Már több mint 200 ezren használják az eMAG Genius hűségprogramját
A szolgáltatás indulása óta eltelt négy hónap alatt több mint 200 ezren aktiválták a Geniust az eMAG fiókjukban: az eMAG előfizetéses hűségszolgáltatása a Budapesten és Pest vármegyében, illetve a Borsod-Abaúj-Zemplén és Hajdú-Bihar vármegyében élő ügyfelek körében a legnépszerűbb. Az ezekből a régiókból érkező megrendelések együttesen az összes Genius-rendelés több mint felét teszik ki.
● Az eMAG Genius szolgáltatás a Budapesten és Pest vármegyében, illetve Borsod-Abaúj-Zemplén és Hajdú-Bihar vármegyékben élő ügyfelek körében a legnépszerűbb
● A tisztítószerek, a játékok, a mobiltelefonok és a háztartási kisgépek a legnépszerűbb termékkategóriák a több mint 12 millió Genius logóval ellátott termék között
● A Genius-előfizetők rendeléseinek több mint háromnegyedét csomagautomatában veszik át
● Az eMAG becslése szerint a Genius-előfizetőként történő rendeléssel a hazai vásárlók a program indulása óta összesen több mint 340 millió forintot takarítottak meg logisztikai költségeiken.
Ezek az ügyfélkedvenc Genius-termékek
Az eMAG.hu-n elérhető több mint 12 millió, Genius-jelvényt viselő termék közül a tisztítószerek, a játékok, a mobiltelefonok és a háztartási kisgépek a legnépszerűbb kategóriák.
Az eMAG májusban indította el Magyarországon a Genius nevű előfizetéses hűségprogramját, amely nemcsak különleges ajánlatokat kínál, hanem ingyenes csomagautomatás átvételt vagy kiszállítást is biztosít az előre meghatározott rendelési értéket* elérő vásárlók számára a Genius logóval ellátott, több mint 12 millió termék esetében.
Az eMAG statisztikái szerint a geniusos rendelések több mint háromnegyedét csomagautomatában veszik át az ügyfelek, a fennmaradó hányadukat pedig házhoz szállítással kérik. Az eMAG becslései szerint a Genius-előfizetőként történő rendeléssel a vásárlók a program indulása óta összesen több mint 340 millió forintot takarítottak meg logisztikai költségeken.
„Az eMAG Genius jól teljesített a nyár és az iskolakezdés időszakában, több mint 200 ezer ügyfelünknek segített csökkenteni a sorban állással töltött időt, és jelentős összegeket takarított meg a logisztikai költségeken és a különleges ajánlatokon. Azon dolgozunk, hogy még többen vegyék igénybe előfizetéses hűségszolgáltatásunkat, és ezek a felhasználók az év hátralévő részében még gyakrabban visszatérő vásárlókká váljanak” – nyilatkozta Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezető igazgatója.
Felmérés: ezt várják az internetezők egy előfizetéses hűségszolgáltatástól
Az eMAG idén májusban indította el az eMAG Geniust, a szolgáltatás 4990 forintos éves díjért, de legfeljebb tíz megrendelés erejéig, hat hónapon át tartó ingyenes próbaidőszakkal, kötelezettségek nélkül kipróbálható. A bevezetéskor a GKID piackutató cég az eMAG megbízásából reprezentatív felmérést végzett a magyar felnőtt internetezők körében az előfizetéses online hűségprogramokról.
A felmérésben részt vevők legnagyobb hányada (17%) az eMAG Geniusról hallott a Magyarországon elérhető előfizetéses hűségprogramok közül. Az eredmények szerint majdnem minden negyedik vásárló többször is rendelt már a Genius programban, mióta feliratkozott rá. A férfi és női válaszadók hasonló arányban gondolják úgy, hogy az előfizetéses hűségprogram jó dolog (a nők 21%-a, a férfiak 22%-a), mert megéri a visszatérő vásárlóknak.
A legtöbb válaszadó azt mondta, hogy online vásárlás (42%), utazás- és szállásfoglalás, valamint készételrendelés (16%), jegyvásárlás (15%) és digitális szolgáltatások (10%) esetén használna előfizetéses hűségprogramot.
____________________________
*A Genius logóval jelölt termékek esetén 3990 forint feletti vásárlás esetén érhető el ingyenes átvétel. 8990 forint feletti rendelési érték esetén pedig ingyenes házhozszállítás elérhető az eMAG által forgalmazott, Genius jelvénnyel ellátott termékekre.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult az eMAG-on a Divatbolt szekció
- Elindult a Sportbolt szekció az eMAG-on
- GKID: beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
- A klímák eladása a múlt hétfőn, a ventilátoroké pedig múlt hét kedden érte el a csúcsot az eMAG-nál
- Idén nyáron ezeket a termékeket rendelik a magyar vásárlók az eMAG-ról
- Az OTP Bank áruhitelei már az eMAG ügyfelei számára is elérhetők
- Az eMAG és a Rejoy elindítja az Easy Buyback programot
- Górcső alatt a hazai online piacterek és a DSA-rendelet
- GKID-Mastercard eTOPLISTA 2023 – a legnagyobb és legismertebb webáruházak rangsora
- Már Magyarországon is elérhető az eMAG Genius hűségprogram
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung csatlakozik a Carbon Trusthoz
A Samsung a Carbon Trusttal és egyéb nagy technológiai vállalatokkal együttműködve új módszertant vezetett be a csatlakoztatott eszközök, például a laptopok és a hangszórók használata során keletkező káros anyag kibocsátás és kibocsátás-csökkentések mérésére.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Nagyot lépett előre fenntarthatósági programja megvalósításában a Schneider Electric
A Schneider Electric által használt elsődleges és másodlagos csomagolás közel háromnegyedénél már nem alkalmaztak egyszerhasználatos műanyagot a harmadik negyedévben – derül ki a vállalat fenntarthatósági programjának eredményeiről kiadott legújabb jelentésből. Szeptember végére meghaladta az 50 milliót azok száma, akik a társaság kezdeményezéseinek köszönhetően jutottak tiszta és megbízható elektromos áramhoz világszerte, ezzel már most teljesült a jövő évre kitűzött cél.
Gyakornoki lehetőségek és álláshelyek várták a hallgatókat a Széchenyi-egyetem Állásbörzéjén
A győri Széchenyi István Egyetem novemberi Állásbörzéjén közvetlenül találkozhattak a hallgatók és a térség gazdasági életének meghatározó szereplői. A résztvevők nemcsak az állásajánlatokat ismerhették meg, de a hallgatói csapatokhoz való csatlakozás lehetőségét, sőt a jelentkezés és a felvételi interjúk fortélyait is.