Az autóiparban is úttörő technológiát villant a Hisense
Három innovációs díjat zsebelt be a Hisense a 2024-es CES kiállítás előzetes elismerései közül. A szakmai zsűri az audio és videó alkatrészek kategóriájában díjazta a márka UX mini-LED ULED szériájának legújabb tagját, az óriásképernyős, több mint 40 ezer fényerő-szabályozott zónával rendelkező 110UX tévémodellt. Elismerték még a vállalat első autóipari megoldását, a járművekbe épített vetítőrendszerét és kiemelték a Hisense beépíthető, okos funkciókkal ellátott mosogatógépét is.
Január elején kezdődik a világ legnagyobb fogyasztási elektronikai kiállítása Las Vegasban, a 2024-es CES, ahol a vezető elektronikai és háztartásigép-gyártók bemutatják legújabb innovációikat. A CES mögött álló Consumer Technology Association (CTA) minden évben díjazza a legjobb innovációkat, a Hisense megoldásai idén három elismerést is kaptak.
279 centis óriásképernyő, soha nem látott fényerő
Tíz év kutatási és fejlesztési munkája áll a Hisense úttörő Mini-LED X technológiája mögött, amely a márka legújabb csúcs mini-LED ULED tévémodellje, a 110UX esetén is garantálja az extrém részletgazdagságot: az ULED X funkcióval ellátott készülékek extra fényerőt és szinte már kísérteties fekete árnyalatokat kínálnak. A 110 colos, 279 centis képernyő új szintre emeli a tévézést, ugyanis több mint 40 ezer fényerő-szabályozott zónával rendelkezik, ezért a legapróbb részleteket is felfedi. A technológiája révén a modell akár 10 000 nit fényerőt is biztosíthat, jelentősen növelve a kontrasztot és a dinamikatartományt.
Forradalmi belépő az autóiparba
Az új tévémodell fejlesztése mellett a Hisense az autóiparban is nagyot lépett az elmúlt időszakban: az első, járművekbe épített kivetítőrendszerében mutatja be a legkorszerűbb kijelző-technológiáját. A márka zökkenőmentesen integrálja a nagy teljesítményű lézeres holografikus kijelzőjét, a panorámavetítő-kijelzőjét és a külső világítást érintő kivetítőrendszerét, így fokozza az interakciót az összekapcsolt, intelligens járművek között.
Automatikusan adagolja a mosogatószert
A vállalatcsoport évek óta fejleszti a Hisense márka háztartási gépeit, így globális szinten értékesít például mikrohullámú sütőket, hűtőket és mosógépeket is, a technológiát tekintve pedig sokat dolgoznak az okosfunkciókon. A CES szakmai zsűrije a cégcsoport legújabb intelligens mosogatógépét is díjazta az okos kialakításáért és funkcionalitásáért. A beépíthető készülék számos különleges funkciót kínál, így például bepakolás után automatikusan felméri és magától adagolja a szükséges mosógatószermennyiséget.
A Hisense díjnyertes technológiai megoldásai a 2024-es CES kiállításon debütálnak január 9-12 között Las Vegasban.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG életmód-megoldásai a MI segítségével javítják a felhasználói élményt
- Rekordmennyiségű innovációs díjat nyert el az LG a közelgő 2024-es CES-en
- Kopogtatnak a jövő okos háztartási gépei
- Innovációs Díjakkal ismerték el a Samsungot a jövő újragondolásáért
- Megérkeztek a Hisense új tévé-készülékei a magyar piacra
- IFA 2023: csúcsminőségű termékeket és technológiát villantott a Hisense
- Újabb EISA-díjakat húzott be a Hisense
- Új hangprojektort dobott piacra Hisense
- Történelmi csúcsra értek tavaly a Hisense tévéeladásai
- Majdnem minden háztartásban van tévé, erre használjuk a legtöbbet
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A LAMAX négy új stílusos hangszórót jelentett be
A LAMAX négy Bluetooth hangszóróval bővítette audiotermékeinek körét, amelyek tökéletesen ötvözik a teljesítményt, a dizájnt és a megfizethetőséget. Az új termékek közt találunk kompakt, alig több mint 300 gramm súlyú hangszórót, és nagyteljesítményű, akár 50 watt teljesítményre képes hangfalat, mindezt megfizethető árkategóriában. Az eszközök mindegyike támogatja a Bluetooth 5.3 technológiát, emellett a csomagban megtalálható 3,5 mm-es AUX kábellel is csatlakoztathatunk eszközt hozzájuk.
Megnyílnak az XR végtelen lehetőségei a Galaxy AI-jal!
A Samsung és a Google együttműködése új korszakot nyit a kibővített valóság (XR) világában. A „Project Moohan” kódnevű Android XR-headset* természetes, multimodális interakciókat és személyre szabott AI-asszisztens élményt kínál. A fejlesztés célja, hogy átlépje a fizikai határokat, és páratlan lehetőségeket biztosítson a felhasználóknak, hogy újszerűen ismerjék meg a világot és annak történéseit.
Számos technológiai újdonságot leplezett le a Huawei
Újabb lépést tett előre a technológiai innováció útján a Huawei: bemutatta legújabb fejlesztéseit, köztük a HUAWEI Mate X6 hajlítható kijelzős okostelefont, a HUAWEI nova 13 okostelefon-sorozatot, valamint a HUAWEI FreeBuds Pro 4 prémium kategóriás vezeték nélküli fülhallgatót. Emellett Rose Gold színben bemutatkozott a gyártó egyedi formavilágú, nyitott kialakítású fülhallgatója, a HUAWEI FreeClip is.
IT-őrült van a családban? Ezeknek biztosan örülni fog karácsonykor
Nehéz megtalálni az ideális ajándékot azoknak, akik rengeteg időt töltenek a számítógép előtt. A legtöbb esetben vagy már most minden eszközük megvan, amire csak szükségük lehet, vagy ami mégis hasznos lenne számukra, az csillagászati összegekbe kerül. A TOPdesk Magyarország csapata kifejezetten az IT-soknak segít rendszereivel, így pontosan tudják, minek örülnek a számítógép előtt ülők. Most össze is gyűjtöttek néhány olyan hasznos ajándékötletet karácsonyra, amiért nem kell mélyen a pénztárcánkba nyúlnunk, de biztosan örömteli perceket okoz majd a techőrült családtagunknak.
Karácsonyi ajándéktrendek: a technológiai eszközök az öt legnépszerűbb kategória között
A technológiai termékek az idei karácsonyi ajándékvásárlási szezonban az öt legnépszerűbb kategória között szerepelnek – derül ki egy friss, novemberben megjelent kutatásból.* A felmérés szerint a fiatalok és a férfiak különösen hajlanak a technológiai ajándékokra, míg az idősebb korosztály és a nők esetében jóval hátrébb sorolódnak az ilyen típusú meglepetések. Összességében a vásárlók 27 százaléka választ technológiai eszközöket ajándékként, amelyek a ruházati cikkek, ajándékutalványok, játékok, valamint könyvek után következnek. A vásárlók döntően barátok, családtagok vagy online közösségek ajánlásaira alapozzák döntéseiket, és elsősorban az online vásárlást preferálják.