250 százalékos többlet az okoseszközös megoldásoknál
- K&H: a mamutok is beszálltak a készpénzellenes háborúba
- Együttműködési szándéknyilatkozatot írtak alá a V4 Smart Platform hazai iparági partnerei
- Az MKB Bank megújította androidos mobilfizetési szolgáltatását
- Az Apple Pay mobilfizetési szolgáltatás már az MKB Bank ügyfelei számára is elérhető!
- Strandbelépők mobilfizetéssel
- Tovább bővül a mobilfizetéssel elérhető kulturális és turisztikai attrakciók sora
- Már a Szentendrei Skanzenben is sorban állás nélkül lehet belépőjegyet venni
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.