Kritikus infrastruktúra – az ABB növeli a lengyel csővezetékek biztonságát

forrás: Prím Online, 2024. június 3. 09:56

A PERN S. A. a Barátság csővezeték lengyelországi rész, a pomerániai olajvezeték és az üzemanyagvezeték-rendszer üzemeltetője. A társaság két szakaszon modernizálta a vezérlőrendszert: a tárolótelepet a Miszewko Strzałkowskie településen lévő nyersanyagbázissal összekötő keleti szakaszon Płock közelében, valamint a németországi Schwedtben lévő tartályokhoz vezető nyugati részen. A 60-as években épült kőolajszállító rendszer jelenleg számos, a 4.0 ipar területén elérhető technológiát használ – elsősorban a legkorszerűbb ellenőrző- és megfigyelőrendszereket.

 

Jelek ezrei és hatékony riasztórendszer

 

Nap mint nap több tízezer változó érték érkezik online a szivattyútelepről a korszerűsített adatcsatornán, és mindössze körülbelül 1 másodpercbe telik, amíg az adott berendezéstől elinduló jelet a rendszer leolvassa. Ezt az ABB által leszállított DCS vezérlőrendszer bevezetése tette lehetővé. A rendszer két szivattyúállomás és egy bázis működését kezeli a csővezeték keleti szakaszán, négy szivattyúállomásét a csővezeték nyugati szakaszán, és egy, a Miszewko Strzałkowskie bázison található magasabb szintű, központi SCADA vezérlőrendszerrel áll összeköttetésben.

 

 

A bevezetett vezérlőrendszer szintjéről történik a létesítmény teljes infrastruktúrájának vezérlése, valamint a szivattyúállomás technológiai paramétereinek monitorozása.

 

Szerviz

 

Az ABB szerviz szolgáltatást is nyújt a hét minden napján, napi 24 órában. A szerviz szolgáltatás keretében a cég köteles gyorsan reagálni a rendszer üzemzavara esetén, illetve a PERN által végzett technológiai folyama-tok folyamatosságának biztosítása érdekében gyorsan elhárítani a hibát.

Kulcsszavak: ABB

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?

Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?

2024. október 4. 14:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái

2024. október 2. 19:34

Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül

2024. szeptember 29. 15:24

Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem

2024. szeptember 24. 15:10

Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban

2024. szeptember 17. 11:37