A DoubleClick a web után új médiumok felé sandít

, 2001. december 5. 07:59
A DoubleClick, amely a közelmúltban mutatta be hirdetéskiszolgáló szoftverének legújabb, 4.1-es verzióját, a piac beszűkülésére irodabezárásokkal reagál: Latin-Amerika után az elmúlt héten Ausztráliában zárta be irodáját, s most hírül adta, hogy a londoni irodájában is létszámcsökkentést hajt végre, mivel az internetes reklámpiac szűkülése Európát is elérte.
A webes reklámpiaci beszűkülésnek nem mond ellent, hogy cég ezenközben nem hagyta abba szoftverfejlesztését, a legújabb adserver ugyanis a web mellett a mobiltelefonokra, interaktív televíziókra szánt reklámokat is kiszolgálja. A rendszernek van windowsos, linuxos és Sun Solarisra épülő verziója is, vagy gyakorlatilag platformfüggetlen. A szoftver egyre népszerűbb, az osztrák Active Agent, s általa a cég hasonnevű magyar érdekeltsége is, éppen a napokban tér át a NetGravity nevű szoftverről (amely az elmúlt évek akvizíciói révén már ugyancsak a DoubleClick tulajdona) a DoubleClick adserver legújabb verziójára.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01