Nemzetközi díjat nyert AI-alapú ügyfélszolgálati megoldásával a United Call Centers
A szakmai zsűri döntése alapján a United Call Centers (UCC) is bekerült a Stevie Awards díjazottjai közé az ügyfélszolgálati megoldások kategóriában. Az idén 25 éves magyar szolgáltató cég az általa fejlesztett, mesterséges intelligencián (AI) alapuló aiden.tech ügyfélszolgálati technológiával nevezett a rangos nemzetközi díjra. A díjátadó gálára április 12-én kerül sor Las Vegasban.
Az idei Stevie Awards díjakat idén összesen több mint 2300 szervezet pályázta meg a világ 47 országából, melyek közül hét specializált zsűriben helyet foglaló, összesen több mint 200 szakértő választotta ki a díjat érdemlő szereplőket. Az idei díjazottak között a UCC az egyetlen magyar cég, de az Európai Unió más országaiból is igen kevesen kapják meg ezt az elismerést.
Az aiden.tech a UCC technológiai portfolióját egyesítő márka. Ide tartoznak a cég AI-alapú ügyfélszolgálati rendszerei, amelyek több év intenzív fejlesztéseinek eredményeképpen kiemelkedő szinten képesek hang- és szövegalapú ügyfélkiszolgálásra, valamint komplex adatelemzési folyamatok végrehajtására is.
„A Stevie Awards-ra benyújtott pályázatunkkal is igazolni szeretnénk azt, hogy olyan, nemzetközi szinten is kiemelkedő megoldásokat fejlesztettünk ki, amelyek ma a technológia csúcsát képviselik – mondta el Juhász Zsolt Máté, a UCC ügyvezető igazgatója. – Elsődleges célunk megoldásainkon keresztül a lehető legjobb ügyfélélmény elérése, amelynek révén minden partnerünk biztosítani tudja ügyfélkörének elégedettségét és hosszú távú elkötelezettségét.”
Kapcsolódó cikkek
- Kutatási együttműködési megállapodást kötött a Kínai Hongkong Egyetem és a Corvinus
- Űripar és mesterséges intelligencia: a Bosch szerint nélkülözhetetlen az innovatív mérnöki tudás
- Kyndryl: A MI várhatóan teret nyer az ügyfélszolgálatokban, a bankokban, a biztosításban és az oktatásban
- Egy felmérés szerint az MI és az automatikus fordítás a jövőben sem váltja ki a nyelvtanulás szükségességét
- Sokan bíznak a mesterséges intelligenciában, de érdemes figyelni a buktatókra!
- Valós környezetben tesztelhetik majd az egészségügyi MI és robotikai megoldásaikat az európai startupok és kkv-k
- Elfogadta az Európai Parlament a mesterséges intelligenciáról szóló rendeletet
- Vállalati tech az AI-on túl: az optimalizálás és a kockázatkezelés kerülnek előtérbe idén
- Mosolytervezés felsőfokon: már a fogászatban is hódít az AI
- K&H: a lakásbiztosítást is segít megkötni a mesterséges intelligencia
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mobilitás és környezet: a jövőbe mutató járműiparról tartott konferenciát a Széchenyi-egyetem
Újabb állomásához érkezett a tizenegyedik éve megrendezett Felsőoktatási Társadalmi és Gazdasági Együttműködések Konferencia a győri Széchenyi István Egyetem Közúti és Vasúti Járművek Tanszéke, valamint Járműipari Kutatóközpontja szervezésében. A „Mobilitás és környezet” címet viselő kétnapos tudományos esemény idén a jövőformáló járműipari kutatásokra fókuszált.
Óriási sikerrel zárult a budapesti ISSEP 2024 nemzetközi konferencia
Az ELTE Informatikai Kar és a Neumann János Társaság közös szervezésében az informatikaoktatás jövőjéről Lágymányoson rendezték meg a 17. ISSEP Konferenciát.