A Wolt Drive és a MediaMarkt ultragyors, kétórás kiszállítást indít
A magyar Wolt Drive a MediaMarkt első ultragyors kiszállítási partnere. Az együttműködés a teljes hazai MediaMarkt hálózatra vonatkozik, így országszerte Szombathelytől Gyöngyösön át Békéscsabáig 28, Budapesten pedig mind a 11 MediaMarkt üzletből elérhető a villámgyors kiszállítás.
„Büszkék vagyunk rá, hogy a magyar Wolt Drive a MediaMarkt első ultra fast partnere, és biztos vagyok benne, hogy további kereskedők is követik majd a példát. A szolgáltatás bevezetése jelentősen leegyszerűsíti a karácsonyi vásárlási rohamot és stresszmentes megoldást kínál azoknak, akik az ünnepi vásárlásaik időben történő kiszállítására vágynak. Az együttműködés nemcsak az e-kereskedelmi ágazatban definiálhatja újra az elvárásokat, hanem országszerte hozzájárul a vásárlók számára a zökkenőmentesebb és élvezetesebb online vásárlás élményéhez is – a karácsonyi szezon után is” – szögezte le Hartyányi Orsolya, a Wolt Magyarország ügyvezető igazgatója.
"A Wolt Drive-nál tisztában vagyunk vele, hogy a webáruházak sikerében az utolsó mérföldes kiszállítás kulcsfontosságú szerepet játszik. A MediaMarkt-tal való együttműködésünk óriási mérföldkő, mivel lehetővé teszi számunkra, hogy ultragyors szállítási szolgáltatásainkat az elektronikai cikkek és termékek széles körére kiterjesszük. A Wolt Drive segítségével a webáruházak zökkenőmentes és gyors kiszállítási élményt nyújthatnak ügyfeleiknek, ezzel biztosítva az elégedettséget és a hűséget” – mondta Tausz Péter, a Wolt Drive bevezetéséért felelős magyarországi vezető.
„A MediaMarkt víziója, hogy technológiai élményt nyújtson egy teljesebb életért. Ezért alkottuk meg az élményelektronika kifejezést, ami a stratégiánk esszenciája. A kiemelkedő ügyfélélményhez elengedhetetlen egy olyan több opciós vásárlási folyamat, amely személyre szabott megoldásokat kínál mind a termékek, mind az ahhoz kapcsolódó szolgáltatások tekintetében” – mondta el az új szolgáltatás bevezetésének ötletével kapcsolatban Szilágyi Gábor, a Media Markt Magyarország ügyvezető igazgatója.
„Az online vásárlói igények között kiemelt helyen szerepel a rendelés gyors, pontos és precíz célállomásra juttatása. Büszkék vagyunk arra, hogy a Wolt Drive-val közösen először tudunk 2 órán belüli kiszállítást kínálni Magyarországon a kis csomag kategóriában vásárlóinknak, ezzel is hozzájárulva a kényelmesebb és nyugodtabb karácsonyi készülődéshez” – tette hozzá Szilágyi Gábor.
A Wolt futárai révén ultra gyors kézbesítést biztosító szolgáltatásnak természetesen része a valós idejű csomagkövetés és az átlagosan akár egy percen belül választ adó ügyfélszolgálat is. Ezeken kívül a Wolt Drive vállalati felhasználói ügyfeleiknek és partnereiknek is küldhetnek csomagokat a Wolt futárok szolgálatainak igénybevételével. A Wolt villámgyors szolgáltatása már több mint 20 országban aratott sikert: Európán kívül például Izraelben és Japánban is rendelhetünk egyebek mellett ruhaüzletekből vagy bankokból.
Kapcsolódó cikkek
- Hivatalosan is megnyitja a Black Friday szezont a MediaMarkt
- Országos fotópályázatot hirdet a MediaMarkt
- Így lehet olcsóbb az iskolakezdés
- Ezek az idei év okos trendjei a kényelem és a fenntarthatóság jegyében
- A magyarok többsége nem tart a gépek forradalmától
- Januártól a MediaMarkt áruházakban is megvásárolhatóak a Vodafone mobil előfizetései
- Ezek voltak 2022 legkeresettebb műszaki cikkei
- Eredményt hirdettek a MediaMarkt idei fotópályázatán
- 25 év alatt zsebre vágtuk a munkahelyünket
- A digitális jegyzetelés lesz a tanulás jövője?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.