Idén nyáron ezeket a termékeket rendelik a magyar vásárlók az eMAG-ról
Milyen termékeket rendelnek a magyarok idén nyáron online? Az eMAG összegyűjtötte az idei nyári vásárlási trendeket: idén júniusban a rendelt termékek 85 százalékán szerepelt az eMAG Genius logója, ami jól mutatja, hogy a társaság hűségprogramján keresztül valódi értéket és előnyöket kínál.
● A futball-Eb és a közelgő olimpia nyomán sokan rendeltek nagy képátlójú 4K-s, illetve egyszerűbb, konyhába, más helyiségbe szánt kisebb készüléket is
● Júniusban a rendelt termékek 85 százaléka viselt Genius-jelvényt
● Jelentősen nőtt az áruhitel-felhasználás az előző nyárhoz képest
● A pelenkák, az öblítők, a mosogatógépkapszulák, a vécépapír, illetve a macskaeledelek voltak a legnépszerűbb online rendelt napi fogyasztási cikkek
A hűségprogramban részt vevő vásárlók a próbaidőszak alatt ingyenesen és kockázatmentesen tapasztalhatják meg a Genius előnyeit, mint például a kedvezményeket és az ingyenes házhozszállítást easyboxba, vagy akár otthonukba. Ezzel párhuzamosan az áruhitel népszerűsége is jelentősen nőtt.
A fürdőruhától a kerti medencékig – ezek a legnépszerűbb nyári termékek
Idén nyáron a Bluetooth hangszórók és fülhallgatók eladásai jelentősen nőttek az eMAG-nál. A hangszórók közül különösen népszerűek a vízálló JBL modellek, a fülhallgatók közül pedig a Xiaomi, Apple és JBL márkájúak a legkeresettebbek.
A júniusi értékesítési adatok szerint a legnépszerűbb strandjáték a lufis vízibomba, de a hagyományos, pumpás vízipisztolyok mellett megjelentek a toplistán a kifinomultabb elektronikus modellek is. Sokan már nyitottak arra is, hogy férfi vagy női fürdőruhát rendeljenek az eMAG-tól, hiszen könnyen (és ingyen) visszaküldhető a termék csomagautomatán keresztül akkor is, ha nem bizonyul megfelelőnek a mérete.
Az elmúlt hónapban leadott megrendelések jelentős hányada kifejezetten nagyobb méretű fürdőruhákra vonatkozott. A gyermek fürdőruhák népszerűek a lányok körében a sellő témájú, a fiúk körében pedig a szuperhős és cápa témájú fürdőruhák, és a legtöbben teljes testvédelmet nyújtó fazont vásárolnak a gyerekeknek.
A hűtőtáskák közül idén az elektromos típusok a legnépszerűbbek, a passzív modelleket kevesebben rendelik, de sokan vásárolnak hozzájuk jégakkukat. A napernyők vásárlásakor elsősorban a szögletesebb, függő kivitelű típusokat keresik itthon, amelyeknek a tartója nem középen, hanem oldalra került, így praktikusabb a használatuk. Idén sokan választanak napvitorlát is. Bár az eMAG-on a legnépszerűbb úszómedence felfújható kivitelű, a legtöbben fémvázas kerti medencét rendeltek, föld feletti kialakítással és vízforgató, szűrőkészlettel. Egyre többen rendelnek szögletes medencét a korábban egyeduralkodónak számító kerek helyett.
Nem csak a klímák fogynak jól, az emberek kézikonzolokat és instant fényképezőt is vesznek
Nem meglepő, hogy a vásárlók a legjobb energiabesorolású, wifi-vezérléssel ellátott split klímaberendezéseket keresik – a legnépszerűbb márkák között van a Star-Light, a Gree és a Midea, illetve a top 10-ben mobil klímaberendezések is szerepelnek. A ventilátorok között az álló és oszlopos felépítésű modellek fogynak a legjobban, és az eMAG egy különleges terméket is talált a toplistán: egy USB-n keresztül újratölthető nyakhűtő ventilátort.
A nyári szezonban az okostelefonok térhódítása miatt visszaszorulóban lévő digitális fényképezőgépek eladásai is növekednek: az eMAG-nál a legnépszerűbbek a nagy teljesítményű, de kompakt MILC fényképezőgépek, de a top 10-ben DSLR fényképezőgépek is szerepelnek. Szintén befért a tízes listába a fényképeket azonnal hőpapírra nyomtató instant fényképezőgép és egy gyerekeknek szánt, könnyen kezelhető digitális fényképezőgép is.
A futball-Eb és az olimpia miatt nagyobb a kereslet a tévék iránt
Két fontos sportesemény is zajlik idén nyáron, így sokan döntenek új tévé vásárlása mellett: az eMAG toplistájából kiderül, hogy a legnépszerűbbek a 40-50-60 colos, 4K felbontású modellek, de akadnak egyszerű kis tévék is, vélhetően a konyhába vagy a hálószobába.
Érdekes változás a játékkonzolok eladásában, hogy júniusban az Asus hordozható kézikonzolja az eladások tekintetében megelőzte a Playstationt, az Xboxot és a Nintendo Switchet is.
Napi fogyasztási cikkek, amelyeket a vásárlók még nyáron is szívesen rendelnek online
A napi fogyasztási cikkek közül a magyar vásárlók a nyári hónapokban is a szokásos slágertermékeket keresik: pelenkát, öblítőt, mosó- és mosogatógépkapszulát, vécépapírt, de idén nyáron a macskaeledel is kifejezetten népszerű online rendelt termék lett.
Kapcsolódó cikkek
- Az OTP Bank áruhitelei már az eMAG ügyfelei számára is elérhetők
- Az eMAG és a Rejoy elindítja az Easy Buyback programot
- Górcső alatt a hazai online piacterek és a DSA-rendelet
- GKID-Mastercard eTOPLISTA 2023 – a legnagyobb és legismertebb webáruházak rangsora
- Már Magyarországon is elérhető az eMAG Genius hűségprogram
- Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
- GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I
- A szombati kiszállítás bevezetése után aznapi csomagautomatás kiszállítással erősít az eMAG
- Külföldi nyitásban és az online kereskedelmi fejlődésben segítik a hazai kkv-ket
- Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Már általános iskolában bevezetnék a drónképzést
Az FPV (azaz First Person View, vagyis első személyű, azaz belső nézetű) drónok csak néhány éve kezdtek el szélesebb körben ismertté válni és történelmük sem nyúlik hosszú évtizedekig vissza. Egy friss kutatás azonban azt mutatja, hogy egyre népszerűbbek a lakosság körében és egyre többen tervezik, hogy vásárolnak ilyet. Nem csoda hát, hogy a meghatározó hazai gyártó és forgalmazó cégben felmerült a széles körű oktatás gondolata is.
A Jövő IT-tehetségei versenyeztek az Aruba Cloud Hackathonon
Az Aruba Cloud, Európa vezető felhőszolgáltatója idén is sikeresen megrendezte innovatív programozói versenyét, az Aruba Cloud Hackathont. A 24 órás megmérettetésen felsőoktatásban tanuló hallgatók mérhették össze tudásukat és kreativitásukat, miközben izgalmas feladatok megoldásán dolgoztak.
A teljesítmény művészete: a nagy precizitás ultraszéles panorámája
A Porsche Design és az AGON by AOC, a világ egyik vezető gaming monitor* és IT-kiegészítő márkája bejelentik legújabb együttműködésüket: ez a Porsche Design AOC AGON PRO PD34 gaming monitor.
Így válhatnak tökéletessé az adatközpontok!
A „Power of Six” hat alapelvet takar, amely az Eaton intelligens energiagazdálkodási vállalat adatközpontok tervezése során alkalmazott szisztematikus megközelítése. Holisztikus szemlélete úgy teremt hozzáadott értéket, hogy összehangolja a vállalat megoldásait a felhasználók energiainfrastruktúra-igényeivel, miközben támogatja őket a tökéletes, öntudatos és önmagát optimalizáló adatközpont megvalósítása felé vezető úton. Az Eaton szakértői azt a kérdést járták körül, hogy miként csökkenthető a tervezési kockázat és a rendszer komplexitása, illetve hogyan optimalizálható az adatközpont teljesítménye az alábbi rendszertechnikai elvek alkalmazásával.
Már több mint 150 helyen kellett kikapcsolnia az áramot az E.ON-nak
Csütörtök reggelig több mint 150, a Duna áradása miatt veszélyeztetett helyen kapcsolta ki biztonsági okokból az áramot az E.ON Hungária Csoport. Az óvintézkedéseket az ügyfelek élet- és vagyonbiztonságának megóvása indokolja.