A Microsoft mesterséges intelligencia megoldásával növeli hatékonyságát a Schneider Electric

forrás: Prím Online, 2023. november 28. 16:01

A generatív mesterséges intelligencia (MI) kínálta lehetőségeket is kihasználja a Schneider Electric, hogy hatékonyabbá tegye működését és az új megoldások kifejlesztését. A vállalat törekvéseit a Microsoft Azure OpenAI megoldásával támogatja. 

A Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat a generatív mesterséges intelligencia képességeit is beveti belső működésének átalakítása érdekében, illetve azért, hogy még jobban megfelelhessen ügyfelei igényeinek. 

 

A vállalat és a Microsoft között régóta fennálló együttműködés alapjaira építve a Schneider Electric a Microsoft Azure OpenAI-t alkalmazza olyan megoldások kifejlesztéséhez, amelyek algoritmusokat használnak fel szöveg, kód és más típusú tartalmak generálására. Ez lehetővé teszi a Schneider Electric számára, hogy újratervezze a különböző működési folyamatait, ésszerűsítse az időigényes feladatokat, optimalizálva ezáltal az erőforrások elosztását és növelve a sebességet és a hatékonyságot. Emellett a vállalat a termékfejlesztés területén is hasznosítja a generatív mesterséges intelligenciát.

 

 

A technológia alkalmazásának eddigi főbb eredményei:

• Resource Advisor Copilot – a Microsoft Azure OpenAI támogatásával a nagy nyelvi modell (Large Language Model) technológiát használva a Schneider Electric megalkotta a Copilotot. A Copilot adatelemzéssel, vizualizációval, döntéstámogatással és teljesítményoptimalizálással, valamint a bonyolult iparági ismeretek és a Resource Advisor rendszerinformációk zökkenőmentes feldolgozásával segíti az ügyfeleket.

• Jo-Chat GPT – a Microsoft Azure OpenAI szolgáltatáson alapuló belső használatra fejlesztett, párbeszédre képes digitális asszisztens, amely lehetővé teszi az alkalmazottak számára, hogy biztonságos módon hasznosíthassák a generatív MI képességeit.

• Finance Advisor – párbeszédre képes digitális asszisztens, amely hatékonyan támogatja a pénzügyi szakemberek munkáját és a szabályszerű és időben történő döntéshozatalt.

• Knowledge Bot – párbeszédre képes digitális asszisztens, amely segíti az ügyfélszolgálati munkatársakat az ügyfelek kérdéseinek pontos információk alapján történő megválaszolásában.    

• Párbeszéd alapú keresés – szemantikus keresési képesség segítségével természetes beszélgetéshez hasonlóan segíti az ügyfeleket az általuk keresett termékek megtalálásában. 

 

A Schneider Electric tervei között szerepel a Github Copilot integrálása is, hogy tovább javítsa az ajánlatkészítési folyamatokat és műveleteket, valamint a Sales Copilot alkalmazása az értékesítést végző munkatársak támogatására. 

 

„A generatív mesterséges intelligencia alapjaiban változtatja meg az üzleti környezetet és mi eltökéltek vagyunk, hogy befektessünk ebbe a technológiába. A generatív MI már eddig is lehetővé tette számunkra, hogy növeljük a hatékonyságunkat, és tökéletesen illeszkedik a fenntarthatóságra összpontosító innováció iránti elkötelezettségünkhöz” – hangsúlyozta Philippe Rambach, a Schneider Electric mesterséges intelligencia alkalmazásáért felelős vezetője.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program

A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz. 

2024. november 17. 15:29

Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia

Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől. 

2024. november 17. 13:44

A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása

A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.

2024. november 17. 11:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06