25 milliárd forintos árbevétellel zárja az évet a Work Force
Idén várhatóan 50 százalékkal növeli árbevételét a múlt évihez képest a Work Force Kft. A cég több mint 20 éve foglalkozik HR szolgáltatásokkal, toborzással és munkaerő-kölcsönzéssel nem csak a hazai, de a nemzetközi piacon egyaránt. A vállalat 2023-ban Nyíregyházán nyitotta meg 9. irodáját, idén pedig a tervek szerint Szegeden és Pécsett is létrehoznak egy-egy kirendeltséget. A HR szolgáltató jövőre vonatkozó terveiben szerepel többek között a mesterséges intelligencia kínálta lehetőségek kiaknázása és a fehérgalléros dolgozók, valamint a diák foglalkoztatás erősítése.
Jelentős fejlődésen ment át 2023-ban a Work Force Kft., ami az üzleti eredményekben és a létszám növekedésben egyaránt megmutatkozott. A 20 éves HR-szolgáltató 25 milliárd forint körüli árbevétellel zárta az évet, ami 2022-höz képest mintegy 50 százalékos emelkedést jelent.
A cég fejlődésében fontos szerepet játszott a tavalyi év sikeres értékesítési stratégiája, amelynek köszönhetően – a stagnáló gazdasági helyzet ellenére is – több új ügyféllel kezdte meg az együttműködést a vállalat, illetve kedvezően alakult megrendelésállományuk is. A kékgalléros munkaerő-kölcsönzés mellett egyre nagyobb figyelmet fordítanak a szellemi munkavállalók kölcsönzésére, ami szintén pozitívan hatott a cég forgalmára.
Az ügyfélszám, a szolgáltatási portfólió és a kölcsönzötti létszám bővülését tudatos szervezetfejlesztéssel és a belsős állomány bővítésével támogatta meg a vállalkozás, a magasabb szintű ügyfélkiszolgálás és szolgáltatásminőség biztosítása érdekében. Ennek eredményeként az év végére országszerte közel 150 belsős munkatárssal dolgoztak, ami 30 százalékos bővülést jelentett az egy évvel korábbival összevetve. A Work Force a munkaerő-kölcsönző szolgáltatás keretében mintegy 3000 főt helyezett el ügyfeleinél 2023-ban, egyaránt bővítve magyar és harmadik országbeli munkavállalókból álló kontingenseit.
A nyíregyházi kirendeltség megnyitásával tovább erősítették regionális jelenlétüket egy olyan kiemelt térségben, mint Kelet-Magyarország. A Work Force jelenleg országszerte 9 irodát működtet, a tervek szerint pedig idén tovább bővül a hálózat, a meglévő lokációk folyamatos modernizálása és megújítása mellett. A tervek között szerepel a szegedi és pécsi irodanyitás is, illetve az eddigi stratégiához illeszkedően, az ügyfél igényeknek megfelelően más városokban, vagy akár on-site jelenléttel is képviselhetik magukat ügyfeleik oldalán.
A társaságnál kiemelt figyelmet fordítanak a digitalizációra, ennek jegyében több, a korszerű technológiák alkalmazását célzó fejlesztés is megvalósult a tavalyi évben. Teljeskörűvé vált a digitális aláírás, a kölcsönzött és a Job Force Iskolaszövetkezeten keresztül kiközvetített diák munkavállalók pedig már távolról, egy digitális platformon keresztül is intézhetik az adminisztratív ügyeket. Elindult a cégnél egy átfogó folyamatfejlesztési projekt is, újragondolják és átstrukturálják a jelenlegi folyamataikat, melynek eredményeként várhatóan számottevő mértékben nő majd a hatékonyság a belső működésben, valamint az ügyfelek és a kölcsönzött munkaerő kiszolgálása során.
„A folyamatos fejlesztések, a csapatunkba történő befektetés és a megfelelő stratégia egyaránt kellettek a 2023-as, kimagasló eredményekhez, ahogyan az is, hogy képesek vagyunk alkalmazkodni a gazdasági környezethez. Természetesen arra törekszünk, hogy ha megoldható, akkor hazai munkavállalókat toborozzunk ügyfeleinknek, azonban úgy látom, hogy nagyon kevés tartalék maradt már a magyar munkaerő-piacban. Mi az elsők között szereztük meg a minősített munkaerő-kölcsönző státuszt 2022 elején és már akkor elkezdtünk harmadik országból is behozni munkavállalókat. Mintegy 100 külföldi munkavállalóval indultunk a 2022-es év elején, jelenleg pedig már körülbelül ezren vannak, főleg a Fülöp-szigetekről és Indonéziából, de többszáz ukrán állampolgárt is elhelyeztünk már partnereinknél. A helyzetet felmérve úgy látjuk, hogy a következő 3 évben a hazai piaci igényeket nem lehet külföldi munkaerő nélkül kiszolgálni” – mondta el Csákvári Róbert, a Work Force HR szolgáltató alapítója és ügyvezető igazgatója.
A cég idei tervei között szerepel, hogy a betanított munkások mellett a – szellemi és fizikai -hiányszakmák betöltésére is egyre több külföldi munkavállalót hozzanak be, melyre a multinacionális partnercégek mellett a magyar vállalatok is egyre nagyobb igényt támasztanak. Az elképzelések szerint outsourcing szolgáltatásokkal is támogatnák ügyfeleiket, fizikai és szellemi tevékenységekben egyaránt. Az elmúlt két évtized hagyományait követve, a Work Force tovább erősíti a CSR tevékenységét is, többek között sportolókat, alapítványokat, illetve számos karitatív tevékenységet támogat a vállalat.
„Idén tovább erősítjük a csapatunkat és új menedzsment pozíciókat is létrehozunk. A célunk, hogy HR-szakértőként kiemelkedjünk versenytársaink közül. Úgy gondolom, hogy ehhez kulcsfontosságú az új technológiák alkalmazása is. A digitalizáció kínálta lehetőségek kiaknázása mellett már most komoly erőforrásokat fordítunk arra, hogy kidolgozzuk, hogyan tudjuk hasznosítani a mesterséges intelligenciát (MI) a hatékonyabb működés és ügyfélkiszolgálás érdekében. Célunk, hogy mi legyünk itthon az első HR-szolgáltató, amely valóban releváns, az ügyfelek számára értékes szolgáltatásokat kínál az MI-támogatásával” – tette hozzá Csákvári Róbert.
Kapcsolódó cikkek
- Jelentősen növelte átadott repülőgépeinek számát az Airbus 2023-ban
- Nemzetközi feladatot kapott a Schneider Electricnél Siliga Tünde
- A személyes jelenlétet előtérbe helyező, hibrid munkarendet vezet be az SAP Magyarországon is
- A YouGov felvásárolja a CPS GfK-t
- Átírhatja a munkaerőpiaci viszonyokat egy új szabályozás
- Együttműködési megállapodást kötött a Delta és az evosoft
- Egyesült a WTS Klient és a Finacont
- Új fokozatba kapcsolt Magyarországon a Schneider Electric
- Ismét bekerült a DJSI World indexbe az LG
- Magyar vállalkozás válhat a közép-európai térség legerősebb piaci szereplőjévé
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.