Az autóiparban is úttörő technológiát villant a Hisense
Három innovációs díjat zsebelt be a Hisense a 2024-es CES kiállítás előzetes elismerései közül. A szakmai zsűri az audio és videó alkatrészek kategóriájában díjazta a márka UX mini-LED ULED szériájának legújabb tagját, az óriásképernyős, több mint 40 ezer fényerő-szabályozott zónával rendelkező 110UX tévémodellt. Elismerték még a vállalat első autóipari megoldását, a járművekbe épített vetítőrendszerét és kiemelték a Hisense beépíthető, okos funkciókkal ellátott mosogatógépét is.
Január elején kezdődik a világ legnagyobb fogyasztási elektronikai kiállítása Las Vegasban, a 2024-es CES, ahol a vezető elektronikai és háztartásigép-gyártók bemutatják legújabb innovációikat. A CES mögött álló Consumer Technology Association (CTA) minden évben díjazza a legjobb innovációkat, a Hisense megoldásai idén három elismerést is kaptak.
279 centis óriásképernyő, soha nem látott fényerő
Tíz év kutatási és fejlesztési munkája áll a Hisense úttörő Mini-LED X technológiája mögött, amely a márka legújabb csúcs mini-LED ULED tévémodellje, a 110UX esetén is garantálja az extrém részletgazdagságot: az ULED X funkcióval ellátott készülékek extra fényerőt és szinte már kísérteties fekete árnyalatokat kínálnak. A 110 colos, 279 centis képernyő új szintre emeli a tévézést, ugyanis több mint 40 ezer fényerő-szabályozott zónával rendelkezik, ezért a legapróbb részleteket is felfedi. A technológiája révén a modell akár 10 000 nit fényerőt is biztosíthat, jelentősen növelve a kontrasztot és a dinamikatartományt.
Forradalmi belépő az autóiparba
Az új tévémodell fejlesztése mellett a Hisense az autóiparban is nagyot lépett az elmúlt időszakban: az első, járművekbe épített kivetítőrendszerében mutatja be a legkorszerűbb kijelző-technológiáját. A márka zökkenőmentesen integrálja a nagy teljesítményű lézeres holografikus kijelzőjét, a panorámavetítő-kijelzőjét és a külső világítást érintő kivetítőrendszerét, így fokozza az interakciót az összekapcsolt, intelligens járművek között.
Automatikusan adagolja a mosogatószert
A vállalatcsoport évek óta fejleszti a Hisense márka háztartási gépeit, így globális szinten értékesít például mikrohullámú sütőket, hűtőket és mosógépeket is, a technológiát tekintve pedig sokat dolgoznak az okosfunkciókon. A CES szakmai zsűrije a cégcsoport legújabb intelligens mosogatógépét is díjazta az okos kialakításáért és funkcionalitásáért. A beépíthető készülék számos különleges funkciót kínál, így például bepakolás után automatikusan felméri és magától adagolja a szükséges mosógatószermennyiséget.
A Hisense díjnyertes technológiai megoldásai a 2024-es CES kiállításon debütálnak január 9-12 között Las Vegasban.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG életmód-megoldásai a MI segítségével javítják a felhasználói élményt
- Rekordmennyiségű innovációs díjat nyert el az LG a közelgő 2024-es CES-en
- Kopogtatnak a jövő okos háztartási gépei
- Innovációs Díjakkal ismerték el a Samsungot a jövő újragondolásáért
- Megérkeztek a Hisense új tévé-készülékei a magyar piacra
- IFA 2023: csúcsminőségű termékeket és technológiát villantott a Hisense
- Újabb EISA-díjakat húzott be a Hisense
- Új hangprojektort dobott piacra Hisense
- Történelmi csúcsra értek tavaly a Hisense tévéeladásai
- Majdnem minden háztartásban van tévé, erre használjuk a legtöbbet
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
Könnyed kialakítással és fejlett funkciókkal érkezik az új HONOR okosóra
Decemberben Magyarországon is kapható lesz a HONOR legújabb okosórája, a HONOR Watch 5, amely a modern technológia és a kecses dizájn kiváló ötvözete. A 35 g súlyú, mindössze 11 mm vastagságú óra könnyű és kényelmes, így egész nap lehet viselni. Az 1,85”-os színes AMOLED kijelző 390x450 pixeles felbontással és 340 PPI-vel támogatja a teljes képernyőt lefedő érintéses működést, élénk vizuális élményt nyújtva amellett, hogy kifejezetten fluid a 60Hz-es képfrissítésnek köszönhetően.
A ViewSonic új szintre emeli a konzolos játékélményt
A ViewSonic Corp., a vizuális megoldások egyik globálisan vezető vállalata bemutatja két új projektorát – az X1-4K Prót és az X2-4K Prót. A még jobb konzolos játékélményre tervezett projektorok QHD (1440p) felbontású képet nyújtanak villámgyors 120 Hz-es frissítési gyakorisággal, ultra sima játékélményt és részletes vizuális megjelenítést biztosítva egy 100 hüvelyknél is nagyobb képernyőn. A natív 4K-s UHD vizuális teljesítményt kiegészítő, beépített Harman Kardon hangsugárzók mozi minőségű hangzást nyújtanak, míg az integrált Google TV zökkenőmentes hozzáférést biztosít számos streaming lehetőséghez, valóban lenyűgöző és mindent magába foglaló otthoni szórakoztatási élményt teremtve.
Igényes és strapabíró órák a japán márkától
A Casio karóra részlege idén ünnepli 50 éves fennállását. A márka továbbra sem fogyott ki az újdonságokból, ennek ékes példája a legújabb GM-2110-es széria. „Ez az öt lenyűgöző modell a nyolcszögletű lünettával, vibráló színű fém számlapokkal a stílus és a rugalmasság határait feszegeti” – hangsúlyozta Nagy Sándor, a Casio termékmenedzsere.