Megvannak a Marketer of The Year hazai jelöltjei

forrás: Prím Online, 2024. szeptember 16. 16:57

A legnagyobb hatású, legeredményesebb marketingesek elismerése céljából új díjat alapított a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ). A szakmai zsűri ajánlása alapján, az idén először szervezett díj jelöltjei: Balogh Barbara (Velux), Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Beke Zsuzsa (Richter), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), valamint Pantl Péter (MOL Group). A “Marketer of The Year” exkluzív díjat szeptember 19-én a Marketing Summiton adják majd át. Az elismerés valódi különlegessége az, hogy annak első helyezettje képviseli Magyarországot a European Marketing Confederation által szervezett, 2025-ös “European Marketer of The Year Award”-on.

Marketer of The Year – hazai és nemzetközi elismerés is egyben: A Magyar Marketing Szövetség által működtetett széleskörű orientációs platformokat egészíti ki a most életre hívott, kiemelt marketing hatással bíró szakemberek tevékenységének elismerését célzó díj. Az elismerés különlegessége, hogy a hazai megbecsülésen túl, egyben egy rangos nemzetközi díj belépőjeként is szolgál, hiszen a díj első helyezettje lesz Magyarország jelöltje a European Marketing Confederation (EMC) által szervezett, 2025-ös “European Maketer of The Year Award”-on.

 

 

Az európai marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation idén egyébként első alkalommal hirdette ki a European Marketer of the Year cím díjazottját. Az európai nemzeti marketingszövetségek jelöltjeiből előszűrés, majd egyéni interjúk egész során keresztül végül Gráinne Wafert, a Diageo globális igazgatóját választotta Európa legnagyobb marketinghatással bíró szakemberének a független zsűri, amelynek többek között tagja volt Papp-Váry Árpád, az MMSZ edukációért és nemzetközi kapcsolatokért felelős alelnöke is. A Magyar Marketing Szövetség idén a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatóját, Szabó Bélát jelölte az elismerésre, aki egyben az idei hazai díjazott kiválasztásáért felelős zsűri tagja is. 

 

 

Gráinne Wafer (Diageo globális igazgató, a European Marketer of the Year Award 2024 nyertese) és Szabó Béla (Magyar Telekom BrandComms Director, European Marketer of the 2024 Award 2024 döntőse)

 

Mérlegen az egyéni szakmai teljesítmény és hatás: A díjazottat kiválasztó grémium további tagjai Blaskó Nikolett (elnök MAKSZ), Papp-Váry Árpád (alelnök, MMSZ), Simon Krisztián (főszerkesztő,  Marketing és Média Szaklap), valamint Sütő Ágnes (alelnök, MMSZ),  akik a díj szabályzata értelmében az idei TOP50 marketingvezető rangsor longlistje alapján jelölhettek szakembereket a hazai díjra. A szakmai zsűri ajánlása alapján a díj jelöltjei a következők: Balogh Barbara (Velux), Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Beke Zsuzsa (Richter), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), valamint Pantl Péter (MOL Group). A hirdetői oldal szakemberei számára meghirdetett "Marketer of the Year" díj alapvető küldetése, hogy az országon kívül, nemzetközi szinten is elismerje és bemutassa a kiemelkedő marketingteljesítményt nyújtó hazai szakemberek tevékenységét. A zsűrizési folyamat idén egy lépcsőben zajlik, a jelöltek teljesítményét és marketinghatását interjúk során értékelik a zsűri tagjai, amely eredményeként alakul ki a végső sorrend. A díjat szeptember 19-én, a Marketing Summit Díjátadó Estjén adják át.

 

Őszintén bízunk abban, hogy az új szakmai díj bevezetésével nemzetközi szinten is hírét tudjuk vinni a hazai marketingszakmának, és mindezzel még magasabb fokra tudjuk emelni a marketingszakma elismertségét, reputációját. Mutassuk meg európai szinten is, hogy milyen sokan hiszünk Magyarországon a marketing erejében! – emelte ki Hinora Ferenc, a díjat meghirdető Magyar Marketing Szövetség elnöke.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Iskolai okoseszköz-tiltás: Jobban figyelnek a gyerekek mobil nélkül?

Az iskolákban bevezetett mobiltelefon-használat korlátozása komoly hatást gyakorolhat az oktatásra és a diákok életére. Különösen az ADHD-s (figyelemzavaros hiperaktivitás-zavarral élő) gyerekek esetében, ahol a digitális eszközökkel eltöltött túl sok idő súlyos következményekkel járhat. 

2024. szeptember 26. 18:19

A ViewSonic a világon elsőként kapta meg az EPEAT Gold tanúsítványt signage kijelzőihez

A ViewSonic Corp., a vizuális és EdTech megoldások globálisan vezető gyártója büszkén jelenti be, hogy a világ első olyan márkája lett, amely Gold minősítést kapott az Electronic Product Environmental Assessment Tooltól (EPEAT), a világ első elektronikai ökotanúsítványát a signage kijelzők kategóriájában. Ez a tanúsítvánnyal rendelkező ViewBoard interaktív kijelző kiemelkedik kategóriájában, amely egyaránt magában foglalja az érintőképes és érintés nélküli kijelzőket, bizonyítva a vállalat elkötelezettségét amellett, hogy olyan termékeket kínáljon, amelyek csökkentik a környezetterhelést a gyártás és használat során, miközben támogatják a fenntartható gazdaságot.

2024. szeptember 26. 16:40

Az AOC és az MMD kulcsvezetői váltást jelent be az európai üzletvitelében

Az AOC és az MMD, a vezető kijelzőspecialisták jelentős vezetőváltást jelentenek be európai üzletvitelükben. Az MMD, a Philips monitors márka licencpartnere és az AOC, a kijelzőpiac egyik vezető márkája, mindketten a TPV Technology Limited, a világ egyik vezető monitorgyártójának részei.

2024. szeptember 26. 14:57

Személyre szabott oktatás az online térben? A mesterséges intelligenciával hamarosan ez is lehetséges

A Codecool forradalmasítja és hatékonyabbá teszi a digitális oktatást mesterséges intelligencia alapú, új platformjával. Kelet-Közép-Európa egyik meghatározó, digitális készségeket oktató szereplője egy olyan komplex megoldás fejleszt, amely egyszerre ötvözi az AI általános képességeit a személyre szabott oktatással és a nagy létszámú célcsoportok elérésével. 

2024. szeptember 26. 13:16

Várat magára az AI-forradalom

Miközben a világ az ingyenesen elérhető mesterséges intelligencia-alapú eszközök lázában ég, a vállalati szektorban már kicsit visszafogottabb az AI-hájp: habár a cégek közel háromnegyede használja egy-egy üzleti területen a technológiát, a 2017 óta tapasztalt robbanásszerű növekedés csillapodni látszik, és viszonylag kevés példát találni a vállalatok alapvető működését forradalmasító integrált megoldásokra. 

2024. szeptember 26. 11:41

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem

2024. szeptember 24. 15:10

Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban

2024. szeptember 17. 11:37

Techóriások özönlöttek a Városligetbe

2024. szeptember 13. 17:00

Belföldön az elmúlt 2 évben megduplázódott a nyári adatforgalom

2024. szeptember 9. 13:10